Hvornår sov barnet igennem?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juli 2012

Koen.

Lærke var ca 23 mdr da hun sov igennem, Liam er 2 mdr nu ig nogle nætter tager han 8 timer andre ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2012

B&J

daniel sov igennem fra han var 7-8mdr men beygnde så småt da han var 6mdr...

Anmeld

24. juli 2012

modesty

hannetheis skriver:

har stemt blank. fordi min søn på 15 mdr sover egentlig igennem, men han vågner gerne stadig en gang i løbet af natten. og vågen er han ikke men han pyller i søvne fordi han ikke kan finde sin sut.
han sover bedst helt ude langs tremmerne i sengen så han tager tit sutten på gulvet.
han plejer gerne at få en sut lagt i hvert hjørne, men når han at midst dem alle så vågler han let til jeg har været inde med den til ham.

Hvorfor sætter du ikke noget op rundt om sengen (stof f.eks) så sutten ikke kan falde ud?

Anmeld

25. juli 2012

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
modesty skriver:

Hvorfor sætter du ikke noget op rundt om sengen (stof f.eks) så sutten ikke kan falde ud?

har jeg prøvet både med alm stof og en sengeran og der sov han slet ikke godt om natten. han sover bedst når han kan mærke tremmerne. lidt underligt at han skal det. han falder også i søvn om natten ved at holde om en tremme også selv om jeg har prøvet at sidde med ham i hånden eller en bamse i stedet.

Anmeld

25. juli 2012

Mettefpigen

hannetheis skriver:

har jeg prøvet både med alm stof og en sengeran og der sov han slet ikke godt om natten. han sover bedst når han kan mærke tremmerne. lidt underligt at han skal det. han falder også i søvn om natten ved at holde om en tremme også selv om jeg har prøvet at sidde med ham i hånden eller en bamse i stedet.

Det gør min også ;-)

Anmeld

25. juli 2012

Mettefpigen

Her sov han igennem da han var ca 7 måneder.... Skal dog ind til en enkelt gang i løbet af natten men i forhold til at han sov ca 2 timer hver nat de første 6-7 måneder så er jeg lykkelig :-)

Anmeld

25. juli 2012

Maja_4000

Caroline var 10 - 11 måneder før hun sov igennem .. Dog kan der stadig være nætter hvor hun vågner - Men kun hvis hun er syg eller sådan noget

Og ja , det hjalp MEGET på nattesøvnen da hun begyndte at lede efter sutten selv

Anmeld

25. juli 2012

Frk. Himmelblå

Den største første gang omkring de 24 mdr, - men vågner fortsat indimellem en gang eller to i løbet af natten. Er snart 3 år.

Den yngste har det endnu til gode, men hun er også kun knap 19 mdr.

Anmeld

26. juli 2012

modesty

hannetheis skriver:

Anmeld

26. juli 2012

twinny

Her er de først begyndt på det for en måned siden, da de var 9 måneder. fra den ene dag til den anden.  Så havde de lige en periode  hvor de fik tænder og sov a l*rt.  Lillebror fik 4 tænder i overmunden på to dage.

Nu er de begyndt at sove igennem igen. Så 9 måender her.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.