Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er 19+2 henne i dag og har mærket sådan nogen små bobler inde i maven. men ville gerne snart mærke liv man kan mærke uden på mave eller hvordan det nu lige skal forklares
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sas1990 skriver: Er 19+2 henne i dag og har mærket sådan nogen små bobler inde i maven. men ville gerne snart mærke liv man kan mærke uden på mave eller hvordan det nu lige skal forklares
jeg mærkede liv første gang da jeg var 18 fulde uger og da jeg var 18+3 ku man mærke det uden på
dukke skriver: jeg mærkede liv første gang da jeg var 18 fulde uger og da jeg var 18+3 ku man mærke det uden på
snyd
Sas1990 skriver: snyd
hehe så det jo kun et spørgsmål om tid
dukke skriver: hehe så det jo kun et spørgsmål om tid
ja
Ja det er jo godt nok vidt forskelligt Jeg har mærket siden 15+4, også udenpå, det er en vild bette en jeg har mig...
Flowers skriver: Ja det er jo godt nok vidt forskelligt Jeg har mærket siden 15+4, også udenpå, det er en vild bette en jeg har mig...
var det første gangs gravid? ihh hvor snyd
Jeg var 17+4 da Isabella ville gøre opmærksom på sig selv - jeg havde en lille fodboldspiller
Sas1990 skriver: var det første gangs gravid? ihh hvor snyd
Ja jeg er førstegangs... kom også bag på mig at det skete så tidligt
mærkede det første rigtige spark da jeg var 17 uger henne. men der går jo lang tid inden din kæreste fx kan mærke det. hvis det er det du mener med uden på maven.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128