modesty skriver:
Og her mener jeg ikke de 5 timer man typisk snakker om er at sove igennem (selvom 5 timer også ville være rart), men decideret at sove igennem fra barnet bliver lagt om aftenen til det vågner om morgenen.
Min dreng på 9 mdr. vågner stadig hver 2. time cirka og jeg er ved at blive sindssyg... Når man så hører om de dér børn der først sover igennem når de er 3 år. Jamen altså. Argh.
Så bare lige for (forhåbentlig) at få beroliget mit bekymrede sind en anelse. Er der her en lille afstemning.
Og man må meget gerne tilføje kommentarer.

PS: Jeg håber at det bliver bedre når min søn selv kan tage sin sut og putte den i munden, hvilket jeg egentlig synes at han burde kunne nu, men nej... Hvornår kunne jeres selv putte sutten i munden om natten? Og havde det en effekt på nattesøvnen?
har stemt blank. fordi min søn på 15 mdr sover egentlig igennem, men han vågner gerne stadig en gang i løbet af natten. og vågen er han ikke men han pyller i søvne fordi han ikke kan finde sin sut.
han sover bedst helt ude langs tremmerne i sengen så han tager tit sutten på gulvet.
han plejer gerne at få en sut lagt i hvert hjørne, men når han at midst dem alle så vågler han let til jeg har været inde med den til ham.
Anmeld