Hvilken/hvilke uddannelser har du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juli 2012

Solstrålebørn

Jeg har EGU... (Erhvervsuddannelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2012

tarkoflen

Jeg er uddannet advokatsekretær, men har kun arbejdet som sekretær i et barselsvikariat efter jeg blev uddannet

Jeg har arbejdet hos PBO tøj mærket i administrationen og de sidste 6 år har jeg arbejdet med indkøb og markedsføring hos Dansk supermarked.

Jeg gik ned med stress, og det resulterede i en opsigelse, så lige nu skal jeg bare have det bedre og finde ud af, hvad jeg så skal!

Min kæreste er IT ingeniør

Anmeld

23. juli 2012

Plysbjørnen

Muhmi skriver:

Ja jeg er igen nysgerrig

Hvad er du uddannet som og evt. din mand uddannet som?

Er du glad for din uddannelse eller føler du at du har spildt din tid med at tage den uddannelse?

Har du arbejde inden for det du har uddannet dig som?

Havde du svært ved at finde arbejde da du blev færdig med uddannelsen?

Har du ingen uddannelse og hvorfor?

Og hvis du er igang med uddannelse, hvad er det så som?

Som sagt, er bare nysgerrig

Forresten, så er jeg uddannet social og sundhedshjælper, er igang med HF nu her og regner med at uddanne mig til lære efter endt barsel

Jeg har en HG og er uddannet som Salgsassistent inden for detail... Der ud over er jeg for et år siden gået igang med at tage HH i en alder af 33 da jeg gerne vil være Revisor...

Anmeld

23. juli 2012

An&Jo

Muhmi skriver:

Ja jeg er igen nysgerrig

Er du glad for din uddannelse eller føler du at du har spildt din tid med at tage den uddannelse?

Forresten, så er jeg uddannet social og sundhedshjælper, er igang med HF nu her og regner med at uddanne mig til lære efter endt barsel

Min kæreste er uddannet som noget lager og transport ved stark, men han bruger det ikke mere, han kører istedet svær transport for et firma ved navn Chr. Guldhammer hvor han kører med alle de store kraner og gravemaskiner der ikke må køre på offentlig vej..

Jeg selv har en HF studenter eksamen, et år fra universitetet hvor jeg læste erhvervsøkonomi, og er nu igang med at læse til finansøkonom, som jeg håber ender ud med at jeg bliver ejendomsmægler..

Anmeld

23. juli 2012

Taco78

Profilbillede for Taco78

Ja jeg er igen nysgerrig

Jeg er uddannet pædagog og er helt vildt glad for det!!! Jeg havde arbejde inden jeg blev færdig - var blevet headhuntet Det var jo ret fedt og nemt   Min mand er uddannet cand.mag. i dramaturgi og mediefag og han arbejder som gymnasielærer.

Jeg har tidligere arbejdet som handicaphjælper og senere som pædagogmedhj. både i vg og på en inst. for børn og unge med gennemgribende udviklingsforstyrelser Jeg har nået mange ting, før jeg fandt ud af, at jeg skulle være pædagog

Jeg havde faktisk altid troet, at jeg skulle være lærer Men valgte alligevel pædagog - og det er jeg rigtig glad for

/ Taco78 

Anmeld

23. juli 2012

GitteC78

Jeg har en kontor uddannelse med speciale indenfor rejsebranchen. Jeg har i flere år arbejdet som salgskonsulent på et rejsebureau. Men i 2008 fik jeg en museskade. Jeg er i øjeblikket på barsel og skal bruge tiden på at finde ud af hvad jeg vil

Anmeld

23. juli 2012

Chrizta

Profilbillede for Chrizta

Jeg er uddannet Mediegrafiker med vægt på offline kommunikation, har arbejdet som selvstændig og freelance en del år og pt. som kommunikationsmedarbejder hos en kommune.

Min mand er udannet Mediegrafiker, han sidder mere med online kommunikation :-)

Det er ikke nemt at få job indenfor branchen, slet ikke under krisen.
Er glad for arbejdet og udfordringerne.

Hvis jeg kunne gøre noget om ville jeg nok ha' taget en studenter eksamen eller lignende først :-)

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

23. juli 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Jeg er uddannet lærer tilbage i 1996 og har arbejdet som sådan lige siden. Jeg var meget glad for studiet og holder også for det meste meget af mit job. Nogle gange ville jeg dog gerne bytte med et 8-16 job, for jeg føler aldrig, jeg har helt fri - der er altid noget, jeg kunne gøre mere ved og gøre bedre, og weekenderne går i stor stil med rettearbejde og forberedelse. 

De sidste par år har jeg indimellem tænkt på, om jeg skal være lærer de næste 25 år eller finde på noget andet, men der er ikke rigtigt noget, jeg bedre kan se mig selv i, og så er jeg jo nok på den rette hylde. 

Anmeld

23. juli 2012

Loa

Jeg har en kontoruddannelsen med speciale i administration. Der var/er bare ikke til at få et interessant job efterfølgende, så nu har jeg fået elevplads som lægesekretær til 1/10, og jeg glæder mig til at komme igang. Tror det er meget mere spændende end "bare" kontorassistent.

Min mand er revisor og er snart færdig med sin cand merc aud, så han derefter kan bliver statsautoriseret revisor

Anmeld

23. juli 2012

Kloster

Jeg er udlært salgsassistent i 1996.

Også er jeg udlært Ssh og Ssa (lige efter hinanden) Blev færdig i 09'.

Arbejder på et pl.hjem. Kan rigtig godt lide selve arbejdet, men søger ret meget efter andet pga presset i dette fag.

Jeg gad sååå godt læse videre til Spl og ville klart være hjemmesygeplejerske så og på et tidspunkt undervise på en sosu-skole ell noget.

Kunne rigtig godt tænke mig at undervise, men kan ikke så godt se mig som alm skolelærer.

Mine mand er klejnsmed og sidder i en stilling som maskineteknikker og daglig leder i et firma.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.