Hvilken/hvilke uddannelser har du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juli 2012

Muffin_girl

Muhmi skriver:

Ja jeg er igen nysgerrig

Hvad er du uddannet som og evt. din mand uddannet som?

Er du glad for din uddannelse eller føler du at du har spildt din tid med at tage den uddannelse?

Har du arbejde inden for det du har uddannet dig som?

Havde du svært ved at finde arbejde da du blev færdig med uddannelsen?

Har du ingen uddannelse og hvorfor?

Og hvis du er igang med uddannelse, hvad er det så som?

Som sagt, er bare nysgerrig

Forresten, så er jeg uddannet social og sundhedshjælper, er igang med HF nu her og regner med at uddanne mig til lære efter endt barsel

Jeg er uddanet tjener... Min kæreste er uddannet cand. scient in science and medialogy ... Og arbejder nu som teaching assistent, underviser og gruppevejleder,.. Og skal til at læse PhD.. 

Jeg er glad for jeg har taget uddannelsen, da den har skubbet mig videre frem.. 

Har arbejdet i 1 ½ år som tjener ... Det tog mig ca 1 ½ måned at finde et job efter uddanelsen... 

Men har nu taget en HG, og er i lære i Salling i Aalborg.. Som butiksassistent i kolonial, kaffe/the og Vin... Og håber at kunne åbne min egen vin butik  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2012

Dinna88

Håber da du kommer ind!

TAK! Har brug for krydsede fingre, fordi jeg var et fjols i gymnasiet, hvor alvoren først gik op for mig i 3.g  Hader mig selv for det den dag i dag. Men jeg burde kunne komme ind

og og! Min kæreste skal være tjener 

Anmeld

23. juli 2012

-Sigrid-

Jeg begynder på HF har d. 15. august, men jeg er jo heller ikke så gammel så det er vistt meget normalt "først" at tage den nu

Min mand begynder på lærerseminariet i slutningen af september

Min datter begynder i vs på mandag ^^

Anmeld

23. juli 2012

Thereseh

Muhmi skriver:

Ja jeg er igen nysgerrig

Hvad er du uddannet som og evt. din mand uddannet som?

Er du glad for din uddannelse eller føler du at du har spildt din tid med at tage den uddannelse?

Har du arbejde inden for det du har uddannet dig som?

Havde du svært ved at finde arbejde da du blev færdig med uddannelsen?

Har du ingen uddannelse og hvorfor?

Og hvis du er igang med uddannelse, hvad er det så som?

Som sagt, er bare nysgerrig

Forresten, så er jeg uddannet social og sundhedshjælper, er igang med HF nu her og regner med at uddanne mig til lære efter endt barsel

Jeg fulgte mit hjerte og valgte uddannelse udelukkende efter interesse. Det blev til fem år på Rytmisk Musikkonservatorium, som sanger. 

Jeg blev færdig i 2008 og fik med det samme job, som it-nørd hos en virksomhed der laver musikapps til iPhone (Moodagent hedder den). Jobbet sagde jeg op grundet stress, så blev jeg gravid og fik min dejlige dreng.

Nu er jeg startet som selvstændig og driver en webshop, så man må sige jeg har skiftet hest

Jeg elsker stadig musik, men som uddannet musiker i København, er du desværre ikke sikret et job. Vi er mange om buddet (og jeg er ikke så glad for at undervise, vil hellere stå på scenen).

Min kæreste er også selvstændig og driver en IT-virksomhed. Han har "kun" gymnasiet, men blev ansat i Jubii (tilbage i 90'erne) og det har ført ham til dér han er i dag.

Det var vores historie  

Anmeld

23. juli 2012

Mother-love

Jeg er uddannet bygningsmaler. Jeg fik arb. Efter 2 mdr på akssen. Men jeg nåede desværre kun at arbejde i 3 uger som svend så blev jeg påkørt bagfra i bil og har fået et piskesmæld det er snart 2 år siden og har ingen bedring overhovedet. Og nu skal jeg igang med arbejdsprøvning igennem kommunen for at se hvad jeg kan holde til. Mit problem er bare at alm. Dagligdagsting som støvsugning, gulvvask, bære varer osv dem kan jeg ikke uden mange smerter efterfølgende.
Jeg kommer nok aldrig tilbage som maler fordi det er meget hårdt fysisk.
Så ja på mange måder føler jeg at jeg har spilt 4 år af mit liv på en udd. Jeg ikke kan bruge til en s... Da der ikke rigtig er noget videre uddannelse inde for det fag.

Anmeld

23. juli 2012

B&J

Jeg tog en HG 2 men fik aldrig læreplads... men håber på job og søger som en sindsyg.

min kæreste er uddannet grafisk trykker....

men nu vil han gerne være social og sundhedshjælper så håber han kommer ind på skolen til december når de søger igen

Anmeld

23. juli 2012

Muffin_girl

Dinna88 skriver:

TAK! Har brug for krydsede fingre, fordi jeg var et fjols i gymnasiet, hvor alvoren først gik op for mig i 3.g  Hader mig selv for det den dag i dag. Men jeg burde kunne komme ind

og og! Min kæreste skal være tjener 

Skal han godt nok være tjener ?

Anmeld

23. juli 2012

Frk.S

Jeg er uddannet bioanalytiker.

Det har jeg aldrig fortrudt - det var lige noget for mig. Og jeg fik hurtigt job indenfor det område jeg allerhelst ville.
(Dengang jeg blev færdiguddannet  var det nemt at få job. Det er ikke helt så nemt længere. Der har lige været en rigtig død periode, men det går vist lidt bedre nu).  

Så ja, jeg arbejder indenfor mit fag. Eller dvs. lige nu er jeg på barsel (en uge endnu).

Anmeld

23. juli 2012

Miss Church

Jeg er igang med at læse til sygeplejerske. Er færdig til januar   

Min kæreste er uddannet smed

Anmeld

23. juli 2012

Dinna88

AalborgPigen skriver:

Skal han godt nok være tjener ?

Jada, hvorfor?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.