Hvornår sov barnet igennem?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvornår sov dit barn igennem fra put til morgen?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.945 visninger
41 svar
0 synes godt om
24. juli 2012

modesty

Og her mener jeg ikke de 5 timer man typisk snakker om er at sove igennem (selvom 5 timer også ville være rart), men decideret at sove igennem fra barnet bliver lagt om aftenen til det vågner om morgenen.

Min dreng på 9 mdr. vågner stadig hver 2. time cirka og jeg er ved at blive sindssyg... Når man så hører om de dér børn der først sover igennem når de er 3 år. Jamen altså. Argh.

Så bare lige for (forhåbentlig) at få beroliget mit bekymrede sind en anelse. Er der her en lille afstemning.

Og man må meget gerne tilføje kommentarer.

PS: Jeg håber at det bliver bedre når min søn selv kan tage sin sut og putte den i munden, hvilket jeg egentlig synes at han burde kunne nu, men nej... Hvornår kunne jeres selv putte sutten i munden om natten? Og havde det en effekt på nattesøvnen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2012

KarinaA

hun sov for første gang igennem da hun var 5 uger gammel  

Anmeld

24. juli 2012

Lunae

modesty skriver:

Og her mener jeg ikke de 5 timer man typisk snakker om er at sove igennem (selvom 5 timer også ville være rart), men decideret at sove igennem fra barnet bliver lagt om aftenen til det vågner om morgenen.

Min dreng på 9 mdr. vågner stadig hver 2. time cirka og jeg er ved at blive sindssyg... Når man så hører om de dér børn der først sover igennem når de er 3 år. Jamen altså. Argh.

Så bare lige for (forhåbentlig) at få beroliget mit bekymrede sind en anelse. Er der her en lille afstemning.

PS: Jeg håber at det bliver bedre når min søn selv kan tage sin sut og putte den i munden, hvilket jeg egentlig synes at han burde kunne nu, men nej... Hvornår kunne jeres selv putte sutten i munden om natten? Og havde det en effekt på nattesøvnen?

Vores datter har sovet igennem soden hun var 5 uger gammel, så tror vi har været lidt heldige!

Anmeld

24. juli 2012

Emily2012<3

Min datter sov igennem fra da hun var omkring 2 måneder.. Måske før.. 

Hun sover faktisk fra kl 19-20 ca og så får hun en flaske omkring kl 22-23 tiden.. Og så sover hun gerne til 5-6 tiden..

Anmeld

24. juli 2012

MorTil4<3

modesty skriver:

vores ældste søn sov igennem da han var omtrent 4 måneder
og der sov han fra kl 21-22 stykker til kl 7-8 om morgenen
NU sover han fra kl 19 til kl 8 ca

vores yngste er 12 uger, og han sover typisk fra kl 21 af , og vågner først første gang omkring kl 5 om morgenen
får en flaske og sover så videre til kl 8

sååå deglige soverhjerter

Anmeld

24. juli 2012

wamse

Lærke har aldrig rigtig sovet igennem, ikke fast ihvertfald, og hun kan sagtens vågne om natten stadigvæk, faktisk er det nærmere en regel end en undtagelse. Hun er 6 år gammel.

Min ældste sov igennem fra han var 3 uger, og nummer 2, da han var ca ½ år.

Anmeld

24. juli 2012

anynom

Isabel sov igennem første gang 2 dage før hun blev 6 mdr - og har (7-9-13) gjort det siden. Hun er dog begyndt at vågne mange gange når hun får lagt sig på maven, men jeg skal bare lige ae hende kort på ryggen så sover hun videre.

Anmeld

24. juli 2012

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
Min på 2 måneder , hun får flaske ved 20 tiden og sover helt til 05:30-06 om morgen har hun gjort siden hun var ca 6 uger

Anmeld

24. juli 2012

Tulle28

Min datter var ca. 22 mdr. da hun sov igennem for alvor, men kommer stadigvæk ind til os ca. 3-4 nætter om ugen - hun er nu 28 mdr...

Anmeld

24. juli 2012

MissTas

modesty skriver:

her sov Annastacia igennem fra hun var 7 uger gammel og gør det stadig.. er 5 mrd nu

sover fra mellem 20.30-21.00 og til kl. 07.00 om morgenen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.