Ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre! :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2012

Anonym trådstarter

Silas&Mille skriver:

Vi ville gerne have ventet med en ny graviditet til Silas var mellem 1 og 1½ år gammel. Men skæbnen ville at jeg blev gravid allerede da han var 4 måneder gammel (fandt ud af det da han var 5 måneder).

Vi snakkede godt nok om abort, da det var ALT for tidligt. Men vi kigede på Silas og tænke begge to, vi ved jo hvad der kommer ud af det. Så vi valgte at beholde barnet. 

Nu har vi Silas på knap 19 måneder og Mille på knap 6 måneder.

Det er en smule hårdt, men vi har vret meget heldige og har fået to rigtig nemme børn

Tag en god snak med kæresten og ellers lyt til dit hjerte.

Tak for dit søde svar

Mit hjerte siger jo at det her barn er så meget velkommen

Men er bare bange for at det bliver alt for hårdt, da vores første barn har haft en masse problemer og stadig har en del..

Hvad har i gjort andgående barnevogn til dem? Har i invisterst i søskendevogn? Hvordan tog jeres søn at blive storebror??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2012

4kløver

Vær ligeglad med hvad andre tænker. Jeg var mor til 3 som 23 år.

Anmeld

29. juli 2012

Jupiter

Anonym skriver:

Tak for dit søde svar

Min største frygt er hvad andre vil sige til det, selvom jeg burde være ligeglad Men det er virkelig svært.. Og det største problem er nok at jeg er arbejdsløs, og der er jo ingen som gider ansætte en gravid

Jeg arbejder på at få en baby i min elevtid fordi jeg tænker at ingen vil ansætte en på 27 år som har hus, kæreste, hund og bil, men ingen børn.

Jeg føler mig meget lidt attraktiv for arbejdsgiverne uden børn.

Så for dit vedkommende tror jeg det er en fordel at du måske har fået to når du søger arbejde.

Du er jo ung og har hele livet foran dig - og hvis du har overstået to barsler som arbejdgiveren slipper for at betale, så vil de forhåbentlig se et endnu større potentiale i dig

Anmeld

29. juli 2012

Silas&Mille

Anonym skriver:

Tak for dit søde svar

Mit hjerte siger jo at det her barn er så meget velkommen

Men er bare bange for at det bliver alt for hårdt, da vores første barn har haft en masse problemer og stadig har en del..

Hvad har i gjort andgående barnevogn til dem? Har i invisterst i søskendevogn? Hvordan tog jeres søn at blive storebror??

Vi investerede i en søskendevogn, ellers ville vi ikke have særlig nemt ved at aflevere Silas i DP hver morgen. Nu hvor vi begge går hjemme er det dog ikke noget problem

Silas har taget det RIGTIG flot at blive storebror. Han holdt fri fra DP den dag Mille blev født, fordi han skulle pases hos min mor og vi havde hendes bil til sygehuset, så hun kunne ikke aflevere ham. Men dagen efter kom han i DP igen. Vi har gjort rigtig meget ud af at han normale hverdag med DP og sådan skulle fortsætte som det plejede, i hvert fald så vidt muligt. 

Silas elsker Mille og vil rigtig gerne lege med hende og vil ogå gerne hjælpe med at give flaske og han giver hende sutten hvis hun har tabt den

Og Mille er VILDT forelsket i Silas. Nå hun ligger på gulvet og leger og Silas går rundt med hans sager og leger, ligger hun tit bare og føler ham med det kærligste blik i øjnene

Det er utrolig lidt jalousi vi har oplevet fra hans side af. Men lidt er der da.

Vi har så heller ikke haft nogen som helst problemer med Silas' søvn. Han sov igennem fra han var 6½ uge gammel, så han har ikke givet nogen problemer om natten, når Mille har været vågen for at spise.

Hvis du har flere spørgsmål så spørger du bare

Anmeld

29. juli 2012

JonTri

Jeg har en på 4, en på 18 mdr og en på 6 uger.
Jeg kunne ik vælge abort da jeg opdagede graviditeten, men NØJ hvor jeg nu føler jeg ofrer min mellemste. Har SÅ dårlig samvittighed overfor ham. Kan mærke, at han virkelig ik var klar til at dele mig SÅ meget Glæder mig til det første år er gået!
Nu skal det lige siges, at ungerne har haft ferie fra hun var 2 uger.

Vi har to barnevogne, en klapvogn og et søskendesæde

Anmeld

29. juli 2012

XXSS

Først og fremmest tillykke!

Der er præcis 18 mdr. på dagen mellem mine børn og det var hellere ikke planlagt, så jeg kan godt følge din tankegang.

Vi valgte dog til og det har vi på intet tidspunkt fortrudt. Når nr. 2 kommer vil nr. 1 kunne gå selv. De er stadig små og bruger ble, men lige som med nr. 1 kommer man hurtig ind i rumlen, det samme gør man med 2 børn.

Mit råd til dig er at følge dit hjerte, få barnet, hvis du virkelig inderst inde føler efter og det føles rigtigt så gør det. Er i to og i bakker hinanden op, så går det hele jo ti gange lettere 

Vi købte en dobbelt klapvogn Brio og det fungerede godt. vi havde stadig den første barnevogn også.

