SÅ er det en realitet!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2012

MortilElias2010

rikkeregnbue skriver:

Hvaaaaae... Skal Ida og jeg ikke flytte med?

Det ser vildt lækkert ud!!!

Kan vist godt få fortalt manden at huset bliver et kollektiv  nok ikke l i g e det han regnede med

Vi kan heller ikke tro det er vores  det er slet ikke gået op for os rigtigt endnu. Men det kommer vel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

MortilElias2010 skriver:

Kan vist godt få fortalt manden at huset bliver et kollektiv  nok ikke l i g e det han regnede med

Vi kan heller ikke tro det er vores  det er slet ikke gået op for os rigtigt endnu. Men det kommer vel

Anmeld

26. juli 2012

MortilElias2010

twinny skriver:

ihhh hvor skønt..

Masser af plads og masser af muligheder.

Præcis og udlejeren er sådan een man bare går til og spørger - det er SÅ fedt til forskel fra vores nuværende og meget snart forhenværende. I skal ALDRIG leje jer ind på Nyborgvej 8, 7160 Tørring. Dejligt hus, men absolut en forfærdelig udlejer. Så er det sagt. Det er så synd for de næste lejere at komme i kløerne på ham. Det kan vi kun skrive under på.

Anmeld

26. juli 2012

MortilElias2010

mor:) skriver:

hvor ser det lækkert ud.

Hvad menes der med deltager, deltager ikke og måske. Trykket bare på nej, but I don't get it

Ha ha ha, det var også en fejl fra min side. Jeg har åbenbart ved at oprette begivenheden i den tro at jeg bare endelig kunne fortælle hvornår vi rigtigt flytter ind, har inviteret alle på baby.dk  så det er vist meget godt du har sagt nej tak

Anmeld

26. juli 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
MortilElias2010 skriver:

Ha ha ha, det var også en fejl fra min side. Jeg har åbenbart ved at oprette begivenheden i den tro at jeg bare endelig kunne fortælle hvornår vi rigtigt flytter ind, har inviteret alle på baby.dk  så det er vist meget godt du har sagt nej tak

Haha. Er ellers sikker på at der er mange som godt vil komme til noget kage

Anmeld

26. juli 2012

MortilElias2010

Der flytter vi gerne med:-):-) Det ser godt ud:-):-)

Ih det lyder godt, men altså.... I må meget gerne komme på besøg på et senere tidspunkt...  der er nok af plads og så snart vi får legehuset, gyngestativet, hængekøjen, pilehytten, bålpladsen og brændet rutchetårnet derud, så er der også børnevenligt og jeg har tænkt mig at lave skattejagter fordi der er mange hemmelige gange i haven og skjulte huler og alverdens ting. Noget bliver gangbart, andet bliver ufremkommeligt men super sjovt at forcere.

Anmeld

26. juli 2012

MortilElias2010

Solstrålebørn skriver:

WOW.... 

Tillykke med huset... 

Hvor ser det bare lækkert ud... 

Tusinde tak !

Jeg tør ikke fortælle ham det og jeg kan altså ikke få slettet den begivenhed  ha ha ha sådan går det når man er for ivrig og glad

Anmeld

26. juli 2012

Solstrålebørn

MortilElias2010 skriver:

Tusinde tak !

Jeg tør ikke fortælle ham det og jeg kan altså ikke få slettet den begivenhed  ha ha ha sådan går det når man er for ivrig og glad

Thihi... 

Anmeld

26. juli 2012

MyLove E

MortilElias2010 skriver:

Ih det lyder godt, men altså.... I må meget gerne komme på besøg på et senere tidspunkt...  der er nok af plads og så snart vi får legehuset, gyngestativet, hængekøjen, pilehytten, bålpladsen og brændet rutchetårnet derud, så er der også børnevenligt og jeg har tænkt mig at lave skattejagter fordi der er mange hemmelige gange i haven og skjulte huler og alverdens ting. Noget bliver gangbart, andet bliver ufremkommeligt men super sjovt at forcere.

Vi vil gerne være med til skatte jagte og bål hygge :-)

Anmeld

26. juli 2012

MortilElias2010

Stivdie skriver:

Virkelig lækkert hus!! Det kan jeg altså godt forstå at I er faldet for, det er nemlig også lige sådan noget jeg går og sukker efter.
Som en anden herinde påpejede, så mangler jeg en plantegning for at gøre helhedsindtrykket perfekt
Må man spørge hvor stort det er, hvor det ligger og ca i hvad prislag det er? Du behøver bestemt ikke oplyse det hele, men jeg kigger selv, så det er rart at have en idé om hvilke områder, der har hvilke prislag :-)

Anyways, STORT tillykke med huset!!!

Vi bor til leje med forkøbsret. Prisen er indgået hemmelig mellem udlejer og os. Har ingen plantegning (udover hvis jeg selv skulle tegne den ) Det ligger i Vejle Kommune. Huset er 250kvm.

Mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.