Hvilken/hvilke uddannelser har du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juli 2012

Solstrålebørn

Jeg har EGU... (Erhvervsuddannelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2012

tarkoflen

Jeg er uddannet advokatsekretær, men har kun arbejdet som sekretær i et barselsvikariat efter jeg blev uddannet

Jeg har arbejdet hos PBO tøj mærket i administrationen og de sidste 6 år har jeg arbejdet med indkøb og markedsføring hos Dansk supermarked.

Jeg gik ned med stress, og det resulterede i en opsigelse, så lige nu skal jeg bare have det bedre og finde ud af, hvad jeg så skal!

Min kæreste er IT ingeniør

Anmeld

23. juli 2012

Plysbjørnen

Muhmi skriver:

Ja jeg er igen nysgerrig

Hvad er du uddannet som og evt. din mand uddannet som?

Er du glad for din uddannelse eller føler du at du har spildt din tid med at tage den uddannelse?

Har du arbejde inden for det du har uddannet dig som?

Havde du svært ved at finde arbejde da du blev færdig med uddannelsen?

Har du ingen uddannelse og hvorfor?

Og hvis du er igang med uddannelse, hvad er det så som?

Som sagt, er bare nysgerrig

Forresten, så er jeg uddannet social og sundhedshjælper, er igang med HF nu her og regner med at uddanne mig til lære efter endt barsel

Jeg har en HG og er uddannet som Salgsassistent inden for detail... Der ud over er jeg for et år siden gået igang med at tage HH i en alder af 33 da jeg gerne vil være Revisor...

Anmeld

23. juli 2012

An&Jo

Muhmi skriver:

Ja jeg er igen nysgerrig

Er du glad for din uddannelse eller føler du at du har spildt din tid med at tage den uddannelse?

Forresten, så er jeg uddannet social og sundhedshjælper, er igang med HF nu her og regner med at uddanne mig til lære efter endt barsel