Gravid og købe cigaretter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2012

Isabella_mor

ja det ville jeg. jeg ville også købe tons vis af øl og alt muligt andet.. op det så var til mig selv på et senere tidspunkt.(festlig anledning f.eks. hvor der var ekstrem tilbud) 

jeg er virkelig så ligeglad med hvad andre tænker.. det er jo ikke mit problem.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2012

B&J

jaaa det ville jeg gerne købe især hvis det var til min kæreste er lige glad med hvad andre tænker.. for når de ikke var til mig selv er min samvittighed jo ren

Anmeld

22. juli 2012

Annette A

Absolut ikke, men vil helst heller ikke gøre det hvis jeg ikke er gravid. Bryder mig ikke om tanken om at folk skal tro jeg ryger.

Har dog gjort det en enkelt gang for min far da han var syg, men jeg var bestemt heller ikke glad for det og der skulle noget overtalelse til.

Men kan godt følge dig når man er gravid, så kigger folk nok det ekstra selvom de selvfølgelig ikke har ret til at dømme en.

Anmeld

22. juli 2012

Schonert

Jeg ville købe dem. 

Folk de sankker alligevel om en når man er gravid - så hvorfor ikke giv dem noget mere og sankke om. 

Anmeld

22. juli 2012

Muhmi

Hvorfor ikke??

Kan det ikke være fuldstændig ligemeget hvad andre tænker? Hvis de tænker "Puha, hvor er hun uansvarlig" hva så? Det er da ikke deres problem og man ser jo ikke de her personer, man køber smøger af, privat... Så for mig er det fuldstændig ligegyldigt

Anmeld

22. juli 2012

Wimmie

Aagaard skriver:

Vil folk ryge, må de selv købe deres cancerpinde!

Jeg ville aldrig købe dem til dem, spicielt ikke som gravid!

Enig! 

Anmeld

22. juli 2012

Nettemor

Det ville jeg godt nok være ligeglad med. Købte da også til min kæreste da jeg var gravid.

Har da også købt en g-test mens jeg var meget synligt gravid (ikke til mig self)

Anmeld

22. juli 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg er generelt fuldstændig ligeglad med, hvad folk tænker om mig, så det ville ikke røre mig

Anmeld

22. juli 2012

2babygirls

Anonym skriver:

Her den anden dag ville min kæreste have mig til at købe en pakke cigaretter med til ham da jeg handlede, hvilket jeg ikke ville når jeg er synligt gravid. Han kunne ikke helt forstå det og sagde det var ligemeget. Jeg var virkelig bare bange for hvad andre ville tro. Hvordan ville du have det med det?

Har stemt nej, da jeg ikke kan stå inden for at nogen ryger. Især ikke omkring mig eller mit barn.

Anmeld

22. juli 2012

chael

Ja, det har jeg gjort mange gange

Har nogen spurgt, har jeg sagt det ikke har været til mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.