Gravid og købe cigaretter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2012

dukke

Ja det ville jeg godt jeg er ligeglad om at jeg er gravid og hvad folk tænket da jeg ved de ikke er til mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2012

Levi&LilysMor

Anonym skriver:

Her den anden dag ville min kæreste have mig til at købe en pakke cigaretter med til ham da jeg handlede, hvilket jeg ikke ville når jeg er synligt gravid. Han kunne ikke helt forstå det og sagde det var ligemeget. Jeg var virkelig bare bange for hvad andre ville tro. Hvordan ville du have det med det?

Ja folk skal slet ikke blande sig og hvis de gjorde fik de sku også en kommentar igen, man bestemmer over sig selv om man ryger eller køber dem for andre 

Anmeld

22. juli 2012

Kløver

Anonym skriver:

Her den anden dag ville min kæreste have mig til at købe en pakke cigaretter med til ham da jeg handlede, hvilket jeg ikke ville når jeg er synligt gravid. Han kunne ikke helt forstå det og sagde det var ligemeget. Jeg var virkelig bare bange for hvad andre ville tro. Hvordan ville du have det med det?

Jeg Har under begge graviditeter købt cigaretter til min mand. Kan ikke se det kan være andres problem når de ikke ved om det er til en selv eller en anden

Anmeld

22. juli 2012

Kløver

Anonym skriver:

Jeg Har under begge graviditeter købt cigaretter til min mand. Kan ikke se det kan være andres problem når de ikke ved om det er til en selv eller en anden

Anmeld

22. juli 2012

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

Anonym skriver:

Nej da, det ville jeg bestemt ikke gøre !

Anmeld

22. juli 2012

HopinWishin

Jeg vil hverken købe dem om jeg var gravid eller ej... det må rygerne sgu selv klare!

Anmeld

22. juli 2012

dorthemus

Nej det ville jeg ikke..heller ikke øl Ville være nervøs for hvad andre tænkte

Jeg var i byen én gang da jeg var ca. Seks måneder henne og meget synligt gravid...og jeg sad hele tiden og viftede med min cola FLASKE fordi jeg var bange for hvad andre tænkte...skørt ja

Anmeld

22. juli 2012

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

Ej, jeg ville da være så ligeglad med hvad andre tænkte. Så er der da så meget du pludselig ikke kan købe hvis du tænker sådan 

Anmeld

22. juli 2012

Laulund87

Det ville jeg ikke gøre! Ville ikke signalere noget jeg ikke er!

Udover det vil jeg heller ikke købe cigaretter for min mand, det må han selv klare. Håber ikke nogen føler sig stødt over mit indlæg, men synes rygning er så klamt og der er ingen der skal tro jeg ryger

Anmeld

22. juli 2012

merethe

Profilbillede for merethe
Anonym skriver:

nej det ville jeg ikke gøre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.