Hvornår mærket i liv for første gang?.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2012

Leneur

Jeg blev jo noget bekymret ved ikke at kunne mærke liv, når man jo kunne læse herinde hvor tidligt andre mærkede noget, så fik lov til at høre hendes hjerte slå.
Jeg var i uge 24 inden jeg fik et spark. Til gengæld var der så meget power på at hele maven dansede og alle kunne både se og mærke det....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2012

Sas1990

DreamChild skriver:

Jeg var først sikker på at det rent faktisk var ham jeg kunne mærke da jeg var 18+0 og han har været meget aktiv siden da

dejigt

Anmeld

29. juli 2012

Sas1990

Steinbrenner skriver:

Jeg kan mærke hende hver dag indvendig og udvendig  

Kunne mærke bobler fra uge 15 og rigtige spark fra uge 17

Bare rolig du kommer snart til at mærke din bebs  

dejigt håber jeg i hvert fald

Anmeld

29. juli 2012

Sas1990

132319 skriver:

Første graviditet: 26+

Anden graviditet 20+ (Havde foranliggende moderkage)

okay hvordan ved man at ens moderkage er foranliggende?

Anmeld

29. juli 2012

Sas1990

Leneur skriver:

Jeg blev jo noget bekymret ved ikke at kunne mærke liv, når man jo kunne læse herinde hvor tidligt andre mærkede noget, så fik lov til at høre hendes hjerte slå.
Jeg var i uge 24 inden jeg fik et spark. Til gengæld var der så meget power på at hele maven dansede og alle kunne både se og mærke det....

dejigt jeg er i hvert fald ved at være utålmodig.

Anmeld

29. juli 2012

Mor til Ella

Sas1990 skriver:

Er 19+2 henne i dag og har mærket sådan nogen små bobler inde i maven. men ville gerne snart mærke liv man kan mærke uden på mave eller hvordan det nu lige skal forklares

Jeg var hvertfald 25 uger henne, før jeg var sikker på at det var liv og endnu længere før kæresten kunne mærke noget.....

Anmeld

29. juli 2012

Sas1990

Mor til Ella skriver:

Jeg var hvertfald 25 uger henne, før jeg var sikker på at det var liv og endnu længere før kæresten kunne mærke noget.....

ja okay

Anmeld

29. juli 2012

Millermor

Sas1990 skriver:

ja okay

Første gang jeg mærkede liv var i uge 15, og første gang han "sparkede igennem" var omkring uge 19 (:

Anmeld

29. juli 2012

christina92

Sas1990 skriver:

Er 19+2 henne i dag og har mærket sådan nogen små bobler inde i maven. men ville gerne snart mærke liv man kan mærke uden på mave eller hvordan det nu lige skal forklares

Begyndte at mærke liv fra uge 18. 20+ mærkede jeg de første tydelige spark.

Anmeld

29. juli 2012

Sas1990

Millermor skriver:

Første gang jeg mærkede liv var i uge 15, og første gang han "sparkede igennem" var omkring uge 19 (:

dejligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.