15 år, og gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juli 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Bassemor<3 skriver:

I min verden får børn ikke børn, så jeg synes ikke du skal have det. Men det jo bare min mening.

Jeg kunne ikke være mere enig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2012

Christina :-)

Anonym skriver:

ja, jeg er 15 år. og jeg har ik fået menstruation over 1 måned..(35dage).

- jeg er ikke helt sikker på om jeg er gravid, men det føles som mine bryster er helt spænde*, eller hvordan er det nu man kalder det.
- jeg ville ellers så meget gerne beholde den, hvis jeg er gravid.. men er jeg for ung? jeg vil ellers gerne høre om jeres meninger.. tusind tak

Du er velkommen til og skrive privat til mig jeg var selv 16 da jeg ventede min søn og fyldte lige 17 inden jeg fødte!

Anmeld

23. juli 2012

malenes

jeg synes at du skal snakke med din kæreste om det og at i så sammen tager en beslutning om i vil have barnet eller ej

for det er kun jer der kan bestemme det og ikke andre

men ja 15 år er tidlig at få en barn men jeg vil ikke sige til dig havd du skal og ikke skal

og så må jeg nu sige jeg synes I andre er lidt for hårde ved TS det er lidt som om i mener hun skal have en abort

prøv at sætte jer ind i hendes sted og tænk over at det måske kunne være jerhvordan ville i følr vis det var jer

Anmeld

23. juli 2012

Mum33

Ja du er for ung. Beklager at være så direkte, men er meget imod at man får børn, når man er så ung.

Anmeld

23. juli 2012

babymus77

Jeg tænker også tal med dine forældre!!! Jeg har en meget moden pige som bliver 15 i år, jeg tænker børn skal ikke have børn!!! Beklager men det er min holdning... Du har så mange ting du skal prøve i de næste år, og efter min mening, skal man ikke være afhænig af at en mand skal forsørge en!!!  Håber du får hjælpEn til

At komme godt igennem ...... Mange tanker herfra;-) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.