Hvilken hunde race ville du synes om?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2009

Rasmine

Jeanne skriver:

Ser også meget fornem ud

Jamen, han er også ret fin.
Men dælme ikke ret klog.
(Og nu ingen: "Er det ikke noget med at hunde ligner deres ejere...?&quot

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2009

1977

Profilbillede for 1977
Mebach skriver:

Jamen, han er også ret fin.
Men dælme ikke ret klog.
(Og nu ingen: "Er det ikke noget med at hunde ligner deres ejere...?&quot

hvis ikke det er fordi min hund har så store ører, ville jeg give dig ret

Anmeld

8. maj 2009

Bubbi

Har altid været til store hunde, men da mit liv ikke var til en stor vovse, da jeg valgte at få min første hund, er jeg nu endt med disse to. Og ikke om jeg fortryder
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. maj 2009

Fiona78

Absolut Rottweilere og Jack Russell Terriere
Selvom en Jack Russell er en lille hund ha den et KÆMPE ego og super energi så den kræver en fast opdragelse og i og med det er en terrier kan den være lige så selvstændig som en kat men jeg har aldrig grinet så meget som da jeg havde en JRT den e fuld af spillopper men nu dyrkede jeg så også unoderne Er selv hundetræner så havde den dog under kontrol Den er super glad for børn
Har haft 5 Rottweilere på samme tid engang og det er så absolut min yndlingsrace men klart de er ikke en god begynderhund (min første hund var nu en "rotte") de kræver meget træning og især hanhundene, jeg havde selv hanhunde, jeg brugte meget tid på at træne dem, ca 5-7 timer HVER dag men jeg gik også meget til konkurrencer med dem og da jeg trænede forsvarsarbejde krævede det meget at kunne være med
Næste hund bliver klat en JRT da kæresten ikke bryder sig om store hunde og da jeg ikke selv har så meget tid til at træne min egen hund da jeg underviser en del

Anmeld

8. maj 2009

Honningblomst

Jeg kan slet ikke lide hunde...synes de er lige klamme og trælse allesammen...men synes da endelig folk skal have alle de hunde de vil..bare de har snor på og fjerner lort efter dem...øvøv, er så irriterende at der er lorte alle steder.
Knus Eva...hvis søstre begge har sådanne et par firbenede kræ...pudler(fordi min søn er allergisk) og rottweiler...

Anmeld

8. maj 2009

Mie A

Eva skriver:

Jeg kan slet ikke lide hunde...synes de er lige klamme og trælse allesammen...men synes da endelig folk skal have alle de hunde de vil..bare de har snor på og fjerner lort efter dem...øvøv, er så irriterende at der er lorte alle steder.
Knus Eva...hvis søstre begge har sådanne et par firbenede kræ...pudler(fordi min søn er allergisk) og rottweiler...

Så enig - bryder mig heller ikke om hunde - hader de mennesker, som går med deres hunde uden snor - ja, det kan godt være at de kan styre dem - men jeg er ved at skide grønne grise når jeg skal gå forbi en fremmed hund!!
og så hader jeg hundelorte på fortovet - FØJ FOR S....!!
Har ikke noget problem med venner og familie der har hund - de hunde kender jeg - jeg skal bare aldrig have en selv og heldigvis er manden enig

Anmeld

8. maj 2009

Mca<3

Jeg har< en dejlig vuf . Har haft hende fra hun var 8 uger og i dag er hun 5 Hun er en blanding af amstaff og bull . men jordens sødeste og mest rolige både over for børn , voksne og andre dyr

Anmeld

8. maj 2009

Honningblomst

Mie A skriver:

Så enig - bryder mig heller ikke om hunde - hader de mennesker, som går med deres hunde uden snor - ja, det kan godt være at de kan styre dem - men jeg er ved at skide grønne grise når jeg skal gå forbi en fremmed hund!!
og så hader jeg hundelorte på fortovet - FØJ FOR S....!!
Har ikke noget problem med venner og familie der har hund - de hunde kender jeg - jeg skal bare aldrig have en selv og heldigvis er manden enig

Præcis...og så må hundeejere respektere os der ikke bryde os om hunde, præcis som vi respekterer at dem.

Jeg kan også godt med kendte hunde men jeg har intet behov for at røre dem og heller ikke sidde og høre om dem i timer...

Knus Eva.

Anmeld

8. maj 2009

3rollinger

Det sjoveste er at hunde gerne vil vaere hos dem der ikke kan lide dem. Min mor er heller ikke specielt begejstret for hunde, og de skulle altid haenge over ved hende. Og os unger, som gerne rullede os nede paa gulvet sammen med hundene ignorede de bare.

Jeg ved ikke om I har det paa samme maade

Anmeld

8. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
foto.weimaraner.dk/#0.0

Sådan en

Desværre kan min mand ikke tåle hunde, men vi ville begge rigtig gerne have sådan en. De er SÅ flotte, søde og kærlige og jagthunde

Måske en dag, hvis hans allergi tillader det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.