SÅ er det en realitet!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2012

MortilElias2010

-Sigrid- skriver:

Årh det ligner jo præcis "vores" hus, der mangler bare det oblikatoriske træ til en gynge

Hvor er det bare fedt! 

Ja, må se om det ikke står gemt bag noget af al den græs de tidl. lejere har ladet stå til i haven

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2012

MortilElias2010

MarleneOlsen skriver:

Nej Der er noget i ska snakke om ;D

Ja må hellere krybe til korset

Anmeld

26. juli 2012

twinboys

Waaaaauw og tillykke

Anmeld

26. juli 2012

MortilElias2010

twinboys skriver:

Waaaaauw og tillykke

Tusinde tak

Årh hvor det kribler i fingrene for bare at være derude, pyt med om der bliver lavet noget, men så det også går op for een, at det er vores nye hjem!

Anmeld

26. juli 2012

twinboys

MortilElias2010 skriver:

Tusinde tak

Årh hvor det kribler i fingrene for bare at være derude, pyt med om der bliver lavet noget, men så det også går op for een, at det er vores nye hjem!

Jeg kan godt selv huske det, da vi fandt vores drømmehus... vi skulle overtage det 1. april men allerede 9.marts fik vi nøglerne....uuuuhhhh jeg kunne pakke sammen i en fart...

Anmeld

27. juli 2012

MortilElias2010

twinboys skriver:

Jeg kan godt selv huske det, da vi fandt vores drømmehus... vi skulle overtage det 1. april men allerede 9.marts fik vi nøglerne....uuuuhhhh jeg kunne pakke sammen i en fart...

Ha ha ha ja det kan sagtens gå stærkt når først nøglerne er i hånden og det er de fra starten af næste uge. De tidl. lejere kommer imorgen og afslutter med udlejeren og så er det reelt vores  Og det er ikke langt væk heller, så vi skal ikke planlægge dagsrejser som sådan. Det er bare 10km i den anden retning

Ork ting kan hurtigt få ben at gå på hvis det stod til mig, meen min mand er den praktiske gris, altså PRAKTISK gris så må væbne mig med tålmodighed  den ikke-eksisterende tålmodighed. Har næsten bidt hovedet af ham de seneste dage pågrund af uvisheden omkring huset... men ALT er bare faldet på plads. Nogen gange er tingene i livet bare SNORLIGE uden afkørsler  utroligt men sandt.

Anmeld

27. juli 2012

-Sigrid-

MortilElias2010 skriver:

Ja, må se om det ikke står gemt bag noget af al den græs de tidl. lejere har ladet stå til i haven

Kunne være lækkert 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.