Miamaja skriver:
Jeg har altid kunne taenke mig en Afghan hound!! man ser dem aldrig men hvor er de smukke synes jeg og elegante. det bliver dog ikke til noget for engang vores vuffi stiller traeskoene om 10 aar vel
hvilken race er I vilde med??

He he, kan lige forestille mig dig, med løst svingende hår gå med hunden ned af fortorvet og promonere!! Den er da super fin, men ligner nu den skal vaskes/børstes ret meget??
Nu er jeg en af de få der ikke kan lide hunde. Jeg er faktisk heller ikke vild med katte. Eller marsvin. Eller hamstere, eller.. ja eller alle dyr der er mindre end et får, og ikke kan spises

.
Hunde vil ALTID over og snuse/slikke/savle på mig. Og selv om man diskret prøver at skubbe dem væk med undersiden af ens sko (så de ikke slikker en på fødderne) så står de glade ejere bare og siger "han skal bare lige sige hej, han vil bare lige lege". Ja fint. Jeg er så ikke kommet for at sige hej til hunden vel. Jeg synes at hunde STINKER. Altså den der lugt af hund. Føj. Og jeg hader at få halvvåde bukser først et intimt sted pga hunde savl, og senere på mine lår hvor dens hoved skal ligge mens jeg sidder ned, og senere på mine fødder hvor den skal savle/slikke mens man sidder ved bordet. Altså for h..... Og så siger ejerne "bare skub den væk", og jeg tænker, hør her: Måske du har det fint med at blive slikket i hovedet af din hund, og fodre den med ting fra din tallerken, men jeg vil helst have rene hænder mens jeg spiser, og ikke have rørt ved din hund 100 gange under måltidet. Jeg vil bare være i FRED!!!!!
Anmeld