måske i denne gruppe:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.924 visninger
41 svar
0 synes godt om
26. juli 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Hej piger

Jeg vågnede desværre kl 5 imorges og blødte en del og gør det stadig når jeg skal tisse

Det er helt ligesom når jeg har min menstruation. Det er faktisk også idag den skulle være der hvis jeg ikke var gravid, men er i uge 12+6.

Nogle der har prøvet det uden at det har betydet noget?

Ringede til lægevagten men skal vente til min læge har åbent og ringe til ham...arg, det føles bare som en evighed. Og hvad kommer der til at ske hos lægen? Tager han en ny graviditetstest eller hvordan?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2012

nielsen80

Min søster blødte meget gennem begge hendes graviditeter, og sjovt nok også mere omkring mens.

Ved hende var det følsomme slimhinder og små blodansamlinger ved livmoderen der var årsag til blødningen. Det gjorde man hold ekstra øje med hende, men begge børn har det fint i dag.

Jeg tror en læge vil henvise dig videre, du skal scannes ogg have en gynækologsk undersøgelse for at fastlægge, hvad der forgår.

For at alt er ok

Anmeld

26. juli 2012

nielsen80 skriver:

Min søster blødte meget gennem begge hendes graviditeter, og sjovt nok også mere omkring mens.

Ved hende var det følsomme slimhinder og små blodansamlinger ved livmoderen der var årsag til blødningen. Det gjorde man hold ekstra øje med hende, men begge børn har det fint i dag.

Jeg tror en læge vil henvise dig videre, du skal scannes ogg have en gynækologsk undersøgelse for at fastlægge, hvad der forgår.

For at alt er ok

Tusind tak

Ih hvor jeg håber det er noget i den stil.

Anmeld

26. juli 2012

Kay

håber ik der er noget galt... hvad sagde lægen??

Anmeld

26. juli 2012

Lotus86

Der er mange der bløder igennem deres graviditet, så det behøver ikke betyde noget dårligt.

Krydser fingre for, at alt er som det skal være

Anmeld

26. juli 2012

MissTas

mor:) skriver:

Hej piger

Jeg vågnede desværre kl 5 imorges og blødte en del og gør det stadig når jeg skal tisse

Det er helt ligesom når jeg har min menstruation. Det er faktisk også idag den skulle være der hvis jeg ikke var gravid, men er i uge 12+6.

Nogle der har prøvet det uden at det har betydet noget?

Ringede til lægevagten men skal vente til min læge har åbent og ringe til ham...arg, det føles bare som en evighed. Og hvad kommer der til at ske hos lægen? Tager han en ny graviditetstest eller hvordan?

jeg blødte også flere gange gennem min graviditet uden det havde nogen form for betydning, udover at man selvfølgelig blev nervøs.. og mens smerterne kan også sagtens bare være din livmoder der udvider sig

Anmeld

26. juli 2012

Kay skriver:

håber ik der er noget galt... hvad sagde lægen??

Han var sur over at hvidovre hospital ville have mig til at ringe til ham først. Han synes det var elendig dårlig service. Han kunne ikke se meningen med det. Han ringede til Hvidovre og fik en akut tid til mig kl 16.30 idag. 

Blødningen er aftaget. Håber det er et godt tegn

Anmeld

26. juli 2012

MissTas skriver:

jeg blødte også flere gange gennem min graviditet uden det havde nogen form for betydning, udover at man selvfølgelig blev nervøs.. og mens smerterne kan også sagtens bare være din livmoder der udvider sig

Ej hvor jeg dog håber det er sådan. Har ikke oplevet det under min første graviditet og det var bare så kraftigt. Så man bliver jo bare så bange.

Anmeld

26. juli 2012

Lotus86 skriver:

Der er mange der bløder igennem deres graviditet, så det behøver ikke betyde noget dårligt.

Krydser fingre for, at alt er som det skal være

Mange tak. Håber også det ikke betyder noget

Anmeld

26. juli 2012

VIPpigen

mor:) skriver:

Han var sur over at hvidovre hospital ville have mig til at ringe til ham først. Han synes det var elendig dårlig service. Han kunne ikke se meningen med det. Han ringede til Hvidovre og fik en akut tid til mig kl 16.30 idag. 

Blødningen er aftaget. Håber det er et godt tegn

Krydser for at den bette har det godt, og det er ubetydeligt.
Jeg blødte også et par gange under graviditeten, og blev undersøgt hver gang... Og i dag er lillepigen knap 21 måneder ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.