Gravid og købe cigaretter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2012

132319

Ja, det rører mig ikke og så må folk da tro hvad de vil!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2012

anynom

HopinWishin skriver:

Jeg vil hverken købe dem om jeg var gravid eller ej... det må rygerne sgu selv klare!

Ville du heller ikke købe slik til en overvægtig?

Anmeld

22. juli 2012

LR85

Anonym skriver:

Her den anden dag ville min kæreste have mig til at købe en pakke cigaretter med til ham da jeg handlede, hvilket jeg ikke ville når jeg er synligt gravid. Han kunne ikke helt forstå det og sagde det var ligemeget. Jeg var virkelig bare bange for hvad andre ville tro. Hvordan ville du have det med det?

Jeg ville være fuldstændig ligeglad. 

JEG ved jo a jeg ikke ryger. 

Anmeld

22. juli 2012

Rikkeas

Nettemor skriver:

Det ville jeg godt nok være ligeglad med. Købte da også til min kæreste da jeg var gravid.

Har da også købt en g-test mens jeg var meget synligt gravid (ikke til mig self)

Haha, hvor sjovt du siger det, det vækkede lige et minde i mig. 

For da jeg var SYNLIGT gravid, var min veninde pludselig nervøs for om hun ventede sig, og hun turde ikke købe en test - så hun var alligevel med mig inde og købe en test, hvor det var mig der købte den. Vi grinede rigtig meget af det, for gad egentligt vide, hvad folk har tænkt. Jeg var meget gravid, og alligevel købte jeg en test. Hahaha, folk har tænkt at jeg var idiot, eller sådan noget :-D Haha

Anmeld

22. juli 2012

Rikkeas

Anonym skriver:

Her den anden dag ville min kæreste have mig til at købe en pakke cigaretter med til ham da jeg handlede, hvilket jeg ikke ville når jeg er synligt gravid. Han kunne ikke helt forstå det og sagde det var ligemeget. Jeg var virkelig bare bange for hvad andre ville tro. Hvordan ville du have det med det?

Jeg røg indtil jeg var ca 4 måneder henne - og jeg var ligeglad med hvad andre folk tænkte, for de kan feje for deres egen dør, før de fejer for min..

Men jeg stoppede, og har i takt med maven voksede, stadig købt smøger for veninder, eller øl, og været i selvskab med rygere, og endda holdt smøger.

Jeg havde en veninde, der fortsatte med at ryge og fik farvet hår osvosv, og jeg prøvede at lade være med at blive forarget, for det skal jeg da sådan set ikke blande mig i - folk skulle ikke begynde at blande sig dengang jeg selv røg..

Da jeg selv var ved at være meget gravid, så jeg en anden MEGET højgravid, der sad med en smøg, og folk gloede rigtig meget efter hende - jeg gav hende et smil. 

Folk må tænke hvad de vil - jeg kan ikke leve mit liv på, hvad andre folk tænker og synes om mig og min levestil.

Anmeld

22. juli 2012

sommerfuglen82

Ja det ville jeg sagtens kunne gøre 
Jeg er da fuld stændig lige glad med hvad andre tænker og tror.
Kan ikke se problemet i at købe smøger bare fordi man er gravid og dem i kassen er sgu nok også ret lige glade.
Sådan burde du også tænke...så længe du ved at det ikke er til dig selv

Anmeld

22. juli 2012

JanetBJ

Jeg kunne sagtens gøre det, når jeg ved at de ikke er til mig

Anmeld

22. juli 2012

morethanperfect

Ja det ville jeg da .. Det kan vel være lige meget .. ?

Anmeld

22. juli 2012

OktoberMor

Ja selvfølgelig ville jeg det.. 

Jeg er da ragende ligeglad med hvad andre tænker, syntes og føler?

Anmeld

22. juli 2012

HopinWishin

JulieWH skriver:

Ville du heller ikke købe slik til en overvægtig?

Rygning er en evig diskussion herinde... og jeg er antiryger.... overvægt er en anden diskussion....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.