Muhmi skriver:
Ja jeg er igen nysgerrig 
Hvad er du uddannet som og evt. din mand uddannet som?
Er du glad for din uddannelse eller føler du at du har spildt din tid med at tage den uddannelse?
Har du arbejde inden for det du har uddannet dig som?
Havde du svært ved at finde arbejde da du blev færdig med uddannelsen?
Har du ingen uddannelse og hvorfor?
Og hvis du er igang med uddannelse, hvad er det så som?
Som sagt, er bare nysgerrig 
Forresten, så er jeg uddannet social og sundhedshjælper, er igang med HF nu her og regner med at uddanne mig til lære efter endt barsel 
Jeg fulgte mit hjerte og valgte uddannelse udelukkende efter interesse. Det blev til fem år på Rytmisk Musikkonservatorium, som sanger.
Jeg blev færdig i 2008 og fik med det samme job, som it-nørd hos en virksomhed der laver musikapps til iPhone (Moodagent hedder den). Jobbet sagde jeg op grundet stress, så blev jeg gravid og fik min dejlige dreng.
Nu er jeg startet som selvstændig og driver en webshop, så man må sige jeg har skiftet hest 
Jeg elsker stadig musik, men som uddannet musiker i København, er du desværre ikke sikret et job. Vi er mange om buddet (og jeg er ikke så glad for at undervise, vil hellere stå på scenen).
Min kæreste er også selvstændig og driver en IT-virksomhed. Han har "kun" gymnasiet, men blev ansat i Jubii (tilbage i 90'erne) og det har ført ham til dér han er i dag.
Det var vores historie