Fællestestning på torsdag d. 15. maj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2009

silden85

det vil da være dejligt hvor lang tid har i prøvet? det er da dejligt at i er enig om det sammen, ellers kunne det godt blive lidt træls hvis du selv kunne vælge ville du så helst have en pige eller en dreng?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
silden85 skriver:

det vil da være dejligt hvor lang tid har i prøvet? det er da dejligt at i er enig om det sammen, ellers kunne det godt blive lidt træls hvis du selv kunne vælge ville du så helst have en pige eller en dreng?

vi har kun forsøgt aktiv i 2 uger, så vi er lige begyndt - også derfor der var så ekstremt lille sandsynlighed for at jeg var gravid den her gang allerede, for vi burde ikke have ramt æl..
vi valgte bare at jeg skulle stoppe med p-pillerne, da jeg dels blev gravid mens jeg tog dem, og dels fordi vi vidste vi gerne ville igang og at min krop ville have brug for en pause efter 9 år på piller inden vi kunne få vores streger...
Det er sååå lækkert at vi er enige om tingene, men der skal nok være nogle ting som vi ikke kan bliver enige om (så er det heldigt det er mig der skal købe tingene, for så kan jeg bestemme )
Jeg vil gerne have en af hver, og vil helst starte med drengen - men som alle andre også siger: så længe den er sund og rask det er fløjtende ligegyldigt!!!

Anmeld

22. maj 2009

Moderator

hvad med dig selv? hvis du kunne vælge?

Anmeld

22. maj 2009

silden85

Caroline86 skriver:

hvad med dig selv? hvis du kunne vælge?

jeg kunne godt tænke mig en pige fordi vi har fundet et navn vi synes om begge to men jeg bliver os glad hvis jeg får en dreng

Anmeld

22. maj 2009

BubbieBear

Caroline86 skriver:

det ville være dejligt..
Daniel og jeg var faktisk ude og kigge møbler til børneværelse forleden (købte selvfølgelig ikke noget), men vi var heldigvis MEEGET enige om hvad vi godt kan lide,så det bliver nemt når vi skal ud og købe (om forhåbentlig ikke alt for længe)..
Manden min er jo ikke så gammel , men det passer lige med at han får sin børneopsparing til september ... jeg har fået lov til at bruge af dem hvis det bliver nødvendigt

Tro jeg misforstod beskeden lidt, så nu spørger jeg: Køber I først børneting når du ér blevet gravid?

Anmeld

22. maj 2009

Moderator

BubbieBear skriver:

Tro jeg misforstod beskeden lidt, så nu spørger jeg: Køber I først børneting når du ér blevet gravid?

Ja, vi køber først når jeg ER gravid
vi vil ikke til at bruge en masse penge hvis jeg så ikke bliver gravid, vi beslutter os for at vente, muligvis flytter osv... så vi venter til vi ved hvor vi står! Er også for hårdt med et færdigt børneværelse hvis der ikke kommer nogen børn

Anmeld

22. maj 2009

BubbieBear

Caroline86 skriver:

Ja, vi køber først når jeg ER gravid
vi vil ikke til at bruge en masse penge hvis jeg så ikke bliver gravid, vi beslutter os for at vente, muligvis flytter osv... så vi venter til vi ved hvor vi står! Er også for hårdt med et færdigt børneværelse hvis der ikke kommer nogen børn

Kan godt forstå dig/jer

Vi venter også med at købe ting til jeg er blevet gravid. Det eneste vi har snakket om er indretning af lejligheden når det er. Vi bor i en 2 værelses, og har ike mulighed for at flytte lige nu desværre.

Men det skal nok komme til at fungere

Anmeld

22. maj 2009

Moderator

BubbieBear skriver:

Kan godt forstå dig/jer

Vi venter også med at købe ting til jeg er blevet gravid. Det eneste vi har snakket om er indretning af lejligheden når det er. Vi bor i en 2 værelses, og har ike mulighed for at flytte lige nu desværre.

Men det skal nok komme til at fungere

ja ok... men der går jo også noget tid før baby har brug for sit eget værelse!
vi har heldigvis flere ekstra værelser, som lige nu bare er gæsteværelser

Anmeld

22. maj 2009

BubbieBear

Caroline86 skriver:

ja ok... men der går jo også noget tid før baby har brug for sit eget værelse!
vi har heldigvis flere ekstra værelser, som lige nu bare er gæsteværelser

Ja der går nok lidt tid inden bebs har brug for sit eget værelse

Anmeld

27. maj 2009

Moderator

er der nogen der har nyheder? positive tests af den ene eller anden slags? Vi må jo lige sørge for at holde hinanden opdaterede
Daniel og jeg er i fuld gang igen efter mens.. Det var rigtig godt for os med en lille pause, da det virkelig gav os tid til at tænke om det nu også ER det her vi vil.. og det ER det.. så vi håber rigtig meget at det lykkes i den her måned, for ingen af os har lyst til at vente
knuser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.