Fællestestning på torsdag d. 15. maj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2009

BubbieBear

Caroline86 skriver:

er der nogen der har nyheder? positive tests af den ene eller anden slags? Vi må jo lige sørge for at holde hinanden opdaterede
Daniel og jeg er i fuld gang igen efter mens.. Det var rigtig godt for os med en lille pause, da det virkelig gav os tid til at tænke om det nu også ER det her vi vil.. og det ER det.. så vi håber rigtig meget at det lykkes i den her måned, for ingen af os har lyst til at vente
knuser

Ingen ting at opdatere med her desværre.

Skal igang med ÆL tests når vi er hjemvendt fra Sjælland her i weekenden

Det er egentlig lidt sjovt at man er ved virkelig godt mod så snart mensen er ovre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2009

missKat

Caroline86 skriver:

er der nogen der har nyheder? positive tests af den ene eller anden slags? Vi må jo lige sørge for at holde hinanden opdaterede
Daniel og jeg er i fuld gang igen efter mens.. Det var rigtig godt for os med en lille pause, da det virkelig gav os tid til at tænke om det nu også ER det her vi vil.. og det ER det.. så vi håber rigtig meget at det lykkes i den her måned, for ingen af os har lyst til at vente
knuser

jamen her i huset forventer vi ikke så meget..
havde jo ikke ÆL i denne måned, hvis jeg skal følge hvad de tests sagde.
Har stadig ondt efter sidste måned, så tror ikke der er noget denne gang, desværre

så jeg må vist vente med den positive test lidt endnu..

men er der ikke nogen der har godt nyt?????

Anmeld

27. maj 2009

Miss BananaHammock

Jeg skal først teste omkring den 7/6, men har helt sikkert haft ÆL her i weekend taget smerter og positiv test i betragtning, og vi har været meget aktive Så krydser finger for den er der!

Anmeld

27. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Nena skriver:

Jeg skal først teste omkring den 7/6, men har helt sikkert haft ÆL her i weekend taget smerter og positiv test i betragtning, og vi har været meget aktive Så krydser finger for den er der!

jamen du får da lige en masse med herfra!!!

Anmeld

27. maj 2009

Miss BananaHammock

Caroline86 skriver:

jamen du får da lige en masse med herfra!!!

Tak og i lige måde. HVornår skal du teste?

Anmeld

27. maj 2009

missKat

Nena skriver:

fra mig også!!!
ihh hvor spændende

Anmeld

27. maj 2009

Miss BananaHammock

missKat skriver:

fra mig også!!!
ihh hvor spændende

Glæder mig faktisk også helt vildt.. ved godt at intet er sikkert, men det kunne jo være .....

Anmeld

27. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Nena skriver:

Tak og i lige måde. HVornår skal du teste?

jeg skal teste d. 20. havde jeg tænkt mig .. selvom fællestestningen vist er d. 30.. tror ikke jeg kan vente så længe.. og burde også have svaret hvis jeg er gået 10 dage over (medmindre den driller igen ligesom forrige mens )

Anmeld

27. maj 2009

missKat

Nena skriver:

Glæder mig faktisk også helt vildt.. ved godt at intet er sikkert, men det kunne jo være .....

har du nogen fornemmelse??

Anmeld

27. maj 2009

Miss BananaHammock

Caroline86 skriver:

jeg skal teste d. 20. havde jeg tænkt mig .. selvom fællestestningen vist er d. 30.. tror ikke jeg kan vente så længe.. og burde også have svaret hvis jeg er gået 10 dage over (medmindre den driller igen ligesom forrige mens )

Du kan jo altid "smug" teste også solidaritets teste den 30 Men ja, min cyklus svinger mellem 28 og 34 dage, så man ved sku desværre aldrig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.