Fællestestning på torsdag d. 15. maj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2009

Miss BananaHammock

missKat skriver:

lige præcis!!
min krop har spillet så meget med mig de sidste måneder!!
hjernen er bare kun i baby-mode

men krydser nu for at du har den positive test

Ja og har hørt at man kan skubbe 1. mens dag længere væk ved at være babystresset.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2009

missKat

Caroline86 skriver:

hæhæ.. jeg har også syndet i dag... var i matas for at købe en ny mascara og så fandt jeg en hagesmæk med giraffer på
Jeg er jo giraf-freak og der var kun den ene..der var masser af de andre slags.. Daniel grinede af mig da jeg kom hjem med den.. men han synes den er rigtig fin, og er lidt træt af at den ikke var til ham! haha

haha - Michael gloede også bare på mig og grinte...

Anmeld

27. maj 2009

BubbieBear

missKat skriver:

forventet mensdag ikk...
nogen kan teste før, men i realiteten er det vel ikke før den forventede dag

Min cyklus svinger meget.
Forrige cyklus var på 43 dage, sidste cyklus var på 34, så har absolut ingen anelse om hvornår forventet mens dag er

Anmeld

27. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Nena skriver:

Det er pisse belastende. For ved ikke hvornår jeg så egentlig kan teste og når jeg så går over f.eks. den 28ende dag, så bliver jeg helt glad men så kommer den den 34 dag. Denne gang har jeg sat 1 mens dag til den 7/6 - 34 dage efter sidste. Så går jeg da i det mindste ikke og får falske forhåbninger. Hvis den kommer før, ja så har jeg ikke spildt dage på at gå rastløs rundt og hvis den kommer den 34, ja så må vi bare prøve igen. Men hvis den så ikke kommer den 34 dag, så kan jeg jo med go samvittighed teste. Bliver aldrig en af dem der tester helt vildt før 1 mens dag og hver dag indtil mens kommer. Jeg plejer at vente også kommer den jo også, desværre, til sidst. (ved ikke om det giver mening eller bare mig der er skør )

Jeg skal nok lade hver med at sige noget til nogen hvis du smugtester

hæhæ..forstår dig virkelig godt!! Det er så irriterende at gå rundt og vente og håbe..gjorde jeg jo også ved den forrige og der gik jeg 9 dage over
Meeen...nu sexer vi bare hele tiden - og nyder det - så vi ser hvad der sker.. tester ikke før d. 20. medmindre jeg virkelig har nogle symptomer der ikke kan ignoreres.. og er ikke sikker på jeg tester inden alligevel

Anmeld

27. maj 2009

missKat

Nena skriver:

Ja og har hørt at man kan skubbe 1. mens dag længere væk ved at være babystresset.

ja men for h...... hvor er det bare svært IKKE at tænke på det..
min hjerne siger jo at jeg skal slappe af, det kommer jo ovs!
men mit hjerte kan jo ikke lade være at føle for den her babyting..

ihh hvor det er svært når min fornuft og følelse ikke vil som jeg vil - hihih

Anmeld

27. maj 2009

Miss BananaHammock

Caroline86 skriver:

hæhæ..forstår dig virkelig godt!! Det er så irriterende at gå rundt og vente og håbe..gjorde jeg jo også ved den forrige og der gik jeg 9 dage over
Meeen...nu sexer vi bare hele tiden - og nyder det - så vi ser hvad der sker.. tester ikke før d. 20. medmindre jeg virkelig har nogle symptomer der ikke kan ignoreres.. og er ikke sikker på jeg tester inden alligevel

Nogle gange ville jeg ønske jeg fik de synlige tegn og endda kvalmen. Så vidste man da idet mindste der skete noget! 

Anmeld

27. maj 2009

Miss BananaHammock

missKat skriver:

Lyder præcis som mig. Ser sku gravide og små søde børn overalt! 

Godt vi har hinanden herinde at brokke med 

Anmeld

27. maj 2009

missKat

BubbieBear skriver:

Min cyklus svinger meget.
Forrige cyklus var på 43 dage, sidste cyklus var på 34, så har absolut ingen anelse om hvornår forventet mens dag er

hmm ja så er den svær..
så må du jo bare teste når du føler for det.
Er den positiv så er det jo fantastisk!! skulle den ikke være må du jo vente og se om det kommer eller det i så fald var for tideligt.. hvilket vi jo ikke håber

Anmeld

27. maj 2009

missKat

Nena skriver:

Lyder præcis som mig. Ser sku gravide og små søde børn overalt! 

Godt vi har hinanden herinde at brokke med 

ja det er faktisk super fedt!!
synes jeg kan finde svar på spørgsmål, og finde mange af mine følelser i andre også!!
plus man kan læsse af uden nogen bliver fornærmet eller man overrumpler manden med baby mig her og der og alle vejne

Anmeld

27. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
missKat skriver:

I know the feeling!!!
Daniel er så sød... forleden dag kiggede han på mig og sagde "be' om 2 steger den her gang!?" - tror sgu han glæder sig til at blive far!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.