måske i denne gruppe:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
VIPpigen skriver:

Krydser for at den bette har det godt, og det er ubetydeligt.
Jeg blødte også et par gange under graviditeten, og blev undersøgt hver gang... Og i dag er lillepigen knap 21 måneder ;-)

Tusind tak. Håber også det flasker sig sådan for mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2012

Nessie

Håber for dig at alt ser fint ud til skanningen

Anmeld

26. juli 2012

Nessie skriver:

Håber for dig at alt ser fint ud til skanningen

Mange tak

Anmeld

26. juli 2012

Kay

mor:) skriver:

Han var sur over at hvidovre hospital ville have mig til at ringe til ham først. Han synes det var elendig dårlig service. Han kunne ikke se meningen med det. Han ringede til Hvidovre og fik en akut tid til mig kl 16.30 idag. 

Blødningen er aftaget. Håber det er et godt tegn

Anmeld

26. juli 2012

Kay skriver:

Håber jeg også. Men lægen sagde godt nok også at det kan være jeg er ved at abortere

Anmeld

26. juli 2012

M&N

26. juli 2012

BabyWish2012 <3 skriver:

tak

Anmeld

26. juli 2012

baby012

26. juli 2012

AnneH

mor:) skriver:

Hej piger

Jeg vågnede desværre kl 5 imorges og blødte en del og gør det stadig når jeg skal tisse

Det er helt ligesom når jeg har min menstruation. Det er faktisk også idag den skulle være der hvis jeg ikke var gravid, men er i uge 12+6.

Nogle der har prøvet det uden at det har betydet noget?

Ringede til lægevagten men skal vente til min læge har åbent og ringe til ham...arg, det føles bare som en evighed. Og hvad kommer der til at ske hos lægen? Tager han en ny graviditetstest eller hvordan?

Øv altså, det er aldrig sjovt at bløde i en graviditet. Jeg blødte også i starten og senere hen, men det var pga en foranliggende moderkage.

Hvorfor ringer du til vagtlægen?? Jeg troede man skulle ringe til fødegangen, det gjorde jeg hver gang og de tog mig bare ind til kontrol med det samme.

Men håber da at alt er som det skal være hos dig.

Anmeld

26. juli 2012

AnneH skriver:

Øv altså, det er aldrig sjovt at bløde i en graviditet. Jeg blødte også i starten og senere hen, men det var pga en foranliggende moderkage.

Hvorfor ringer du til vagtlægen?? Jeg troede man skulle ringe til fødegangen, det gjorde jeg hver gang og de tog mig bare ind til kontrol med det samme.

Men håber da at alt er som det skal være hos dig.

Det startede jeg også med at ringe til, men de sagde at jeg skulle ringe til lægevagten eller min jordmor når de åbnede. Jeg ringer så til lægevagten og han siger at jeg skal ringe til egen læge. Nå det gør jeg så og min læge siger så at hvidovre skulle have reageret med det samme, så han ringer derind. De starter med at sige at de er fuldt booket og ikke kan se på mig før imorgen. Han presser på og de finder så en tid kl 16.30.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.