hvad Bildte din mor dig ind :) ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2012

trunte24

FrkZier skriver:

han toppede det med de ikke fandet i lys.. så de var kun i mærket - så når vi var i sverige. LØB jeg fra lygtepæl til lygtepæl fordi jeg ikke ville angribes af elgen

Han har da rigtig moret sig hva

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2012

FrkZier

trunte24 skriver:

Han har da rigtig moret sig hva

arh men min far bildte mig SÅ mange mærkelige ting ind - han har altid sagt det var hans job i livet at drille mig.. og det har han så klaret til ug

Anmeld

26. juli 2012

trunte24

FrkZier skriver:

arh men min far bildte mig SÅ mange mærkelige ting ind - han har altid sagt det var hans job i livet at drille mig.. og det har han så klaret til ug

Det lyder som en hyggelig far

Anmeld

26. juli 2012

Isabella_mor

Så hvis man leger med ild, så tisser man i sengen.   Hvad sker der så når man leger med tis,..?!? Brænder man så i sengen?

Bare lige en lille joke vi fandt på på efterskolen. For mange mange år siden...

Anmeld

26. juli 2012

Annette A

De to mest specielle ting var:

At når vi havde været i min mormors og morfars sommerhus og havde fået frugt med hjem, skulle vi sove med ørevarmere på, så eventuelle ørentvister ikke kunne kravle ind i ørerne på os.

Når det tordnede gav hun mig og sig selv gummistøvler på, slukkede al strøm og sagde vi skulle sætte os ind under spisebordet indtil det stoppede, for at undgå at lynet ramte os. Vi boede på Nørrebro i KBH.

Det skal siges, at det dog var noget hun selv troede på og vist stadig gør.

Anmeld

27. juli 2012

MortilElias2010

Min storebror bildte mig ind at hvis jeg slugte tyggegummiet ville der vokse gummigrene ud af mine ører og min næse om natten  Hold nu kæft hvor jeg passede på ikke at sluge det - og kan huske første gang jeg ved en uheld kom til det, jeg panikkede fuldstændig og brød grædende sammen og fortalte min mor det, som .... grinede og sagde at det ikke kunne ske

Anmeld

27. juli 2012

MortilElias2010

Kellie skriver:

De to mest specielle ting var:

At når vi havde været i min mormors og morfars sommerhus og havde fået frugt med hjem, skulle vi sove med ørevarmere på, så eventuelle ørentvister ikke kunne kravle ind i ørerne på os.

Når det tordnede gav hun mig og sig selv gummistøvler på, slukkede al strøm og sagde vi skulle sætte os ind under spisebordet indtil det stoppede, for at undgå at lynet ramte os. Vi boede på Nørrebro i KBH.

Det skal siges, at det dog var noget hun selv troede på og vist stadig gør.

På en måde lidt sødt.. men altså...

Anmeld

27. juli 2012

MortilElias2010

Ayasmor skriver:

Har lige googlet, for nu blev jeg lige nysgerrig. Ifølge Wiki nedsætter vejsalt nedbørens frysepunkt og ikke hæver temperaturen som jeg først troede. Så hvis salt nedsætter frysepunktet, må der ligeledes værre større afstand mellem frysepunkt og kogepunkt. Dermed ville salt forlænge vandets tid for at nå kogepunktet.. (Behøver jeg at sige jeg keder mig lidt her til aften )

Njah... just en kende fornemmer jeg  men elsker nørdet kedsomhed. Gør det selv

Anmeld

27. juli 2012

Savannah

Kay skriver:

at når hjemis bilen ringede med klokken var det fordi der var udsolgt...

hahahahahaahah! Jeg er helt færdig af grin. Din mor er sjov

Anmeld

27. juli 2012

Pullemulle

Min mor har ikke været slem til at bilde mig ting ind, men det har min morfar og onkel!

- Hvis man bider sine negle for langt ned, så vokser de indad og kommer aldrig ud igen.

- Min morfar havde et gammelt skur, som jeg ikke turde gå ind i i frygt for at slå en prut. Han havde nemlig bildt mig ind, at hvis jeg pruttede, så ville det falde sammen over hovedet på os. 

Noget jeg faktisk troede på til jeg var ret stor 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.