måske i denne gruppe:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2012

Laulund87

mor:) skriver:

Nå ja, havde helt glemt at skrive en update.

Men de mente at det var et blodkare der var sprunget. Der var i hvert fald intet galt med babyen

Hun sagde at jeg skulle regne med at bløde lidt eller pletbløde de næste par dage og så skulle det være det

Vi blev simpelthen så lettet, for vi var bare forberedt på det værste. Så tårene væltede frem da vi så den lille klø sig på hagen

Og tak fordi du spurgte

Ej hvor fantastisk!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Laulund87 skriver:

Ej hvor fantastisk!

Ja det er så skønt

Anmeld

26. juli 2012

AnneH

Og tak for

Var lige inde og læse lidt om foranliggende moderkage...det lyder da heller ikke sjovt

Nej det var heller ikke sjovt, blødte en del gange igennem graviditeten, men den lille hyggede og var ikke påvirket af det, men det kostede lidt ture på fødegangen, for man skal derind hver gang man bløder og bliver så indlagt indtil blødningen er stoppet igen.

Den første gang blev jeg bange, men da vidste jeg jo heller ikke hvorfor jeg blødte og tilsidst var det jo næsten bare en rutine.

Men det er jo super dejligt at der ikke var noget i vejen og alt er som det skal være.

Anmeld

26. juli 2012

AnneH skriver:

Nej det var heller ikke sjovt, blødte en del gange igennem graviditeten, men den lille hyggede og var ikke påvirket af det, men det kostede lidt ture på fødegangen, for man skal derind hver gang man bløder og bliver så indlagt indtil blødningen er stoppet igen.

Den første gang blev jeg bange, men da vidste jeg jo heller ikke hvorfor jeg blødte og tilsidst var det jo næsten bare en rutine.

Men det er jo super dejligt at der ikke var noget i vejen og alt er som det skal være.

Det var godt den lille var upåvirket, men det er nu heller ikke sjovt at skulle frem og tilbage mellem hjem og fødegangen.

Ja det er skønt at der alligevel ikke var noget. Og så fik man da lige den lille at se

Anmeld

27. juli 2012

MortilElias2010

Men de mente at det var et blodkare der var sprunget. Der var i hvert fald intet galt med babyen

Hun sagde at jeg skulle regne med at bløde lidt eller pletbløde de næste par dage og så skulle det være det

Vi blev simpelthen så lettet, for vi var bare forberedt på det værste. Så tårene væltede frem da vi så den lille klø sig på hagen

Og tak fordi du spurgte

Nej hvor fantastisk! Godt det ikke var andet. Forstår godt forskrækkelsen! Årh hada...  men YAY

Anmeld

27. juli 2012

MortilElias2010 skriver:

Nej hvor fantastisk! Godt det ikke var andet. Forstår godt forskrækkelsen! Årh hada...  men YAY

Ja man bliver bare så bange. Så det er bare fantastisk

Anmeld

27. juli 2012

Lotus86

Sikke en dejlig update, så kan du trække vejret igen

Anmeld

27. juli 2012

Lotus86 skriver:

Sikke en dejlig update, så kan du trække vejret igen

ja det var godt nok en lettelse

Anmeld

27. juli 2012

VIPpigen

Og tak fordi du spurgte

Og her gik jeg og ventede i spænding på nyt. Og så er det de mest vidunderlige nyheder... Stor tillykke med det blivende spir.... H*n skal nok blive stor og stærk.... Dejligt

Anmeld

27. juli 2012

VIPpigen skriver:

Og her gik jeg og ventede i spænding på nyt. Og så er det de mest vidunderlige nyheder... Stor tillykke med det blivende spir.... H*n skal nok blive stor og stærk.... Dejligt

Tusind tak for de søde ord. Vi er bare så lettet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.