Hvornår sov barnet igennem?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juli 2012

Clisolka

Isabella sov igennem fra hun var ca. 4-5 uger gammel og har gjort det lige siden 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2012

Mette.

modesty skriver:

Og her mener jeg ikke de 5 timer man typisk snakker om er at sove igennem (selvom 5 timer også ville være rart), men decideret at sove igennem fra barnet bliver lagt om aftenen til det vågner om morgenen.

Min dreng på 9 mdr. vågner stadig hver 2. time cirka og jeg er ved at blive sindssyg... Når man så hører om de dér børn der først sover igennem når de er 3 år. Jamen altså. Argh.

Så bare lige for (forhåbentlig) at få beroliget mit bekymrede sind en anelse. Er der her en lille afstemning.

Og man må meget gerne tilføje kommentarer.

PS: Jeg håber at det bliver bedre når min søn selv kan tage sin sut og putte den i munden, hvilket jeg egentlig synes at han burde kunne nu, men nej... Hvornår kunne jeres selv putte sutten i munden om natten? Og havde det en effekt på nattesøvnen?

Forhåbentligt snart - emilie er 27 måneder og sover kun igennem enkelte nætter. Dog vågner hun for det meste kun 1 gang hver nat nu, kl. 1 af en eller anden årsag.

Anmeld

24. juli 2012

chael

1. Pige, fra hun var 9 uger.

2. Dreng, fra han var 5 uger.

3. Dreng, fra han var 3 uger.

Ja, jeg har været ret heldig

Anmeld

24. juli 2012

modesty

HOV jeg glemte at lave svarmulighed om de får flaske eller bryst. Har en mistanke om at flaskebørnene sover igennem en del tidligere...

Anmeld

24. juli 2012

NinaNymannMadsen

Altså den store af mine sov igennem da hun var godt 1,5 år og den bette sov igennem da hun allerede var 3,5 måneder gammel.

Anmeld

24. juli 2012

kekp

modesty skriver:

Og her mener jeg ikke de 5 timer man typisk snakker om er at sove igennem (selvom 5 timer også ville være rart), men decideret at sove igennem fra barnet bliver lagt om aftenen til det vågner om morgenen.

Min dreng på 9 mdr. vågner stadig hver 2. time cirka og jeg er ved at blive sindssyg... Når man så hører om de dér børn der først sover igennem når de er 3 år. Jamen altså. Argh.

Så bare lige for (forhåbentlig) at få beroliget mit bekymrede sind en anelse. Er der her en lille afstemning.

PS: Jeg håber at det bliver bedre når min søn selv kan tage sin sut og putte den i munden, hvilket jeg egentlig synes at han burde kunne nu, men nej... Hvornår kunne jeres selv putte sutten i munden om natten? Og havde det en effekt på nattesøvnen?

Min søn er 6 måneder og sover stadig ikke igennem, har dog hjulpet lidt efter jeg begyndte at give ham en flaske vælling når han puttes. Men tror også herhjemme at sutten er det største problem og så at han helst vil sove på siden og så vågner når han triller om på ryggen. Drømmer stadig om at prøve at sove en hel nat

Anmeld

24. juli 2012

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
modesty skriver:

har stemt blank. fordi min søn på 15 mdr sover egentlig igennem, men han vågner gerne stadig en gang i løbet af natten. og vågen er han ikke men han pyller i søvne fordi han ikke kan finde sin sut.
han sover bedst helt ude langs tremmerne i sengen så han tager tit sutten på gulvet.
han plejer gerne at få en sut lagt i hvert hjørne, men når han at midst dem alle så vågler han let til jeg har været inde med den til ham.

Anmeld

24. juli 2012

pvejsen

Mine 2 første sov 10-11 timer fra første nat, nummer 3 sov igennem, da hab var ca 1 år

Anmeld

24. juli 2012

Filippa & Liva

Her sov hun igennem fra da hun var 4 uger gammel... Hun sover fra kl. 20 aften til kl. 8 næste morgen, og gør det stadig. Hun er 9 mdr. nu.

Anmeld

24. juli 2012

AnonymAnonym

Jeg har stemt blankt, vores datter har sovet fra start 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.