Ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre! :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2012

JonTri

Anonym skriver:

Puha, det må have været hårdt

Jep, men det er jo også skønt... og drengene er jo stolte...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2012

XXSS

Anonym skriver:

Mange tak!

Inderst inde ønsker jeg mig jo brændende det her barn.. Abort er bare ikke en mulighed..

Håber bare den næste bebs bliver nemmere end vores første barn, da vi har haft rigtig mange problemer... Men ingen børn er jo ens

Er bare rigtig bange for at det vil påvirke vores første barn ved at få en bror/søster så tidligt..

Men i sidste ende er alt det hårde arbejde jo det hele værd

Har i brugt søskende vognen meget?

Når de er så små forstår de det ikke helt i starten, med søskende.. Men det kommer og der har de kun gavn af hinanden. Ingen børn er ens, og forhåbentlig får i en nr. 2 der er let, det har jeg hørt før.

Ja vi brugte den det første års tid, derefter købte vi to enkelte klapvogne, da det passede bedst med vores biler. de første 3 måneder lå bette i liften i dobbeltvognen.

Men som sagt, jeg kan sagtens følge din "frygt", du må bare stole på dit hjerte og på at baby selvfølgelig bliver nem, ellers ville man vel i princippet aldrig turde få børn?

Det gode ved to så tæt er at man allerede er i den der børnetrummerum, bleer, mad osv. så den store forskel hvad det angår mærker man ikke som sådag

Anmeld

30. juli 2012

Mumto3

Anonym skriver:

Tak for dit svar

Har dine 3 børn været nemme børn?

Vores den første havde kolik det første lange tid, og har været en værre hængerøv, og har haft soveproblemer siden fødslen.. Nu kæmper vi med maden, da h*n ikke vil spis Frygten er nok lidt at vi får et til kolikbarn

Nej,det har de ikke. Første barn er altid hårdt, fordi man jo ikke aner hvad man skl stille op med et spædbarn, vores andet barn var og er stadig en stor udfordring!!!, tredie barn var helt normal og gennemsnitslig

Anmeld

30. juli 2012

AnthonsMor

Anonym skriver:

Puha, jeg er helt rundt på gulvet.. Jeg har opdaget at jeg er blevet gravid!! Jeg har iforvejen et barn på under 1 år.. Så det hele er ret skræmmende!! Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal gøre, det ene øjeblik glæder jeg mig vildt meget, da det da bliver fantastisk med en lille til, men på den anden side så vil det jo blive vildt hårdt med to børn med kun omkring 17 måneder imellem?? Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal føle eller gøre??

Jeg er vildt bange for hvad folk vil sige til det hele?? Plus at jeg kun er først i 20 erne! Og så allerede skal være mor til 2??

Kunne virkelig godt bruge nogen støttende ord?? Eller nogen erfarringer med børn med kort tid imellem??

Puha synes det er hårdt for tiden, selvom jeg burde være lykkelig over at jeg skal være mor til to, eftersom jeg fik afvide som 14 årig at jeg nok aldrig ville kunne blive gravid! Plus den første tog rigtig lang tid at blive gravid med..

Hej..
Først, tillykke med spiren!

Næst, jeg har altså en veninde, der nu er 24, næsten 25, hun har to piger med 15 måneders mellemrum, den ene er lige blevet 3 og den anden er snart 2.. Hun er alene med dem.. Og de to piger er simpelthen så glade, altid, og der er aldrig problemer med deme..

Jeg tror nu nok du skal klare det, nu har du jo prøvet en gang, at have en lille, og det bliver nok ikke sværere anden gang Selvfølgelig er det hårdere med to små end med en, men det skal du helt sikkert nok klare

Du skal selvfølgelig følge dit hjerte og gøre hvad du føler er bedst!!

Anmeld

30. juli 2012

Silas&Mille

Anonym skriver:

Iiih hvor lyder din historie bare fantastisk Det gør mig glad at høre det kan gå så godt...

Hvordan tog jeres omgangskreds at i blev gravide så hurtig igen??

Har ens barn enlig krav på at vide man er gravid eller hvordan??

Mine homoner køre godt nok rundt i min krop, det ene øjeblik er jeg super glad og ligepludselig tuder jeg!!

Hvornår kunne man se på din mave at du var gravid når det ikke var lang tid siden du havde født??

Vores omgangskreds tog det faktisk meget pænt. Men det skal så også siges af vi nu er 27 og 28 år gamle, så der var ikke rigtig nogen der sagde noget til det, andet end: Der er nok nogen der har travlt, hva? og så med et glimt i øjet.

Jeg er overvægtig i forvejen og var det også inden min første graviditet. Ved første graviditet kunne det først rigtig ses omkring uge 24-25 stykker og så vidt ejg lige husker hvar det nogenlunde det samme anden gang. Så det var der ikke rigtig nogen forskel på.

Om barnet har krav på at vide man er gravid, ved jeg egentligt ikke. Silas var alt for lille til at forstå hvad der skulle ske, så vi var selvfølgelig nervøse da vi skulle have Mille med hjem. Men vi tror det har hjupet rigtig meget at vi har haft i DP selvom jeg har gået hjemme, så han har været ude blandt andre børn og har ikke rigtig været vant til at være alene. 

Hormonerne kan du jo ikke rigtig gøre noget ved. De er der bare. Her var kæresten RIGTIG træt af mine hormoner anden gang. Hver gang han brokkede sig sagde jeg at han bare kunne finde et andet sted at sove indtil at det hormon fis var ovre. Men det ville han dog ikke
Men kan sagtens huske de 'kære' tude ture. Dem havde jeg mange af anden gang. 

