Hvilken/hvilke uddannelser har du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juli 2012

Muffin_girl

Dinna88 skriver:

Jada, hvorfor?

Var bare i tvivl om det var 100 % han gad

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2012

Dinna88

AalborgPigen skriver:

Var bare i tvivl om det var 100 % han gad

det er han også selv. Der er INGEN tvivl om at Dan hører til i hæren. Og sådan er det bare. Men han har bare ikke en jordisk chance for at komme ind igen og få sig en uddannelse der. Vi forbander begge hans ekskæreste der bad ham om at stoppe, men så igen - så havde han jo ikke mødt mig

Anmeld

23. juli 2012

Muffin_girl

Dinna88 skriver:

det er han også selv. Der er INGEN tvivl om at Dan hører til i hæren. Og sådan er det bare. Men han har bare ikke en jordisk chance for at komme ind igen og få sig en uddannelse der. Vi forbander begge hans ekskæreste der bad ham om at stoppe, men så igen - så havde han jo ikke mødt mig

Jeg er sikker på han nok skal blive glad for tjener  

Nej nemlig.. Så havde han jo ikke mødt SØDE dig !  

Anmeld

23. juli 2012

Dinna88

AalborgPigen skriver:

Jeg er sikker på han nok skal blive glad for tjener  

Nej nemlig.. Så havde han jo ikke mødt SØDE dig !  

det tror jeg også - Han overvejer dog at tage grundforløbet til tømrer hvis ikke han finder en læreplads. 

hvor er du sød 

Anmeld

23. juli 2012

Mettemus

Jeg er under uddannelse og glæder mig til at blive færdig! Jeg er i gang med en kandidat i nordisk sprog og litteratur med sidefag i historie. Jeg håber at få job som gymnasielærer når jeg er færdig, men tør ikke håbe for meget pga den famøse krise...

Anmeld

23. juli 2012

Muffin_girl

Dinna88 skriver:

det tror jeg også - Han overvejer dog at tage grundforløbet til tømrer hvis ikke han finder en læreplads. 

hvor er du sød 

Så må han jo se hvad der sker  

Anmeld

23. juli 2012

LR85

Er uddannet Social og sundheds assistent og ELSKER det. 

Fik arbejde med det samme på hvidovre hospital hvor jeg stadig arbejder her 4 år senere. 

Anmeld

23. juli 2012

AnneBJ

Jeg læser til pædagog, jeg er færdig i juni 2013.

Uddannelsen som sådan siger mig ikke noget - jeg undres til stadighed over det få antal timer mm., men man får jo ikke en uddannelse, man tager den.. 

Jeg er ikke klar over, hvad mit drømmejob vil være, om det overhovedet er at være pædagog... Men min foretrukne målgruppe er de 0-6 årige, så jeg påtænker nogle års arbejde med den gruppe (i fald at jeg kan få et job altså..) inden et eventuelt uddannelses- og karriereskift.

Min kæreste er uddannet kleinsmed i 2004, og har arbejdet som sådan næsten lige siden. Afbrudt af 2 år, hvor han arbejdede i klub. Han er glad for sin uddannelse, og arbejdet der følger  

Anmeld

23. juli 2012

Frk.S

Frk.S skriver:

Jeg er uddannet bioanalytiker.

Det har jeg aldrig fortrudt - det var lige noget for mig. Og jeg fik hurtigt job indenfor det område jeg allerhelst ville.
(Dengang jeg blev færdiguddannet  var det nemt at få job. Det er ikke helt så nemt længere. Der har lige været en rigtig død periode, men det går vist lidt bedre nu).  

Så ja, jeg arbejder indenfor mit fag. Eller dvs. lige nu er jeg på barsel (en uge endnu).

Og så regner jeg egentlig med at jeg skal have videreuddannelsen til klinisk vejleder (underviser) - da jeg egentlig fungerer som klinisk vejleder for nogle studerende på vores afd. men ikke har modulet.

Så det er planen jeg skal have det, når jeg engang er tilbage fra barsel! 

Anmeld

23. juli 2012

Dinna88

AalborgPigen skriver:

Så må han jo se hvad der sker  

jeps! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.