Ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre! :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2012

XXSS

Hvilken søskendevogn købte i??

Håber også på at næste barn er let

Har været ved lægen idag og fået det bekræftet. Så jeg er begyndt at glæde mig nu Er sikker på det hele nok skal gå

Dejligt  Vi købte en brio søskendevogn. kan ikke huske, hvad den hedder.. Det skal nok blive godt for jer. nu jeg tænker mig om tror jeg nok at den hed double wave ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2012

AnthonsMor

Anonym skriver:

Mange tak Puha, det må have været hårdt at stå alene med..  Her er vi heldigviis to om det

Jeg er begyndt at glæde mig nu, selvom det nok bliver super hårdt Men de giver jo heldigvis så meget glæde

Jeg er ikke selv mor, endnu, så jeg kender ikke til den glæde ens egne børn giver, men min venindes børn, de elsker en ubetinget, de kalder mig moster, fordi hun ingen søster har, og det er så dejligt!

Jeg venter selv barn til februar/marts næste år, og glæder mig ubeskriveligt, det er også mere eller mindre planlagt, og vi står også to om det..

Jeg er sikker på, at du nok skal klare den med to små unger i huset

Anmeld

1. august 2012

Anonym trådstarter

Silas&Mille skriver:

Uha, ved ikke om jeres DP har krav på at vide det. 
Groft sagt rager det jo ikke hende

Vi har en Carena Double Swing søskendevogn. Den er super lækker og ikke ret tung at kører med.
Pt har vi Silas i en klapvognsdel og Mille ligger en en lift ved siden af. Når hun så vokser ud af den har vi en klapvognsdel til hende også

Min krop tog det faktisk ikke ret pænt. Jeg havde rigtig mange bækken smeert de sidste 8-10 uger af første graviditet og de var slet ikke gået over da jeg blev gravid igen. Så jeg døjede rigtig meget med det under hele graviditeten. Men det er heldigvis helt væk nu. Det er meget sjældent jeg mærker noget til det.

Hvis du normalt har en flad mave, så kan du nok ikke skjule det ret længe. Synes tit jeg hører at anden graviditet ses tidligere, end første graviditet, ved tynde kvinder  

Er det ikke bøvlet at komme rundt i butikker med en søskendevogn?? den fylder vel meget?

Sidste graviditet døjede jeg med stærke smerter i min iskersnerve fra jeg var 6 uger henne, og begyndte at få stærke plukveer fra jeg var 20 uger henne er bange for det samme skal ske nu igen, og især nu hvor jeg iforvejen skal løfte rundt på min krudtugle

Anmeld

1. august 2012

Anonym trådstarter

Miss Flowerpower skriver:

Dejligt  Vi købte en brio søskendevogn. kan ikke huske, hvad den hedder.. Det skal nok blive godt for jer. nu jeg tænker mig om tror jeg nok at den hed double wave ..

Lækkert nok

Anmeld

1. august 2012

Anonym trådstarter

Riixen90 skriver:

Jeg er ikke selv mor, endnu, så jeg kender ikke til den glæde ens egne børn giver, men min venindes børn, de elsker en ubetinget, de kalder mig moster, fordi hun ingen søster har, og det er så dejligt!

Jeg venter selv barn til februar/marts næste år, og glæder mig ubeskriveligt, det er også mere eller mindre planlagt, og vi står også to om det..

Jeg er sikker på, at du nok skal klare den med to små unger i huset

Taak

Held og lykke til dig også

Anmeld

2. august 2012

Silas&Mille

Anonym skriver:

Er det ikke bøvlet at komme rundt i butikker med en søskendevogn?? den fylder vel meget?

Sidste graviditet døjede jeg med stærke smerter i min iskersnerve fra jeg var 6 uger henne, og begyndte at få stærke plukveer fra jeg var 20 uger henne er bange for det samme skal ske nu igen, og især nu hvor jeg iforvejen skal løfte rundt på min krudtugle

Blev overrasket over hvor nemt det faktisk er at komme rundt med en søskendevogn.
Jo den er lidt bredere og det er ikke alle butikker det er lige nemt at komme rundt i, men det kan lade sig gøre. Er endnu ikke kommet i en butik hvor jeg slet ikke kunne komme rundt

for at du slipper for smerterne

Anmeld

2. august 2012

Schonert

jeg er 21 og kærsten er 20 vi har en dreng på 14 mdr og når han bliver 16 mdr får han slevskab a lillebror. 

jeg har en del veninder i 20'eren der har to børn. 

vi taget det som det nu kommer,  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.