Anmeld

30. juli 2012

Anonym trådstarter

Silas&Mille skriver:

Vores omgangskreds tog det faktisk meget pænt. Men det skal så også siges af vi nu er 27 og 28 år gamle, så der var ikke rigtig nogen der sagde noget til det, andet end: Der er nok nogen der har travlt, hva? og så med et glimt i øjet.

Jeg er overvægtig i forvejen og var det også inden min første graviditet. Ved første graviditet kunne det først rigtig ses omkring uge 24-25 stykker og så vidt ejg lige husker hvar det nogenlunde det samme anden gang. Så det var der ikke rigtig nogen forskel på.

Om barnet har krav på at vide man er gravid, ved jeg egentligt ikke. Silas var alt for lille til at forstå hvad der skulle ske, så vi var selvfølgelig nervøse da vi skulle have Mille med hjem. Men vi tror det har hjupet rigtig meget at vi har haft i DP selvom jeg har gået hjemme, så han har været ude blandt andre børn og har ikke rigtig været vant til at være alene. 

Hormonerne kan du jo ikke rigtig gøre noget ved. De er der bare. Her var kæresten RIGTIG træt af mine hormoner anden gang. Hver gang han brokkede sig sagde jeg at han bare kunne finde et andet sted at sove indtil at det hormon fis var ovre. Men det ville han dog ikke
Men kan sagtens huske de 'kære' tude ture. Dem havde jeg mange af anden gang. 

Hov, havde da skrevet forkert, mente om dagplejemoren havde krav på at vide man er gravid??

Hvad for en søskendevogn har i købt`??

Håber vores omgangskreds vil tage det ligeså godt Synes bare allerede min mave er meget oppuset.. Plejer normalt at have en flad mave

Hvordan reagerede din krop på allerede at være gravid igen??

Anmeld

30. juli 2012

Anonym trådstarter

Riixen90 skriver:

Hej..
Først, tillykke med spiren!

Næst, jeg har altså en veninde, der nu er 24, næsten 25, hun har to piger med 15 måneders mellemrum, den ene er lige blevet 3 og den anden er snart 2.. Hun er alene med dem.. Og de to piger er simpelthen så glade, altid, og der er aldrig problemer med deme..

Jeg tror nu nok du skal klare det, nu har du jo prøvet en gang, at have en lille, og det bliver nok ikke sværere anden gang Selvfølgelig er det hårdere med to små end med en, men det skal du helt sikkert nok klare

Du skal selvfølgelig følge dit hjerte og gøre hvad du føler er bedst!!

Mange tak Puha, det må have været hårdt at stå alene med..  Her er vi heldigviis to om det

Jeg er begyndt at glæde mig nu, selvom det nok bliver super hårdt Men de giver jo heldigvis så meget glæde

Anmeld

30. juli 2012

Anonym trådstarter

Mumto3 skriver:

Nej,det har de ikke. Første barn er altid hårdt, fordi man jo ikke aner hvad man skl stille op med et spædbarn, vores andet barn var og er stadig en stor udfordring!!!, tredie barn var helt normal og gennemsnitslig

Så må det have været en hård omgang

Anmeld

30. juli 2012

Silas&Mille

Anonym skriver:

Hov, havde da skrevet forkert, mente om dagplejemoren havde krav på at vide man er gravid??

Hvad for en søskendevogn har i købt`??

Håber vores omgangskreds vil tage det ligeså godt Synes bare allerede min mave er meget oppuset.. Plejer normalt at have en flad mave

Hvordan reagerede din krop på allerede at være gravid igen??

Uha, ved ikke om jeres DP har krav på at vide det. 
Groft sagt rager det jo ikke hende

Vi har en Carena Double Swing søskendevogn. Den er super lækker og ikke ret tung at kører med.
Pt har vi Silas i en klapvognsdel og Mille ligger en en lift ved siden af. Når hun så vokser ud af den har vi en klapvognsdel til hende også

Min krop tog det faktisk ikke ret pænt. Jeg havde rigtig mange bækken smeert de sidste 8-10 uger af første graviditet og de var slet ikke gået over da jeg blev gravid igen. Så jeg døjede rigtig meget med det under hele graviditeten. Men det er heldigvis helt væk nu. Det er meget sjældent jeg mærker noget til det.

Hvis du normalt har en flad mave, så kan du nok ikke skjule det ret længe. Synes tit jeg hører at anden graviditet ses tidligere, end første graviditet, ved tynde kvinder  

Anmeld

30. juli 2012

Anonym trådstarter

Miss Flowerpower skriver:

Når de er så små forstår de det ikke helt i starten, med søskende.. Men det kommer og der har de kun gavn af hinanden. Ingen børn er ens, og forhåbentlig får i en nr. 2 der er let, det har jeg hørt før.

Ja vi brugte den det første års tid, derefter købte vi to enkelte klapvogne, da det passede bedst med vores biler. de første 3 måneder lå bette i liften i dobbeltvognen.

Men som sagt, jeg kan sagtens følge din "frygt", du må bare stole på dit hjerte og på at baby selvfølgelig bliver nem, ellers ville man vel i princippet aldrig turde få børn?

Det gode ved to så tæt er at man allerede er i den der børnetrummerum, bleer, mad osv. så den store forskel hvad det angår mærker man ikke som sådag

Hvilken søskendevogn købte i??

Håber også på at næste barn er let

Har været ved lægen idag og fået det bekræftet. Så jeg er begyndt at glæde mig nu Er sikker på det hele nok skal gå

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.