slet ikke skuffet over baby.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2012

tikka

Kay skriver:

hvor er jeg bare enig... og selv om jeg ik "kender" dig får du en krammer  som jeg egentlig deler flittigt ud af

Tak skal du have... Og tror faktisk ikke engang det er den første jeg har fået af dig... Du er altid god til at svare folk sys jeg...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2012

tikka

Maja84 skriver:

Jeg er helt enig. Det er måske også nemmere at give kram og støtte, hvis folk kender en, fordi man har delt meget personligt, så kender de måske en større mening bag et indlæg samtidig synes jeg det Er ærgeligt nogle skal føle sig forbigået, især når der ingen forslag er hvad der kunne gøres for at de føler sig mere velkomne. Jeg prøver at svare og bidrage hvor jeg kan, uanset hvad personen hedder, eller om jeg kender den pågældende bruger eller ej.

Jeg synes baby dk er et godt sted, trods bølgerne engang imellem kan være lidt høje, og har mødt en masse fantastiske mennesker jeg ellers aldrig ville have mødt <3

Ja, lige præcis... Sådan er det jo os i virkeligheden, vi hjælper jo altid dem der står os nærmest først...

Anmeld

31. juli 2012

OktoberMor

tikka skriver:

Nå, nu har jeg læst lidt i tråden om hende der er skuffet over baby.dk... Og jeg synes bare det er utroligt ærgeligt at der er nogle de, har det sådan... Jeg er ikke særlig aktiv herinde, og ikke 'populær', men synes altid jeg har fået nogle rigtig gode og brugbare svar, når jeg har oprettet en tråd.. jeg kan da også godt se at dem der er meget aktive herinde, får flere svar og kram end jeg gør, men tror på at man får som man giver... Man kan jo ikke forvente at alle træder til med en hjælpende hånd, hvis man ikke selv gør det... Så jeg ville egentlig bare give alle jer skønne mennesker herinde et skulderklap og en stor tak for hjælpen, og ønske jer alle en dejlig dag, med håbet om at mit lidt mere positive indlæg, har fået jer til at føle at i, hvert fald for nogen af os gør en stor forskel.... Ps undskyld rodet, skriver fra mobilen..

Hvor dejligt at starte dagen med at læse et positivt indlæg.. Istedet for alt det negative.. Jeg syntes du har fuldstændig ret..  Man får som man selv giver, ligesom ude i den store verden.. 

Du får lige en fra mig også, og god dag til dig, samt til alle andre baby.dk brugere, i er så dejlige! 

Anmeld

31. juli 2012

tikka

Janni. skriver:

Skøn debat.

Jeg er nu heller ikke så aktiv herinde, men jeg er her hver dag, flere gange dagligt.

Jeg elsker at læse, men har nogen svaret noget lignende hvad jeg ville svare så ser jeg ingen grund til at skrive det igen.

Rigtig dejlig dag til dig.

Det er også sådan jeg bruger siden... Sys bare at det er ærgeligt at der tit kommer indlæg ind med den samme negative holdning, så sys det var på tide at give folk herinde et skulderklap i stedet for at skælde dem ud for at kende hinanden...

Anmeld

31. juli 2012

tikka

Janni. skriver:

Skøn debat.

Jeg er nu heller ikke så aktiv herinde, men jeg er her hver dag, flere gange dagligt.

Jeg elsker at læse, men har nogen svaret noget lignende hvad jeg ville svare så ser jeg ingen grund til at skrive det igen.

Rigtig dejlig dag til dig.

Det er også sådan jeg bruger siden... Sys bare at det er ærgeligt at der tit kommer indlæg ind med den samme negative holdning, så sys det var på tide at give folk herinde et skulderklap i stedet for at skælde dem ud for at kende hinanden...

Anmeld

31. juli 2012

Frk.S

Dejligt positivt indlæg. 

Jeg er også blevet rigtig glad for siden, og den bliver tjekket hver dag. 

Hvor meget jeg skriver afhænger af tiden. Men jeg svarer hvis jeg synes jeg har noget at bidrage med, og har tiden til at svare... uanset hvem der skriver. 

Rigtig DEJLIG dag til dig.... og alle i andre  

Anmeld

31. juli 2012

DitteFisk

tikka skriver:

Nå, nu har jeg læst lidt i tråden om hende der er skuffet over baby.dk... Og jeg synes bare det er utroligt ærgeligt at der er nogle de, har det sådan... Jeg er ikke særlig aktiv herinde, og ikke 'populær', men synes altid jeg har fået nogle rigtig gode og brugbare svar, når jeg har oprettet en tråd.. jeg kan da også godt se at dem der er meget aktive herinde, får flere svar og kram end jeg gør, men tror på at man får som man giver... Man kan jo ikke forvente at alle træder til med en hjælpende hånd, hvis man ikke selv gør det... Så jeg ville egentlig bare give alle jer skønne mennesker herinde et skulderklap og en stor tak for hjælpen, og ønske jer alle en dejlig dag, med håbet om at mit lidt mere positive indlæg, har fået jer til at føle at i, hvert fald for nogen af os gør en stor forskel.... Ps undskyld rodet, skriver fra mobilen..

Jeg er helt og aldeles enig GODT med en tråd som denne!

Anmeld

31. juli 2012

babymus77

Sender også kram til ALLE på baby.dk og ønsker jer en dejlig dag.... Er 41+0'i dag, så kryds for ,at en tur ved jdm og få løsnet hinder, hjælper Tak for en dejlig side herinde, og fantastiske mennesker

Anmeld

31. juli 2012

tikka

babymus77 skriver:

Sender også kram til ALLE på baby.dk og ønsker jer en dejlig dag.... Er 41+0'i dag, så kryds for ,at en tur ved jdm og få løsnet hinder, hjælper Tak for en dejlig side herinde, og fantastiske mennesker

herfra... Håber det hjælper....

Anmeld

31. juli 2012

Kay

tikka skriver:

Tak skal du have... Og tror faktisk ikke engang det er den første jeg har fået af dig... Du er altid god til at svare folk sys jeg...

jeg har ik noget liv  

har været sygemeldt siden fbur med bækkenløsning... så er her inde ALT FOR MEGET  og så kan man lige så godt svare folk og delle krammer ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.