måske i denne gruppe:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Lahn11 skriver:

Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2012

AnneH skriver:

Øv altså, det er aldrig sjovt at bløde i en graviditet. Jeg blødte også i starten og senere hen, men det var pga en foranliggende moderkage.

Hvorfor ringer du til vagtlægen?? Jeg troede man skulle ringe til fødegangen, det gjorde jeg hver gang og de tog mig bare ind til kontrol med det samme.

Men håber da at alt er som det skal være hos dig.

Og tak for

Var lige inde og læse lidt om foranliggende moderkage...det lyder da heller ikke sjovt

Anmeld

26. juli 2012

betina

26. juli 2012

pastry26

!!!!!!!!!!!

Anmeld

26. juli 2012

ønskebørn74

mor:) skriver:

Hej piger

Jeg vågnede desværre kl 5 imorges og blødte en del og gør det stadig når jeg skal tisse

Det er helt ligesom når jeg har min menstruation. Det er faktisk også idag den skulle være der hvis jeg ikke var gravid, men er i uge 12+6.

Nogle der har prøvet det uden at det har betydet noget?

Ringede til lægevagten men skal vente til min læge har åbent og ringe til ham...arg, det føles bare som en evighed. Og hvad kommer der til at ske hos lægen? Tager han en ny graviditetstest eller hvordan?

underligt de siger sådan.. jeg blev tjekket derude.. tag derud spontant i stedet.. så kan de ikke afvise dig..

Anmeld

26. juli 2012

Dinsen

kryser finger og håber det bedste

Anmeld

26. juli 2012

pastry26

Hej piger

Jeg vågnede desværre kl 5 imorges og blødte en del og gør det stadig når jeg skal tisse

Det er helt ligesom når jeg har min menstruation. Det er faktisk også idag den skulle være der hvis jeg ikke var gravid, men er i uge 12+6.

Nogle der har prøvet det uden at det har betydet noget?

Ringede til lægevagten men skal vente til min læge har åbent og ringe til ham...arg, det føles bare som en evighed. Og hvad kommer der til at ske hos lægen? Tager han en ny graviditetstest eller hvordan?

Hvordan gik det idag?? 

Anmeld

26. juli 2012

pastry26 skriver:

Hvordan gik det idag?? 

Nå ja, havde helt glemt at skrive en update.

Men de mente at det var et blodkare der var sprunget. Der var i hvert fald intet galt med babyen

Hun sagde at jeg skulle regne med at bløde lidt eller pletbløde de næste par dage og så skulle det være det

Vi blev simpelthen så lettet, for vi var bare forberedt på det værste. Så tårene væltede frem da vi så den lille klø sig på hagen

Og tak fordi du spurgte

Anmeld

26. juli 2012

pastry26

Nå ja, havde helt glemt at skrive en update.

Men de mente at det var et blodkare der var sprunget. Der var i hvert fald intet galt med babyen

Hun sagde at jeg skulle regne med at bløde lidt eller pletbløde de næste par dage og så skulle det være det

Vi blev simpelthen så lettet, for vi var bare forberedt på det værste. Så tårene væltede frem da vi så den lille klø sig på hagen

Og tak fordi du spurgte

Åh hvor godt!! Havde sådan tænkt på dig! Super dejligt, så er der ro på igen kan jeg forestille mig.. 

Anmeld

26. juli 2012

pastry26 skriver:

Åh hvor godt!! Havde sådan tænkt på dig! Super dejligt, så er der ro på igen kan jeg forestille mig.. 

Ih hvor sødt af dig

Det er der i hvert fald. Men timerne op til scanningen føltes bare som en evighed.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.