Hvornår mærket i liv for første gang?.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2012

Guldimaven

Jeg var 18+5 og det var også uden på det kunne mærkes!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2012

Annette A

Altså jeg har de to gange skulle over de 22 uger før jeg kunne mærke det udenpå. Indvendig har jeg kunne mærke det første gang fra 19-20 uge og de to næste gange har det været fra uge 15.

Lige nu er jeg i slutningen af uge 18 og kan mærke livlig aktivitet indvendig, men ikke udenpå endnu.

Anmeld

28. juli 2012

MorDk

1.graviditet = 11+

2. graviditet = det samme ....

Anmeld

28. juli 2012

OktoberMor

Sas1990 skriver:

Er 19+2 henne i dag og har mærket sådan nogen små bobler inde i maven. men ville gerne snart mærke liv man kan mærke uden på mave eller hvordan det nu lige skal forklares

Jeg tror snart du kan glæde dig over at mærke liv.. Det kommer når baby er klar...  Men når boblerne er der, så burde der ikke gå længe..

Anmeld

28. juli 2012

Sas1990

OktoberMor skriver:

Jeg tror snart du kan glæde dig over at mærke liv.. Det kommer når baby er klar...  Men når boblerne er der, så burde der ikke gå længe..

det er godt at høre, kan i hvert fald ikke vente mere snart

Anmeld

28. juli 2012

Sas1990

Flowers skriver:

Ja jeg er førstegangs... kom også bag på mig at det skete så tidligt

kan jeg godt forstå

Anmeld

28. juli 2012

Sas1990

Babymor2010 skriver:

Jeg var 17+4 da Isabella ville gøre opmærksom på sig selv - jeg havde en lille fodboldspiller 

hehe dejligt

Anmeld

28. juli 2012

Sas1990

Line8700 skriver:

mærkede det første rigtige spark da jeg var 17 uger henne. men der går jo lang tid inden din kæreste fx kan mærke det. hvis det er det du mener med uden på maven.

mener med hvis du lægger en hånd på maven

Anmeld

28. juli 2012

Sas1990

Guldimaven skriver:

Jeg var 18+5 og det var også uden på det kunne mærkes!

okay dejligt

Anmeld

28. juli 2012

Sas1990

Kellie skriver:

Altså jeg har de to gange skulle over de 22 uger før jeg kunne mærke det udenpå. Indvendig har jeg kunne mærke det første gang fra 19-20 uge og de to næste gange har det været fra uge 15.

Lige nu er jeg i slutningen af uge 18 og kan mærke livlig aktivitet indvendig, men ikke udenpå endnu.

okay

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.