Gravid og købe cigaretter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Ville du købe cigaretter til en anden mens du er synligt gravid?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.239 visninger
41 svar
0 synes godt om
22. juli 2012

Anonym trådstarter

Her den anden dag ville min kæreste have mig til at købe en pakke cigaretter med til ham da jeg handlede, hvilket jeg ikke ville når jeg er synligt gravid. Han kunne ikke helt forstå det og sagde det var ligemeget. Jeg var virkelig bare bange for hvad andre ville tro. Hvordan ville du have det med det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2012

An&Jo

ja hvorfor ikke?? Så længe man ikke selv ryger dem..

Anmeld

22. juli 2012

RiUL

Ja det ville jeg - så længe JEG ved at de ikke er til mig.

Da jeg var højgravid var jeg da på tanken efter en sixpack til min kæreste og hans ven  

Anmeld

22. juli 2012

Maja_4000

Jeg har stemt nej , men jeg ville aldrig købe cigaretter til andre .. Ligemeget om jeg er gravid eller ej

Anmeld

22. juli 2012

Anonym trådstarter

RiUL skriver:

Ja det ville jeg - så længe JEG ved at de ikke er til mig.

Da jeg var højgravid var jeg da på tanken efter en sixpack til min kæreste og hans ven  

Haha det så sikkert kønt ud

Anmeld

22. juli 2012

Mettefpigen

Hvorfor ikk??.... Det kan da være ligemeget hvad andre synes.. det gjorde jeg da massere af gange mens jeg var gravid, og det rørte mig ikk.. Folk ryger da også mens de er gravide ;-)

Anmeld

22. juli 2012

LSM

Jeg har købt cigaretter mange gange til kæresten under min graviditet. Folk må tro hvad de vil, så længe jeg selv ved hvad det rigtige er :-) ser ikke noget problem i det. :-)
Og da det som oftes er mig det handler synes jeg det ville være.åndssvagt at jeg først kører op og handler, kommer hjem og så kan han lige køre op efter cigaretter.

Undskylder der er lidt fejl men skriver fra.mobilen :-)

Anmeld

22. juli 2012

RiUL

Anonym skriver:

Haha det så sikkert kønt ud

Ja, det var heldigvis en øde søndag  

Anmeld

22. juli 2012

hautecouture

Det har jeg haft gjort til min søster engang til noget familiehalløj, hvor jeg skulle hente noget juice i Brugsen. Det er jeg sgu ligeglad med, folk kan mene og tænke hvad de vil, jeg ved jo hvordan det hænger sammen. Ikke kassedamen eller dem bag mig i køen ved kassen

Anmeld

22. juli 2012

Aagaard

Vil folk ryge, må de selv købe deres cancerpinde!

Jeg ville aldrig købe dem til dem, spicielt ikke som gravid!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.