silden85 skriver:
det vil da være dejligt  hvor lang tid har i prøvet? det er da dejligt at i er enig om det sammen, ellers kunne det godt blive lidt træls
 hvor lang tid har i prøvet? det er da dejligt at i er enig om det sammen, ellers kunne det godt blive lidt træls  hvis du selv kunne vælge ville du så helst have en pige eller en dreng?
 hvis du selv kunne vælge ville du så helst have en pige eller en dreng?
vi har kun forsøgt aktiv i 2 uger, så vi er lige begyndt - også derfor der var så ekstremt lille sandsynlighed for at jeg var gravid den her gang allerede, for vi burde ikke have ramt æl.. 
vi valgte bare at jeg skulle stoppe med p-pillerne, da jeg dels blev gravid mens jeg tog dem, og dels fordi vi vidste vi gerne ville igang og at min krop ville have brug for en pause efter 9 år på piller inden vi kunne få vores streger...
Det er sååå lækkert at vi er enige om tingene, men der skal nok være nogle ting som vi ikke kan bliver enige om (så er det heldigt det er mig der skal købe tingene, for så kan jeg bestemme 

)
Jeg vil gerne have en af hver, og vil helst starte med drengen - men som alle andre også siger: så længe den er sund og rask det er fløjtende ligegyldigt!!! 

Anmeld