Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MorDk skriver: 1.graviditet = 11+ 2. graviditet = det samme ....
1.graviditet = 11+
2. graviditet = det samme ....
okay
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sas1990 skriver: Er 19+2 henne i dag og har mærket sådan nogen små bobler inde i maven. men ville gerne snart mærke liv man kan mærke uden på mave eller hvordan det nu lige skal forklares
Er 19+2 henne i dag og har mærket sådan nogen små bobler inde i maven. men ville gerne snart mærke liv man kan mærke uden på mave eller hvordan det nu lige skal forklares
Jeg mærkede også de første bobbler ved den tid. Min moderkage lod langt inde så kunne først mærke rigtige spark i uge 24. Min mand kunne først mærke liv uden på min mave i uge 30
Miss BananaHammock skriver: Jeg synes jeg har kunne mærke lidt de sidste par uger - men det er meget ureglmæssigt og der går længe imellem, så aner ikke om det er den lille jeg mærker. Men er mega utoldmodig. Nu må han da snart sparke til!
Jeg synes jeg har kunne mærke lidt de sidste par uger - men det er meget ureglmæssigt og der går længe imellem, så aner ikke om det er den lille jeg mærker. Men er mega utoldmodig. Nu må han da snart sparke til!
hehe ja okay hvordan ved du kønnet når du kun er 19+2 i dag? har du været til MD scanning da
Rødhætte skriver: Jeg mærkede også de første bobbler ved den tid. Min moderkage lod langt inde så kunne først mærke rigtige spark i uge 24. Min mand kunne først mærke liv uden på min mave i uge 30
Sas1990 skriver: hehe ja okay hvordan ved du kønnet når du kun er 19+2 i dag? har du været til MD scanning da
Miss BananaHammock skriver: Vi købte os til en scanning for 2 uger siden hvor vi fik kønnet at vide, og baby at se og en masse masse billeder. Jeg skal til MD på fredag
Vi købte os til en scanning for 2 uger siden hvor vi fik kønnet at vide, og baby at se og en masse masse billeder. Jeg skal til MD på fredag
arh okay
Jeg var først sikker på at det rent faktisk var ham jeg kunne mærke da jeg var 18+0 og han har været meget aktiv siden da
Jeg kan mærke hende hver dag indvendig og udvendig
Kunne mærke bobler fra uge 15 og rigtige spark fra uge 17
Bare rolig du kommer snart til at mærke din bebs
Første graviditet: 26+
Anden graviditet 20+ (Havde foranliggende moderkage)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128