Jeg taler udfra vore her og der har vi altid haft 5/9 ordeningen vi have i ca 6-8 mdr før dette 7/7 ordeningen og min datter er i dag 6 år her den 13 aug og det gik ikke med 7/7 ordeningen da hun var lille og vi kunne og har altid kunne sammen dog bare ikke da vi var kærester osv.Men vi har da også taget vores tur og været en gang til samtale i sfv.Han ville have hende 7/7 og jeg ville have hende 9/4 og det blev til 9/5 og hun trives meget bedre på den måde jo mindre de er jo mere skal de være hos den de har meste kontakt med for det meste er det jo moren.Min datter har vi kørte 9/5 siden 2008
Jeg syntes i skal prøve af snakke alene en dag uden nogle andre der med sidenog finde ud af tingen kan i ikke dette må i gå rettensvej.Jegville så give uggestuen ret men dog mere torsdag tilmandag.For sådan har de fleste børne i det man så ikke skal se sineks her der hente vi i børnehave og det gør hendes far også så vises ikke tros vi godt kan sammen.Min søn på 11 ser kun sin far hveranden weekend og altid gjort det også ferie hveranden jul,nytår osv.
Mvh Henriette som har 2 delbørne på 6 og 11 år.
Anmeld