hvad Bildte din mor dig ind :) ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2012

Kay

bøgelund skriver:

Det samme her. 

ja meget sjovt... for det giver jo overhoved ik mening

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2012

Nitz - <3 David

Jeg tror også bar ejeg har fået de helt "normale"

Tyggegummi = en stor klump i maven
fjernsyn = firkantet øjne
Ild = tisse i sengen

Og så har min stedfar (som godt kan finde på nogle klamme ting engang i mellem) bildt os ind at Kippers (de der fisk på conservers) er en fisk der lever i afrika, og lever af negere. Og at Kernemælk er lavet af Tyremælk (og gir hår på brystet)
Og der var selvfølgelige ingen af os børn der ville spise/drikke det bagefter.. Haha.. Hvor dumt at tro på sådan noget..

Anmeld

26. juli 2012

DreamChild

Min mor sagde at hvis jeg ikke tyggede min mad ordenligt, så ville jeg komme til at få problemer med ondt i maven når jeg blev ældre.

Den med at sidde for tæt på fjernsynet må være en meget normal en fra dengang, for det har jeg også fået af vide og så det med at lege med ild og tisse i sengen

Anmeld

26. juli 2012

NinaNymannMadsen

hun bildte mig ind at ens øjne satte sig fast hvis man skellede for meget og for længe med øjne.
man fik firkantet øjne hvis man så for meget fjernsyn.
kan ikke huske flere ting.

Anmeld

26. juli 2012

Rebecca55

Jeg var ikke til at få op af badekaret, for jeg var en rigtig vandhund. Så hun bildte mig ind at når ens hud begyndte at rynke, var man ved at blive forvandlet til en fisk. Det ville jeg for alt i verden ikke risiker og kom op når jeg var tæt på at blive en fisk...

Men ellers den klassike med firekantede øjne med for meget tv. Leger du med ild tisser du i sengen. Skeler du øjnene og vinden vender, sætter øjnene sig fast. Og sikkert meget meget mere, men kan ikke lige komme på det.

Anmeld

26. juli 2012

Rebecca55

Nåå jo hvis man spiste kernehuset fra et æble ville der vokse æbletræer ud af ørene...

Anmeld

26. juli 2012

Maise86

Ayasmor skriver:

Logisk set burde den vel være god nok??? Man salter jo også vejene pga. is for at få det til at tø = højere temperatur vha. salt? Bare lidt tanker herfra

Jo men tvivler på at en tsk salt i en gryde med vand kan hæve temperaturen signifikant hurtigere... Men ja, ved det ikke

Anmeld

26. juli 2012

OktoberMor

Min mor bildte også mig mange ting ind.. 

Hvis jeg spiste kernerne i frugt ville der vokse træer inde i mig.. 

Når det lynede skulle jeg huske at smile, så gud kunne få billeder af de artige børn. 

At julemanden boede i vores skov som var udenfor vores hus.

Man får firkantet øjne af at glo på tv i lang tid.. 

Når det regner så tisser gud.. 

Kan ikke huske flere lige nu, men tænk at man har hoppet på så meget lort! 

Anmeld

26. juli 2012

HeidiØ

• Du får firkantede øjne hvis du sidder for tæt på tv (klassiker, kan jeg høre)
  • Du blir syg hvis ik du drikker mælk til havregrøden (dog min mormors påfund)
  • Hvis du skeler, kan øjnene sætte sig fast!
  • Hvis du går ud med vådt hår, blir du syg.

Anmeld

26. juli 2012

HeidiØ

Rebecca55 skriver:

Nåå jo hvis man spiste kernehuset fra et æble ville der vokse æbletræer ud af ørene...

hahaha ÅH ja, den husker jeg! Her var det mest vandmelonen jeg var lidt nervøs for!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.