Er så gal!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2012

Anonym trådstarter

Carl-Emil's mor skriver:

Du kender godt de folk der siger " Jeg kan alligevel ikke kaste en bold mere end 2 meter så jeg gider ikke være med" personen bliver så tvunget til det men fordi at personen allerede har bestemt sig for at personen ikke kan så kommer bolden kun 1 meter når personen endelig kaster...

Sådan læser jeg dit indlæg. Allerede i det du bliver klar over de kommer der begynder din krop altså at spænde op og afgive urolighed og DET går lige i din baby. Om nogen så ved jeg det fordi jeg har selv stået i det dog med en anden situation...

Det er slet ikke for at være streng men tror du skal prøve at tage det lidt mere roligt og bestemme dig for at det godt kan lade sig gøre at have venner, veninder, familie, fødselsdage osv om aftenen. ALT kræver tilvænning men tror mor og far på det så tror baby også på det....

Håber du tager det lidt til dig og du må gerne spørge ind er slet ikke for at være efter dig synes bare lyder lidt klassisk

Lige ved dem kunne det godt være fordi keg spænder osv. Men vi har prøvet det med venner hvor jeg virkelig har glædet mig og så har vi endt med samme resultat. Så det er fordi der sker for meget omkring hende. Og som mor ved jeg jo bedst hvad hun har brug for og så kan det ikke nytte noget at de begynder på en masse. Det har hun bare ikke brug for. 

Men jeg kan sagtens se hva du mener men havde vi kun oplevet det ed dem så ville jeg kunne sige derEr derfor. Men det er sket ved andre også

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Carl-Emil's mor skriver:

barnet kan jo i teorien godt blive "bange" for svigermor og ALLE andre end TS egen søster og mor fordi at TS selv er utryg ved at andre end de to holder hendes datter - det er jo ganske klassisk..

og bekræfter man barnet i sin pylren ja så har du først balladen...

Carl-Emil er da også begyndt på nu at mivse hvis han kommer over til andre men så sætter jeg mig ved sidden af og siger ej skatte det der behøver du ikke for vi er her alle sammen hyg dig lidt med xxx også smiler drengen og når ok så er det sådan - men skriger han så kommer han lige op bliver trøstet mens samme tekst ryger ud af min mund også over til vedkommende igen også er der altså intet..

det er jo ofte hvad VI forældre gør det til

Helt enig

Man kan også blive for "pylret" og det kan barnet mærke.

Anmeld

27. juli 2012

Anonym trådstarter

Frk.S skriver:

Hvem er du gal på? Din kæreste fordi han ikke sagde noget? Eller din svigermor, fordi hun gerne vil holde sit barnebarn?

Ud fra det du skriver har du ikke umiddelbart sagt noget til din svigermor?? Du skriver bare, at du kiggede på kæresten. Hvordan skal din svigermor så vide, at det ikke er ok det hun gør. Hun vil selvfølgelig gerne hjælpe og være sammen med sit barnebarn.

Det nytter da ikke noget, at du siger til kæresten inden de kommer, at de ikke skal holde og så "kigger på ham" når de er der.

Hvis hun overtræder en grænse, så må du sige det pænt til hende. Forklar hende hvordan det hænger sammen, og så kan det jo rent faktisk være hun respekterer det... hvis hun ved det.

Da det er hans mor mener jeg han burde sige noget. Jeg har selv sagt nej til min mor med at tage hende op når hun sov. Jeg kan hurtig gøre mig upopulær hvis jegsø siger nej til svigerfamilieb. Og det skal siges at vi for nogle dage siden havde forklaret min svigermor det hele men alligevel vælger hun at gøre det. Så hun skider højt pg helligt på det vi har sagt. 

Fuld forståelse for de gerne vil holde hende men så må de komme om dagen frem for aften. 

Anmeld

27. juli 2012

Anonym trådstarter

Aisha skriver:

Din mor må være der og holde hende fordi hun er tryg ved hende men svigermor må ikke ? Prøv og læg dig i svigermors sted. Synés det er synd for hende. Hvis det var mig ville jeg lave ens regler for det du gør lyder som du favorisere. 

