Anonym skriver:
Puha, jeg er helt rundt på gulvet.. Jeg har opdaget at jeg er blevet gravid!! Jeg har iforvejen et barn på under 1 år.. Så det hele er ret skræmmende!!
Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal gøre, det ene øjeblik glæder jeg mig vildt meget, da det da bliver fantastisk med en lille til, men på den anden side så vil det jo blive vildt hårdt med to børn med kun omkring 17 måneder imellem??
Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal føle eller gøre??
Jeg er vildt bange for hvad folk vil sige til det hele?? Plus at jeg kun er først i 20 erne! Og så allerede skal være mor til 2??
Kunne virkelig godt bruge nogen støttende ord?? Eller nogen erfarringer med børn med kort tid imellem??

Puha synes det er hårdt for tiden, selvom jeg burde være lykkelig over at jeg skal være mor til to, eftersom jeg fik afvide som 14 årig at jeg nok aldrig ville kunne blive gravid! Plus den første tog rigtig lang tid at blive gravid med..
Hej..
Først, tillykke med spiren!
Næst, jeg har altså en veninde, der nu er 24, næsten 25, hun har to piger med 15 måneders mellemrum, den ene er lige blevet 3 og den anden er snart 2.. Hun er alene med dem.. Og de to piger er simpelthen så glade, altid, og der er aldrig problemer med deme..
Jeg tror nu nok du skal klare det, nu har du jo prøvet en gang, at have en lille, og det bliver nok ikke sværere anden gang
Selvfølgelig er det hårdere med to små end med en, men det skal du helt sikkert nok klare 
Du skal selvfølgelig følge dit hjerte og gøre hvad du føler er bedst!! 
Anmeld