Mit hjerte græder !;(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2012

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Det lyder som om der har været en misforståelse imellem dig og din ex.

Men hvorfor vil du ringe til statsforvaltningen? Tror du at dit barn ikke trives eller er det fordi din ex, "skældte dig ud".

Jeg forstår ikke hvad det har med dit barn at gøre at i lige havde en misforståelse? I må lave faste tider på hvornår i henter og bringer. 

Men hvis det er fordi du ikke mener at han trives hos far, så skal du selvfølgelig ikke lade stå til.

Men sådan som du beskriver det i dit indlæg, så er jeg ikke helt med.

Når han har været hos sin far og papmor så har min kæreste og mig problemer med at han slår og det siger hans dagplejemor også at vær gang han har været hos dem så slå han og når han er hos os så er der ikke noget som helst.

Men i bund og grund så har der været en masse ting.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Når han har været hos sin far og papmor så har min kæreste og mig problemer med at han slår og det siger hans dagplejemor også at vær gang han har været hos dem så slå han og når han er hos os så er der ikke noget som helst.

Men i bund og grund så har der været en masse ting.

Okay så er det hans trivsel du er bekymret for og det kan sagtens være at en 7/7 ordning ikke fungerer for dit barn. Men ja, så ville jeg nok også foreslå at du ringer til statsdorvaltningen og finder en mere passende ordning.

Anmeld

25. juli 2012

Anonym trådstarter

Okay så er det hans trivsel du er bekymret for og det kan sagtens være at en 7/7 ordning ikke fungerer for dit barn. Men ja, så ville jeg nok også foreslå at du ringer til statsdorvaltningen og finder en mere passende ordning.

Ja jeg vil jo bare ha at han har det godt. Men det viser sig også at både han far og papmor har en depression hvad min x har fortalt mig i dag.

Anmeld

25. juli 2012

Anonym skriver:

Ja jeg vil jo bare ha at han har det godt. Men det viser sig også at både han far og papmor har en depression hvad min x har fortalt mig i dag.

Det kan jeg godt forstå og det er det vigtigste.

Depression behøver ikke betyde noget, hvis de er under behandling - ved hvordan de skal tackle den

Anmeld

25. juli 2012

Anonym trådstarter

Det kan jeg godt forstå og det er det vigtigste.

Depression behøver ikke betyde noget, hvis de er under behandling - ved hvordan de skal tackle den

Nej det ved jeg godt men de er ikke i behandling det har jeg spurgt om 

Anmeld

25. juli 2012

Anonym skriver:

Nej det ved jeg godt men de er ikke i behandling det har jeg spurgt om 

Tja...det er jo ikke særlig godt. Men hvem har så stillet den diagnose hvis ikke de er i behandling?

Anmeld

25. juli 2012

Anonym trådstarter

Tja...det er jo ikke særlig godt. Men hvem har så stillet den diagnose hvis ikke de er i behandling?

Lægen min eks må ikke få piller fordi at det går ind og modvirker de piller han får mod hans epilepsi og hans kæreste vil ikke tag sine piller

Anmeld

25. juli 2012

Anonym skriver:

Lægen min eks må ikke få piller fordi at det går ind og modvirker de piller han får mod hans epilepsi og hans kæreste vil ikke tag sine piller

Tja jeg ved intet om depression og vil derfor ikke sige noget mere, men det er jo selvfølgelig bedst at være i behandling om det så er hos en psykolog eller i pilleform aner jeg ikke en skid om.

Men skynd dig at ringe til statsforvaltningen og fortæl dem dine bekymringer ift. din søn.

Held og lykke

Anmeld

25. juli 2012

lucas<3

Anonym skriver:

Jeg har lige haft min søn i en uge og han skulle hjem til sin far idag (mandag) vi har han 7/7 og har kørt sådan siden janaur med mange nedture

Jeg valgte at holde ham hjemme i dag så vi bare ku rå hygge og ringer så til min x for at sige at jeg kommer over med guldet sener på dagen, så ringer han til mig 2 timer efter og siger at han godt ville ha aksel nu det så fint nok så jeg pakker sammen og gå over med basse og bliver taget imod af en pisse negativ mand altså min søn far han sage til mig - du skal ikke tro at vi bare kan tag ham som det passer dig fordi ikke kan finde ud af at aflever ham i dagpleje, bare fordi vi går hjemme så ar vi andet og lave. Jeg sage så til ham at jeg har ikke sagt til dig at du skulle ha ham nu og her men hvis det er et så stort problem så tager jeg ham med hjem igen. Så sage han bare nej jeg skal nok selv tag ham..

Jeg bliver mere og mere ked af det for vær han skal hjem til sin far. Og har næsten ikke lyst til at aflever ham  

Nu sidder jeg og ikke kan finde ud af om jeg skal kontakte statsforvaltningen.

Undskyld stavefejl skriver fra min mobil. Tak fordi i gad læse med

åhh ha.. kender det alt for godt. min eks ville os ha vi skulle ha 7/7 ordning og det køre bare ikke.. min søn er rigitig ked a det og forvirret...

men hvis du får lyst kan du altid skrive til mig i en pb..

Anmeld

26. juli 2012

FruK

Isabella_mor skriver:

Nu er det altså ikke for at kanøfle dig, jeg syntes tit jeg hører den der, min eks er en spade, og han er sur, osv. Jeg kontakter statsforvaltningen.  I stedet for at forsøge at løse problemet i en stille og rolig dialog. Børnene i disse sager ender oftest med at stå tilbage og være kede af at mor og far er uvenner og barnet betaler prisen her hvor barnet enten bliver nægtet at se sin far, eller samværet boover skåret så meget med og barnet bliver enormt ked af det fordi at han/hun pludselig ikke ser sin far så meget som før, fordi at mor og far ikke kan tale sammen. 

Jeg får altid lust til at sige, så tag ker sammen for jeres unges skyld. I kan jo som forældre godt have et 'proffessionelt' forhold tilhinanden hvor i planlægger tidspunkt, dag og hvor længe jeres barn skal være hos den ene Og den anden. Hvis ordningen i har ikke virker for barnet så tilpasser i den for barnets skyld og ikke for jeres egen.  Keg kan godt forstå dt er svært fordi det er en eks. Men det er jo dit barns far som jeres barn elsker, det kan man ikke tage fra dem og det skal man ikke tage fra dem.  

Hilsen isabella, som selv var skilsmissebarn og blev totalt ødelagt af at mine forældre ikke kunne tale/ arbejde sammen når det kom til samvær. 

Jeg tænker lidt... Jeres barn har vel været der og hørt jer stå og tale til hinanden på den måde?  Det er sgu synd.

Hvis jeg havde sådan et forhold til min eks ville jeg nok sørge for at få ham i dagpleje på skiftedagene, så afhentning/aflevering kunne ske der.

Jeg har selv 7/7 med min eks, men ingen af os kunne finde på at tale til hinanden på den måde foran vores søn - det gør vi for den sags skyld aldrig, men er vi uenige om noget så tager vi den når han ikke hører det - gerne i Tlf.

Du skriver at DU er ked af at han skal over til sin far... DU kan ikke luse at aflevere ham... Men det vigtige er hvordan jeres søn har det med det? Hvis han er ked af det, hænger det måske sammen med den måde I forældre er overfor hinanden på...?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.