Min mor skal passe hende og hun kommer ikke om aften. Du fordrejet mine ord. Kom min svigermor om dagen måtte hun godt holde hende. Men vi har meldt ud at besøg om aften ikke går og har sagt hvorfor. 

Anmeld

27. juli 2012

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

Lige ved dem kunne det godt være fordi keg spænder osv. Men vi har prøvet det med venner hvor jeg virkelig har glædet mig og så har vi endt med samme resultat. Så det er fordi der sker for meget omkring hende. Og som mor ved jeg jo bedst hvad hun har brug for og så kan det ikke nytte noget at de begynder på en masse. Det har hun bare ikke brug for. 

Men jeg kan sagtens se hva du mener men havde vi kun oplevet det ed dem så ville jeg kunne sige derEr derfor. Men det er sket ved andre også

men Rom blev jo altså heller ikke bygget på 1 dag så det er jo bare at prøve igen og igen og igen og stille og roligt også lade være med at tænke noget negativt om det fordi så er det at det går galt...

Børn selv helt små babyer opfanger SÅ meget mere end man skulle tro - og ofte udsender vi forældre dufthormoner mm som vi slet ikke er opmærksomme på faktisk slipper afsted fra os...

Du kunne jo f.eks starte med at invitere svigermor med ud og gå en tur hvor HUN skubber barnevognen rundt. Også stille og roligt sætte tingene op så du bliver tryg ved det og din datter ser det er ikke spor farligt...

man kan meget mere end hvad man tror

Anmeld

27. juli 2012

Carl-Emil's mor

MoarHvidovre skriver:

Helt enig

Man kan også blive for "pylret" og det kan barnet mærke.

Anmeld

27. juli 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Så skulle i ikke have sagt ja til at de måtte komme forbi.

Og det virker som om at ingen sagde noget til svigermor. Altså hun vil da bare gerne holde sit barnebarn og hjælpe til. Min svigermor vil også altid gerne skifte mit barn, hvilket er helt fint med mig.

Men hvis I ikke synes at hun skal må I jo sige noget.

Anmeld

27. juli 2012

Anonym trådstarter

Carl-Emil's mor skriver:

barnet kan jo i teorien godt blive "bange" for svigermor og ALLE andre end TS egen søster og mor fordi at TS selv er utryg ved at andre end de to holder hendes datter - det er jo ganske klassisk..

og bekræfter man barnet i sin pylren ja så har du først balladen...

Carl-Emil er da også begyndt på nu at mivse hvis han kommer over til andre men så sætter jeg mig ved sidden af og siger ej skatte det der behøver du ikke for vi er her alle sammen hyg dig lidt med xxx også smiler drengen og når ok så er det sådan - men skriger han så kommer han lige op bliver trøstet mens samme tekst ryger ud af min mund også over til vedkommende igen også er der altså intet..

det er jo ofte hvad VI forældre gør det til

Jeg spurgte sp om i starten hvorfor hun kunne finde ro og sove hos min mor og søster men ikke hos nogen anden knap nok hendes far. Og hun sagde at vi kan udgive en duft der minder om hinandens og det gør hende tryg. Men det er ikke noget der er bevist. 

Anmeld

27. juli 2012

KarinaA

Jeg kan godt fortælle dig hvad der gør din pige utryg.. 

Dig selv.... 

jeg havde det på samme måde, men så snart jeg lærte at slappe af omkring andre menesker, og var mindre nervøs, så var min pige også meget mere tryg ved menesker hun før slet ikke kunne med.

grunden til at hun er tryg ved din søster og din mor er at du selv er try ved dem.. hun kan mærke alle dine vibrationer, både de gode, og de dårlige .. 

så mit råd er at tage en dyb indånding.. og se det lidt fra din svigermors side.. 

Anmeld

27. juli 2012

Anonym trådstarter

Nu siger jeg det til jer alle på en gang. Hun er utryg lige meget hvem hun er hos når det er om aften. Om aften er der kun mig der dur. Hendes far dur kun til tider. Grunden til jeg er gal er fordi de ikke respektere at vi har frabedt os besøg om aften og kommer der nogen skal de ikke tage hende for det gør hende mere utryg. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.