15 år, og gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.303 visninger
34 svar
0 synes godt om
23. juli 2012

Anonym trådstarter

ja, jeg er 15 år. og jeg har ik fået menstruation over 1 måned..(35dage).

- jeg er ikke helt sikker på om jeg er gravid, men det føles som mine bryster er helt spænde*, eller hvordan er det nu man kalder det.
- jeg ville ellers så meget gerne beholde den, hvis jeg er gravid.. men er jeg for ung? jeg vil ellers gerne høre om jeres meninger.. tusind tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2012

morethanperfect

Anonym skriver:

- jeg er ikke helt sikker på om jeg er gravid, men det føles som mine bryster er helt spænde*, eller hvordan er det nu man kalder det.
- jeg ville ellers så meget gerne beholde den, hvis jeg er gravid.. men er jeg for ung? jeg vil ellers gerne høre om jeres meninger.. tusind tak

Jeg syns 15 år er meget ungt !

Men altså , det er jo op til dig selv .. 
Hvis du føler du kan gi dit barn det barnet har brug for , og har råd , overskud og kan tage ansvar for et lille menneske , så er det vel bare sådan det er ..  

Anmeld

23. juli 2012

chael

Ja, selvfølgelig er du for ung. Kontakt din læge og få det afklaret. Du kan også tale med ham/hende om dine muligheder, fremtid osv.

Anmeld

23. juli 2012

Bassemor<3

I min verden får børn ikke børn, så jeg synes ikke du skal have det. Men det jo bare min mening.

Anmeld

23. juli 2012

Helloo

Anonym skriver:

Jeg synes personligt 15 er for ungt. Du går jo stadig i folkeskole?

Jeg er selv gravid 17 år, og er næsten 18 når den kommer. Men jeg har boet selv, og forsørget mig selv siden jeg var knap 16. 

Synes du skal tænke det igennem, og tror du at du har din families opbakning? Den er meget vigtig. Men man kan være en lige så godt mor om man er 15 eller 35. 

Har du taget test  ?

Anmeld

23. juli 2012

maria_wlt

Jeg synes at du skal skynde dig til lægen og få taget en test. Eller få testet selv og så få snakket med en voksen om det. 

Min personlige mening er at 15 år er alt for ungt. Du har alt for mange ting du skal nå endnu uden at skulle have sådan et stort ansvar over hovedet. Vent til at du har fundet manden i dit liv og fået den uddannelse du nu gerne vil have. 

Anmeld

23. juli 2012

Muhmi

Ja det vil jeg sige du er.... Men det skal jeg jo ikke bestemme, mange 15 årige klarer den opgave at blive mor, rigtig godt og jeg kan ikke sige at du ikke skulle være én af dem

Føler du dig klar? Er du sammen med faren? Hvad vil dine forældre sige? Synes du at du har festet nok allerede, eller vil du gerne lige have et par år mere med til at feste og være teenager i, før du får en baby, som vil kræve alt din opmærksomhed? Hvad siger faren til det hele?

Det jeg vil råde dig til er at få købt en test og virkelig tænke igennem hvad det er du går ind til, for selv som gift kvinde på 27 kan opgaven at have børn være rigtig svær til tider.. Den er for det meste dejligt,skøn og helt igennem vidunderlig, men nogle gange kan jeg selv blive lidt trist over at jeg ikke bare lige kan tage til én eller anden fest fordi jeg ikke kan gå fra min søn

Håber da det bedste for dig 

Anmeld

23. juli 2012

Nettemor

Jeg synes du skulle starte med at tage en test. Da jeg var 15 var min mens langt fra regelmæssig. Man er ikke færdigudviklet så brysterne kan godt vokse af sig selv så at sige..

Så tag en test og så ved du om du har nogle valg der skal tages. Ingen grund til at tage dem alle sammen inden du ved om det er nødvendigt..

Anmeld

23. juli 2012

Moar2011

min personlige holdning.
så synes jeg du er alt for ung ! .- og jeg tror på længere sigt "fortryder" du valget når du bliver lidt ældre og kan komme i byen og gør som det passer dig med veninder og venner .. forstå mig ret du kommer til ikke at kan nået sjovt som sådan, det bliver meget begrænset..

MEN når det så er sagt, så lyt til dig selv, hvad du selv synes du er klar til, evt snakke med faren om det hele og høre hvordan han står ..

men kom til lægen først og få det afklaret ! hvis det er en abort, så det jo være inden uge 12 ..

Anmeld

23. juli 2012

Moar2011

min personlige holdning.
så synes jeg du er alt for ung ! .- og jeg tror på længere sigt "fortryder" du valget når du bliver lidt ældre og kan komme i byen og gør som det passer dig med veninder og venner .. forstå mig ret du kommer til ikke at kan nået sjovt som sådan, det bliver meget begrænset..

MEN når det så er sagt, så lyt til dig selv, hvad du selv synes du er klar til, evt snakke med faren om det hele og høre hvordan han står ..

men kom til lægen først og få det afklaret ! hvis det er en abort, så det jo være inden uge 12 ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.