Er så gal!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2012

christinak

Anonym skriver:

Det må jeg vist også hellere gøre. Vi har meldt ud at hun skal give besked før hun kommer. Det gør hun så også og jeg har en dag sagt det ikke var godt da den lille ikke havde sovet i tolv timer. og det var så okay.

Men når ens mand ikke siger fra så er man jo selv nødt til det og så må hun bare blive fornærmet. Hvad sagde din svigermor til det?

Hun sagde ikke så meget tror ikke rigtig hun forstod budskabet så lige pt tar jeg bare ikke Tlf når hun ringer 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2012

Anonym trådstarter

christinak skriver:

Hun sagde ikke så meget tror ikke rigtig hun forstod budskabet så lige pt tar jeg bare ikke Tlf når hun ringer 

Så længe budskabet er forstået

Jeg sagde til kæresten da han gik hjem at enten sagde han noget til hans mor ellers gjorde jeg. for jeg er så ked af at min datter har været så ulykkelig i går og i dag kun vil hænge hos mig. Og det lovede han at gøre og så måtte vi bare sige nej hver gang indtil hun forstod det. tror desværre der skal skrappere midler i brug men bare hun forstår et nej, og så må vi tage den derfra hvis ikke.

Anmeld

27. juli 2012

bøllen

Anonym skriver:

Tusinde tak. Dejligt med noget forståelse. For man føler sig bare tromlet ned. Og som mor ved man altså hvad der er bedst for ens barn. Så er det også fint at komme med råd, men alle børn er forskellige. Og man er nødt til at tackle dem sådan også.

Har prøvet og stå med et utrøstelig barn til kl 3 om natten fordi vi var i byen. Det er bare ikke sjovt.

Så du har min fulde forståelse - som sagt har vi prøvet begge dele. Tvillinger der fra dag et kunne kastes i armene på alle inkl fremmed uden reaktion. Men mindste manden reagere på ALT .

Min familie havde INGEN forståelse for at han ikke skulle gå fra arm til arm men sådan var det bare. Han kunne ikke klare det.

Desværre har folk sjældent forståelse og bliver som de svar du får. Det syntes jeg er rigtig ærgeligt.

For det handler jo netop om du respektere dit barns grænser. Min den store på 11 er sensitiv og vi skal stadigvæk sortere i hvad han kan klare og ej.

Anmeld

27. juli 2012

Anonym trådstarter

Bøllen skriver:

Har prøvet og stå med et utrøstelig barn til kl 3 om natten fordi vi var i byen. Det er bare ikke sjovt.

Så du har min fulde forståelse - som sagt har vi prøvet begge dele. Tvillinger der fra dag et kunne kastes i armene på alle inkl fremmed uden reaktion. Men mindste manden reagere på ALT .

Min familie havde INGEN forståelse for at han ikke skulle gå fra arm til arm men sådan var det bare. Han kunne ikke klare det.

Desværre har folk sjældent forståelse og bliver som de svar du får. Det syntes jeg er rigtig ærgeligt.

For det handler jo netop om du respektere dit barns grænser. Min den store på 11 er sensitiv og vi skal stadigvæk sortere i hvad han kan klare og ej.

Puha det er altså hårdt for man vil jo også gerne have lidt søvn. Men det lærer man når man har stået med et ulykkeligt barn. Både for ens egen og barnets skyld ønsker man ikke det skal gentage sig. 

Det er bare træls folk ikke har forståelse for det. De fleste har jo selv haft små børN men deres har sikkert opført sig på en anden måde. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.