Men ja, det at have to børn kræver mere energi end at have 1 barn. Men det overkommer man. Mine er i dag 2 og 3,5 og de hygger sig og leger og er selvstændige sammen.

Anmeld

29. juli 2012

Anonym trådstarter

Jupiter skriver:

Jeg arbejder på at få en baby i min elevtid fordi jeg tænker at ingen vil ansætte en på 27 år som har hus, kæreste, hund og bil, men ingen børn.

Jeg føler mig meget lidt attraktiv for arbejdsgiverne uden børn.

Så for dit vedkommende tror jeg det er en fordel at du måske har fået to når du søger arbejde.

Du er jo ung og har hele livet foran dig - og hvis du har overstået to barsler som arbejdgiveren slipper for at betale, så vil de forhåbentlig se et endnu større potentiale i dig

Kan godt være du har ret

Jeg er jo bare bange for at de vil tænke at jeg er uansvarlig når jeg bare bliver gravid uden at sørge for at have et arbejde. Men kan godt være jeg bliver positiv overrasket..

Anmeld

29. juli 2012

Anonym trådstarter

Silas&Mille skriver:

Vi investerede i en søskendevogn, ellers ville vi ikke have særlig nemt ved at aflevere Silas i DP hver morgen. Nu hvor vi begge går hjemme er det dog ikke noget problem

Silas har taget det RIGTIG flot at blive storebror. Han holdt fri fra DP den dag Mille blev født, fordi han skulle pases hos min mor og vi havde hendes bil til sygehuset, så hun kunne ikke aflevere ham. Men dagen efter kom han i DP igen. Vi har gjort rigtig meget ud af at han normale hverdag med DP og sådan skulle fortsætte som det plejede, i hvert fald så vidt muligt. 

Silas elsker Mille og vil rigtig gerne lege med hende og vil ogå gerne hjælpe med at give flaske og han giver hende sutten hvis hun har tabt den

Og Mille er VILDT forelsket i Silas. Nå hun ligger på gulvet og leger og Silas går rundt med hans sager og leger, ligger hun tit bare og føler ham med det kærligste blik i øjnene

Det er utrolig lidt jalousi vi har oplevet fra hans side af. Men lidt er der da.

Vi har så heller ikke haft nogen som helst problemer med Silas' søvn. Han sov igennem fra han var 6½ uge gammel, så han har ikke givet nogen problemer om natten, når Mille har været vågen for at spise.

Hvis du har flere spørgsmål så spørger du bare

Iiih hvor lyder din historie bare fantastisk Det gør mig glad at høre det kan gå så godt...

Hvordan tog jeres omgangskreds at i blev gravide så hurtig igen??

Har ens barn enlig krav på at vide man er gravid eller hvordan??

Mine homoner køre godt nok rundt i min krop, det ene øjeblik er jeg super glad og ligepludselig tuder jeg!!

Hvornår kunne man se på din mave at du var gravid når det ikke var lang tid siden du havde født??

Anmeld

29. juli 2012

Anonym trådstarter

JonTri skriver:

Jeg har en på 4, en på 18 mdr og en på 6 uger.
Jeg kunne ik vælge abort da jeg opdagede graviditeten, men NØJ hvor jeg nu føler jeg ofrer min mellemste. Har SÅ dårlig samvittighed overfor ham. Kan mærke, at han virkelig ik var klar til at dele mig SÅ meget Glæder mig til det første år er gået!
Nu skal det lige siges, at ungerne har haft ferie fra hun var 2 uger.

Vi har to barnevogne, en klapvogn og et søskendesæde

Puha, det må have været hårdt

Anmeld

29. juli 2012

Anonym trådstarter

Miss Flowerpower skriver:

Først og fremmest tillykke!

Der er præcis 18 mdr. på dagen mellem mine børn og det var hellere ikke planlagt, så jeg kan godt følge din tankegang.

Vi valgte dog til og det har vi på intet tidspunkt fortrudt. Når nr. 2 kommer vil nr. 1 kunne gå selv. De er stadig små og bruger ble, men lige som med nr. 1 kommer man hurtig ind i rumlen, det samme gør man med 2 børn.

Mit råd til dig er at følge dit hjerte, få barnet, hvis du virkelig inderst inde føler efter og det føles rigtigt så gør det. Er i to og i bakker hinanden op, så går det hele jo ti gange lettere 

Vi købte en dobbelt klapvogn Brio og det fungerede godt. vi havde stadig den første barnevogn også.

Men ja, det at have to børn kræver mere energi end at have 1 barn. Men det overkommer man. Mine er i dag 2 og 3,5 og de hygger sig og leger og er selvstændige sammen.

Mange tak!

Inderst inde ønsker jeg mig jo brændende det her barn.. Abort er bare ikke en mulighed..

Håber bare den næste bebs bliver nemmere end vores første barn, da vi har haft rigtig mange problemer... Men ingen børn er jo ens

Er bare rigtig bange for at det vil påvirke vores første barn ved at få en bror/søster så tidligt..

Men i sidste ende er alt det hårde arbejde jo det hele værd

Har i brugt søskende vognen meget?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.