Fællestestning på torsdag d. 15. maj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2009

silden85

Nena skriver:

Lyder præcis som mig. Ser sku gravide og små søde børn overalt! 

Godt vi har hinanden herinde at brokke med 

ja der går bare gravide mennesker rundt over alt.. også tænker jeg bare.. gad godt at det var mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2009

silden85

Caroline86 skriver:

I know the feeling!!!
Daniel er så sød... forleden dag kiggede han på mig og sagde "be' om 2 steger den her gang!?" - tror sgu han glæder sig til at blive far!

ej hvor sødt så noget har kristian ikke sagt endnu

Anmeld

27. maj 2009

silden85

Caroline86 skriver:

hihi..den er helt gal!! Jeg tog også mig selv i at tænke "hov, jeg må da være gravid".. det var så midt i min mens..

jeg havde kvalme da jeg havde mens. i sidste uge. men nu er der ikke nogte.. mærkeligt følger i os at i skal tisse tit? det følger jeg at jeg skal, efter jeg er stoppet på p-piller

Anmeld

27. maj 2009

silden85

det ligner bare at jeg skriver med mig selv hehe

Anmeld

27. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
silden85 skriver:

jeg havde kvalme da jeg havde mens. i sidste uge. men nu er der ikke nogte.. mærkeligt følger i os at i skal tisse tit? det følger jeg at jeg skal, efter jeg er stoppet på p-piller

haha..du skriver ikke helt med dig selv! Jeg synes også jeg skal tisse hele tiden.. men ellers har jeg ikke nogen symptomer nu.. andet end at mine bryster er blevet større efter jeg er stoppet på p-pillerne

Anmeld

27. maj 2009

silden85

Caroline86 skriver:

haha..du skriver ikke helt med dig selv! Jeg synes også jeg skal tisse hele tiden.. men ellers har jeg ikke nogen symptomer nu.. andet end at mine bryster er blevet større efter jeg er stoppet på p-pillerne

oki vildt det er mine ikke jeg krydser finger for dig d. 20 jeg  skal os ca. teste i uge 25 eller uge 26 ved det ikke endnu

Anmeld

27. maj 2009

Moderator

silden85 skriver:

oki vildt det er mine ikke jeg krydser finger for dig d. 20 jeg  skal os ca. teste i uge 25 eller uge 26 ved det ikke endnu

nej, nu må vi se hvad du får ud af æl-testene!

Anmeld

27. maj 2009

silden85

Caroline86 skriver:

nej, nu må vi se hvad du får ud af æl-testene!

er det ikke noget med at man siger at man kan teste 14 dage efter ægløsning?

Anmeld

27. maj 2009

Moderator

silden85 skriver:

er det ikke noget med at man siger at man kan teste 14 dage efter ægløsning?

jo, det tror jeg nok... men du må ikke hænge mig op på det, for jeg har faktisk ikke sat mig ind i det

Anmeld

27. maj 2009

silden85

Caroline86 skriver:

jo, det tror jeg nok... men du må ikke hænge mig op på det, for jeg har faktisk ikke sat mig ind i det

oki for jeg ved det nemlig ikke  men jeg må lige se om jeg kan finde ud af hvornår man kan teste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.