Anonym skriver:
Her den anden dag ville min kæreste have mig til at købe en pakke cigaretter med til ham da jeg handlede, hvilket jeg ikke ville når jeg er synligt gravid. Han kunne ikke helt forstå det og sagde det var ligemeget. Jeg var virkelig bare bange for hvad andre ville tro. Hvordan ville du have det med det?
Jeg røg indtil jeg var ca 4 måneder henne - og jeg var ligeglad med hvad andre folk tænkte, for de kan feje for deres egen dør, før de fejer for min..
Men jeg stoppede, og har i takt med maven voksede, stadig købt smøger for veninder, eller øl, og været i selvskab med rygere, og endda holdt smøger.
Jeg havde en veninde, der fortsatte med at ryge og fik farvet hår osvosv, og jeg prøvede at lade være med at blive forarget, for det skal jeg da sådan set ikke blande mig i - folk skulle ikke begynde at blande sig dengang jeg selv røg..
Da jeg selv var ved at være meget gravid, så jeg en anden MEGET højgravid, der sad med en smøg, og folk gloede rigtig meget efter hende - jeg gav hende et smil.
Folk må tænke hvad de vil - jeg kan ikke leve mit liv på, hvad andre folk tænker og synes om mig og min levestil.

Anmeld