SÅ er det en realitet!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2012

MyLove E

Der flytter vi gerne med:-):-) Det ser godt ud:-):-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2012

MortilElias2010

Ah altså noget uheldigt med det første billede!  men lidt håndarbejde er der jo også ved alt byggeri  og lidt gulve hist og her.

OG jeg har altså ikke lagt mærke til at jeg ved begivenheden kan sige ja, nej og måske. Troede bare det var sådan en privat begivenhed for at fortælle hvornår vi flyttede ind  

Anmeld

26. juli 2012

MortilElias2010

Carl-Emil's mor skriver:

der vil vi gerne flytte med tak

Det ser jo så skønt og stort ud

Ih altså!

Vi glæder os også bare så meget

Anmeld

26. juli 2012

MortilElias2010

MarleneOlsen skriver:

Det ser rigtigt lækkert Ud ;D kom til at trykke nej telefonen drillede

Jeg ved altså ikke hvad min mand siger til alle dem der flytter med!

Anmeld

26. juli 2012

Solstrålebørn

WOW.... 

Tillykke med huset... 

Hvor ser det bare lækkert ud... 

Anmeld

26. juli 2012

Solstrålebørn

Hehe hvad siger manden til dem der flytter med? 

Anmeld

26. juli 2012

Stivdie

Virkelig lækkert hus!! Det kan jeg altså godt forstå at I er faldet for, det er nemlig også lige sådan noget jeg går og sukker efter.
Som en anden herinde påpejede, så mangler jeg en plantegning for at gøre helhedsindtrykket perfekt
Må man spørge hvor stort det er, hvor det ligger og ca i hvad prislag det er? Du behøver bestemt ikke oplyse det hele, men jeg kigger selv, så det er rart at have en idé om hvilke områder, der har hvilke prislag :-)

Anyways, STORT tillykke med huset!!!

Anmeld

26. juli 2012

MortilElias2010

MorAnna. skriver:

Hvor er det skønt! Tillykke med det

Tusinde tak!

Anmeld

26. juli 2012

Nettemor

MortilElias2010 skriver:

Og det mest utrolige er at vi først så det i lørdags, så på mindre end en uge så er det sgu vores - ubegribeligt!

Nogle gange går det bare stærkt Vi sagde JA til vores hus før vi havde snakket med banken fyyyy

Anmeld

26. juli 2012

MortilElias2010

Du burde have indsat plantegning og så bare skrevet: det er flot satme mange værelser. Jeg synes 120 er nok plads at holde styr på
stort tillykke. Nu har I 4 mdr med sommerfugle i maven og store drømme!

Ha ha ha ja du siger noget..  men nu hvor solen skinner, så er det bare så smukt og tager sig så godt ud! Kan ikke dy mig - det er trods alt en drøm, der på kort tid er blevet en virkelighed. Ubegribeligt! 250 kvm. amen altså, alle de muligheder! Og vi har det allerede fra næste uge og kan bare komme og gå som vi vil. Vi skal have malet værelserne osv. inden vi kan flytte tingene herhjemmefra.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.