Hvilken hunde race ville du synes om?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2009

Miamaja

DK skriver:

Miamaja skriver:

Jeg har altid kunne taenke mig en Afghan hound!! man ser dem aldrig men hvor er de smukke synes jeg og elegante. det bliver dog ikke til noget for engang vores vuffi stiller traeskoene om 10 aar vel hvilken race er I vilde med??

He he, kan lige forestille mig dig, med løst svingende hår gå med hunden ned af fortorvet og promonere!! Den er da super fin, men ligner nu den skal vaskes/børstes ret meget??

Nu er jeg en af de få der ikke kan lide hunde. Jeg er faktisk heller ikke vild med katte. Eller marsvin. Eller hamstere, eller.. ja eller alle dyr der er mindre end et får, og ikke kan spises.

Hunde vil ALTID over og snuse/slikke/savle på mig. Og selv om man diskret prøver at skubbe dem væk med undersiden af ens sko (så de ikke slikker en på fødderne) så står de glade ejere bare og siger "han skal bare lige sige hej, han vil bare lige lege". Ja fint. Jeg er så ikke kommet for at sige hej til hunden vel. Jeg synes at hunde STINKER. Altså den der lugt af hund. Føj. Og jeg hader at få halvvåde bukser først et intimt sted pga hunde savl, og senere på mine lår hvor dens hoved skal ligge mens jeg sidder ned, og senere på mine fødder hvor den skal savle/slikke mens man sidder ved bordet. Altså for h..... Og så siger ejerne "bare skub den væk", og jeg tænker, hør her: Måske du har det fint med at blive slikket i hovedet af din hund, og fodre den med ting fra din tallerken, men jeg vil helst have rene hænder mens jeg spiser, og ikke have rørt ved din hund 100 gange under måltidet. Jeg vil bare være i FRED!!!!!

hahahaha.. jeg kunne ikke lade vaere med at grine af din beskrivelse af kaeledyr. hvor er det godt skrevet og helt rigtigt!!. min mor kan heller ikke lide dyr men min far eeeelsker dem ligesom mig, saa hun tolerere dem
enig med hunde lugten, den er ikke go'. bryder mig ikke om lugten selv, derfor kommer vores cocker spaniel i bad ca hver eller anden uge.

men ja, afghan hounds skal borstes og klippes tit og ofte men det er jeg vant til med vores cocker spaniel Nemo

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2009

trine1989

wamse skriver:

Jeg elsker de Franske bulldogs Vi skal også have en igen, da vores lille bulldog på 7 mdr, døde i går.

jeg er også vild med de små franskmænd...
elsker min lille mini mand som snokker, prutter og bøvser  også også min lille prinsesse chihuahua.

det er jeg ked af at høre det er da ikke rart. må man spørge hvad grunden er?
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. maj 2009

Nemesis

her er vi klart til hunde.Er selvvokset op med hunde hele min barndom.

Har haft blandinger af retriever/labrador/collie og labrador/ irsk sætter og de var fantastiske dejlige hunde.
Lige nu har vi dog Baldersom er en kleiner Münsterländer.

Anmeld

12. maj 2009

cille22

Jeg er helt vild med de der rynke hunde, som bare er så grimme at man kun kan holde af dem. SHAI PEI

Og vil også gerne have en lille mops

Hilsen cecilie

Anmeld

12. maj 2009

Lone Jakobsen

vi er de heldige ejere af en løwchen, som hører til de mindre hunderacer.
det er en allergi venlig hund, som ikke fælder i enkelte hår, men derimod i totter. er ikke så skrap til det med billeder, men hun er vel 40cm og vejer ca 4-5kg

Anmeld

12. maj 2009

stumpen-89

Uuh det er mine 2 yndingshunde

Det første er mor(Kia) og søn(Simba)  og det andet er sønnen..

Anmeld

12. maj 2009

Mormilla

Jeg elsker hunde

Jeg har en Border collie og en schæfer... Jeg synes begge er dejlig!!!  Har ikke lige nogen billeder på denne puteren...

Anmeld

12. maj 2009

DK

Miamaja skriver:

hahahaha.. jeg kunne ikke lade vaere med at grine af din beskrivelse af kaeledyr. hvor er det godt skrevet og helt rigtigt!!. min mor kan heller ikke lide dyr men min far eeeelsker dem ligesom mig, saa hun tolerere dem
enig med hunde lugten, den er ikke go'. bryder mig ikke om lugten selv, derfor kommer vores cocker spaniel i bad ca hver eller anden uge.

men ja, afghan hounds skal borstes og klippes tit og ofte men det er jeg vant til med vores cocker spaniel Nemo

Jamen den ser da også meget fredelig og rar ud. Det lyder godt med bad så tit! Det er bare ikke alle hundeejere der er deres sociale ansvar bevidst

Anmeld

12. maj 2009

ivfmarie

Jeg har altid været til Schæfer...men da vi skulle have ny hund efter den gamle, skulle det være en jagthund, så mande kunne få lidt glæde af den også. Så nu har vi fået en Formel 1 Labrador, og jeg må indrømme at selvom det tog lidt tid at overvinde mit schæfer-hjerte, så er jeg bare så vild med vores "nye" hund, som vi nu har haft i et år.
Den er helt fantastisk at arbejde med, og den er vidunderlig med ungerne.
Her er han i en et-års-collage:

Anmeld

12. maj 2009

Miamaja

ivfmarie skriver:

Jeg har altid været til Schæfer...men da vi skulle have ny hund efter den gamle, skulle det være en jagthund, så mande kunne få lidt glæde af den også. Så nu har vi fået en Formel 1 Labrador, og jeg må indrømme at selvom det tog lidt tid at overvinde mit schæfer-hjerte, så er jeg bare så vild med vores "nye" hund, som vi nu har haft i et år.
Den er helt fantastisk at arbejde med, og den er vidunderlig med ungerne.
Her er han i en et-års-collage:

wow sikke en hund. hvor er den flot og kan en masse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.