SÅ er det en realitet!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2012

Nettemor

MortilElias2010 skriver:

Ha ha kan lige se det for mig

Hehe Vi er et par stædige mennersker Men det ville også være åndsvagt ikke at låne os de penge. De var dyrere for os at bo i lejligheden. Vi fik mere plads (selv om det nok ragede hende en papand) Og vi fik noget værdi at betale ind til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2012

MortilElias2010

Nettemor skriver:

Hehe Vi er et par stædige mennersker Men det ville også være åndsvagt ikke at låne os de penge. De var dyrere for os at bo i lejligheden. Vi fik mere plads (selv om det nok ragede hende en papand) Og vi fik noget værdi at betale ind til

Godt hun indså det

Anmeld

26. juli 2012

Nettemor

MortilElias2010 skriver:

Godt hun indså det

jeps. Det er læææækkert! Nyder at have en have osv..

Anmeld

26. juli 2012

MyLove E

MortilElias2010 skriver:

Ja for pokker, årh jeg glæder mig til det bliver muligt at reelt invitere gæster på besøg - bliver fedt at hygge i haven, men mon ikke det først kan ske næste år omkring forår/sommer... alt taget i betragtning. Men det er da værd at tænke på og så går/løber din Elias jo også rundt

Ja det bliver dejligt for jer:-):-)

Ja til næste skulle han da meget gerne løbe rundt. Han er jo så småt begyndt at gå:-):-)

Anmeld

26. juli 2012

Stivdie

MortilElias2010 skriver:

Vi bor til leje med forkøbsret. Prisen er indgået hemmelig mellem udlejer og os. Har ingen plantegning (udover hvis jeg selv skulle tegne den ) Det ligger i Vejle Kommune. Huset er 250kvm.

Mange tak

Ah Vejle er også lidt langt væk, når man nu har slået sig ned på Nordsjælland. Men det er stadig et virkelig fint hus! Og med så meget dejlig plads! Dem er der desværre ikke mange af her hvor jeg befinder mig lige nu. Der er det svært bare at finde et sted med garage/carport til en fornuftig pris

Anmeld

26. juli 2012

babymus77

Ihh hvor skønt søde;-) Stort tillykke til jer alle 3;-) Krammer

Anmeld

26. juli 2012

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
MortilElias2010 skriver:

Jeg ved altså ikke hvad min mand siger til alle dem der flytter med!

Nej Der er noget i ska snakke om ;D

Anmeld

26. juli 2012

-Sigrid-

MortilElias2010 skriver:

Nogen gange går drømme i opfyldelse!

DRØMMEhuset er VORES!

Følelsen er svært beskrivelig!

VI er overlykkelige!

Billedstorm! (Desværre ikke i rækkefølge!)

Årh det ligner jo præcis "vores" hus, der mangler bare det oblikatoriske træ til en gynge

Hvor er det bare fedt! 

Anmeld

26. juli 2012

MortilElias2010

Tauf skriver:

Ja det bliver dejligt for jer:-):-)

Ja til næste skulle han da meget gerne løbe rundt. Han er jo så småt begyndt at gå:-):-)

Præcis, så kan de løbe hinanden trætte

Anmeld

26. juli 2012

MortilElias2010

Stivdie skriver:

Ah Vejle er også lidt langt væk, når man nu har slået sig ned på Nordsjælland. Men det er stadig et virkelig fint hus! Og med så meget dejlig plads! Dem er der desværre ikke mange af her hvor jeg befinder mig lige nu. Der er det svært bare at finde et sted med garage/carport til en fornuftig pris

Ja, der er sgu noget vej vil jeg medtage. Man bør bo hvor man føler sig hjemme. Ingen sjæl, intet hjem. Bare en opbevaringskasse.

Yrk Nordsjælland og priser.. ja det kan jeg meget nemt forestille mig. Det er lige så tænderne gnistrer...  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.