hvad Bildte din mor dig ind :) ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2012

miinimeal

hvis man rørte en sommerfugls vinger kunne den ikk flyve mere.

hvis man spiste kernerne i frugt voksede der trær i maven og ´grene ud af ens øre og næse.

hvis man sad for tæt på tv'et ville ens øjne blive firkantet.

hvis man legede med ild tissede man i sengen,

hvis man gjorde sig skiløjet kunne de sidde fast

hvis man sad med  tungen i ganen i 2 timer ville man stamme for evigt, og tro mig har prøvet og jeg stammer ikke men der var ro i 2 timer(;

og flere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2012

FrkT

Kay skriver:

at når hjemis bilen ringede med klokken var det fordi der var udsolgt...

Ej altså, kunne ikke lade være med at skraldgrine over den der, så meget endda, at manden spurgte hvad søren der var så sjovt 

Anmeld

26. juli 2012

Ciss

Kay skriver:

Den er jo genial!

Min far bildte mig ind, at politiet kom og hentede mig, hvis jeg gik uden for zebrastriberne, når vi skulle over vejen.

Min mor bildte mig ind, at der boede nisser på vores loft.

Min storesøster bildte mig ind, at spaghetti vokser på trær - men jeg havde på fornemmelsen, at der var noget galt der. Alligevel var jeg ikke sikker på, at det ikke var sandt.

Min anden søster bildte mig ind, at man aldrig bliver frisk, hvis man spiser sit snot, for så kommer sygdommen aldrig ud af kroppen.

Anmeld

26. juli 2012

MorAnna.

Kay skriver:

samme her, og må indrømme at jeg også bruger den på mine egne børn..

Anmeld

26. juli 2012

Mor1012

Kay skriver:

arhhh hahaha hvor godt .. Undskyld

Anmeld

26. juli 2012

Ayasmor

Maise86 skriver:

Jo men tvivler på at en tsk salt i en gryde med vand kan hæve temperaturen signifikant hurtigere... Men ja, ved det ikke

Jeg ved heller ikke om det er rigtigt, kom bare lige til at tænke på det med vejsalt.. Hmm det må næsten afprøves næste gang der skal laves pasta

Anmeld

26. juli 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

HeidiØ skriver:

• Du får firkantede øjne hvis du sidder for tæt på tv (klassiker, kan jeg høre)
  • Du blir syg hvis ik du drikker mælk til havregrøden (dog min mormors påfund)
  • Hvis du skeler, kan øjnene sætte sig fast!
  • Hvis du går ud med vådt hår, blir du syg.

EJ?!!?!?!? PASSER DET IKKE?! Det med vådt hår?!  Jeg går aldrig ud med vådt hår, altså!

Anmeld

26. juli 2012

Isabella_mor

Okay jeres mødre har virkelig været søde ved jer...  

Min mor sagde at hvis vi var ude når det blev mørkt ville der komme en sort mand og ta' os. Og når lygtepælene på gaden havde en plasticpose over lygten (fordi den var i stykker) var det i birkeligheden den sorte mand der sad oppe og ventede på at vi gik ud i mørket. 

Hvis man prøvede andres briller ville man få dårligt syn og i værste fald blive blind.

Hvis man putter sengetøjet på babydynen inden baby blev født ville man ikke få sit barn med hjem fra sygehuset.  

Alle mænd med lange frakker er blottere eller en børnelokker, så hvergang vi så en mand med en lang frakke på komme gående løb vi skrigende væk og rÅbte, arrrrrghhhh eeen børnelokker.

Ej mine forældre var hvertfald ikke særlig søde da vi var små. 

Anmeld

26. juli 2012

Mother-love

Hahahah sååå fed tråd.
Den med hjeemis bilen var da et total klogt træk så er der ingen plageri om is nogensinde hahahaha,
Mine forældre sagde som mange andre man får firkantet øjne af at sidde for tæt på tvet.
Man tisser i sengen hvis man leger med ild.
Dine øjne sidder fast hvis du gør dig skiløjet.
Julemanden kommer ikke med gaver hvis du ikke opføre dig ordentligt.
Du bliver syg hvis du har vådt hår og går ud.

Der er blevet sagt rigtig mange men kan ikke huske dem lige nu.

Anmeld

26. juli 2012

Ayasmor

Ayasmor skriver:

Jeg ved heller ikke om det er rigtigt, kom bare lige til at tænke på det med vejsalt.. Hmm det må næsten afprøves næste gang der skal laves pasta

Har lige googlet, for nu blev jeg lige nysgerrig. Ifølge Wiki nedsætter vejsalt nedbørens frysepunkt og ikke hæver temperaturen som jeg først troede. Så hvis salt nedsætter frysepunktet, må der ligeledes værre større afstand mellem frysepunkt og kogepunkt. Dermed ville salt forlænge vandets tid for at nå kogepunktet.. (Behøver jeg at sige jeg keder mig lidt her til aften )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.