Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kay skriver: jeg har ik noget liv har været sygemeldt siden fbur med bækkenløsning... så er her inde ALT FOR MEGET og så kan man lige så godt svare folk og delle krammer ud
jeg har ik noget liv
har været sygemeldt siden fbur med bækkenløsning... så er her inde ALT FOR MEGET og så kan man lige så godt svare folk og delle krammer ud
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
tikka skriver: herfra... Håber det hjælper....
herfra... Håber det hjælper....
Mange tak
tikka skriver: He he... Jeg er op på alt for meget, men når ikke altid at svare folk, fordi det er lidt besværligt fra mobilen, og knægten ikk altid vil give mig tid til det... Men det er da dejligt at du så bruger din tid på at hjælpe andre...
He he... Jeg er op på alt for meget, men når ikke altid at svare folk, fordi det er lidt besværligt fra mobilen, og knægten ikk altid vil give mig tid til det... Men det er da dejligt at du så bruger din tid på at hjælpe andre...
hihi jjeg kan ik finde ud af at være på fra mobilen... den der lille skærm duer ik til mig
men ønsker mig en tablet
tikka skriver: Det er også sådan jeg bruger siden... Sys bare at det er ærgeligt at der tit kommer indlæg ind med den samme negative holdning, så sys det var på tide at give folk herinde et skulderklap i stedet for at skælde dem ud for at kende hinanden...
Det er også sådan jeg bruger siden... Sys bare at det er ærgeligt at der tit kommer indlæg ind med den samme negative holdning, så sys det var på tide at give folk herinde et skulderklap i stedet for at skælde dem ud for at kende hinanden...
tikka skriver: Nå, nu har jeg læst lidt i tråden om hende der er skuffet over baby.dk... Og jeg synes bare det er utroligt ærgeligt at der er nogle de, har det sådan... Jeg er ikke særlig aktiv herinde, og ikke 'populær', men synes altid jeg har fået nogle rigtig gode og brugbare svar, når jeg har oprettet en tråd.. jeg kan da også godt se at dem der er meget aktive herinde, får flere svar og kram end jeg gør, men tror på at man får som man giver... Man kan jo ikke forvente at alle træder til med en hjælpende hånd, hvis man ikke selv gør det... Så jeg ville egentlig bare give alle jer skønne mennesker herinde et skulderklap og en stor tak for hjælpen, og ønske jer alle en dejlig dag, med håbet om at mit lidt mere positive indlæg, har fået jer til at føle at i, hvert fald for nogen af os gør en stor forskel.... Ps undskyld rodet, skriver fra mobilen..
Nå, nu har jeg læst lidt i tråden om hende der er skuffet over baby.dk... Og jeg synes bare det er utroligt ærgeligt at der er nogle de, har det sådan... Jeg er ikke særlig aktiv herinde, og ikke 'populær', men synes altid jeg har fået nogle rigtig gode og brugbare svar, når jeg har oprettet en tråd.. jeg kan da også godt se at dem der er meget aktive herinde, får flere svar og kram end jeg gør, men tror på at man får som man giver... Man kan jo ikke forvente at alle træder til med en hjælpende hånd, hvis man ikke selv gør det... Så jeg ville egentlig bare give alle jer skønne mennesker herinde et skulderklap og en stor tak for hjælpen, og ønske jer alle en dejlig dag, med håbet om at mit lidt mere positive indlæg, har fået jer til at føle at i, hvert fald for nogen af os gør en stor forskel.... Ps undskyld rodet, skriver fra mobilen..
Helt enig
Enig...
Og så rart at alle folk ikke har travlt med at komme med negativitet mm. men at der faktisk også er nogen der kommer med noget positivt..
Syntes vores verden er blevet så negativ synet og at alle bliver så hurtige skuffet og sure.
Så jeg er så glad for dette nu positive indlæg!!!
you go girl
Kay skriver: jeg har ik noget liv
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128