Hvilken hunde race ville du synes om?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tynen skriver:

Dansk svensk gaardhund Eddie

ELSKER en dansk svensk gårdhund!!
Det er simpelthen den bedste hund man kan ønske sig!

.. Lige udover en dalmatiner.
Savner dælme vores gamle hund, Talja

Min eks havde en dansk svensk gårdhund!!

Bare SÅÅÅÅ sød en hund! han hed Laban, og man må sige han levede op til sit navn...hihi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2009

BubbieBear

Miamaja skriver:

Jeg har altid kunne taenke mig en Afghan hound!! man ser dem aldrig men hvor er de smukke synes jeg og elegante. det bliver dog ikke til noget for engang vores vuffi stiller traeskoene om 10 aar vel hvilken race er I vilde med??

Det her er og bliver min drømmehund
Går bare og venter på at vi får en lejlighed/et hus hvor man gerne må have dyr, og skal self lige have råd først
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. maj 2009

wamse

BubbieBear skriver:

Det her er og bliver min drømmehund
Går bare og venter på at vi får en lejlighed/et hus hvor man gerne må have dyr, og skal self lige have råd først

åh ja er også ret vild med mops

Anmeld

7. maj 2009

Lise

Jeg kan bedst lide de halvstore familiehyggehunde... Kan ikke ha' de der små bjæffende tæppetissere!!! Er vokset op med Labrador og retrievere, og de er da bare de hyggeligste vuffer Ville ønske jeg havde en mand der ønskede sg en hund, for så kunne den blive hans ansvar Men han ønsker sig desværre ingen hund, og jeg har ikke selv tid, synes jeg................

Anmeld

8. maj 2009

Tina2

Miamaja skriver:

Jeg har altid kunne taenke mig en Afghan hound!! man ser dem aldrig men hvor er de smukke synes jeg og elegante. det bliver dog ikke til noget for engang vores vuffi stiller traeskoene om 10 aar vel hvilken race er I vilde med??

Uhhh, den er SMUK!!!!

Har egentlig ikke en yndlingshunderace, kan godt li flere forskellige..... Ville nok vælge en mellemstor hund, hvis vi skulle ha... Men nu har vi jo Julius, vores ELSKEDE kat:-)

Anmeld

8. maj 2009

Mor.sander

Jeg er helt klart til labardore eller langhåret gravhunde....

Vi har selv en labardore blandning Balder på knap 4 år...
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. maj 2009

Miamaja

Mor.sander skriver:

Jeg er helt klart til labardore eller langhåret gravhunde....

Vi har selv en labardore blandning Balder på knap 4 år...

uhhh han er da ogsaa fantastisk sod ja de der labradoer er nogle super bornehunde vi har en cocker spaniel paa 7 aaar og han tolerere vores guldklump som iovrigt har laert at lade ham vaere i fred ellers knuer han. heeeeldigvis

Anmeld

8. maj 2009

Miamaja

heaven skriver:

hehe, den du har afbilledet der, er jeg så ikke lige til..... synes den er "mindre pæn"

men jeg er klart til mellem/store hunde som schæfer, labrador, retriver, rootweiler, på sin vis også sct bernhart...... allermest er jeg til schæfer, har selv en blanding ml schæfer og labrador

små hunde siger mig intet, jo altså de er meget søde, men en hund er, for mig, en man kan klappe uden den flyver hen af gulvet, eller en man kan komme til at træde på, uden den brækker noget...

Jannie

haha kunne ikke lade vaere med at smaa grine over din beskrivelse af smaa hunde

Anmeld

8. maj 2009

Miamaja

wamse skriver:

Jeg elsker de Franske bulldogs Vi skal også have en igen, da vores lille bulldog på 7 mdr, døde i går.

ahhh nej dog. det gor mig ondt!! man kommer jo til at holde af de kaere dyr som et familie medlem.

hvad var da i vejen siden den dode saa tidligt??

Anmeld

8. maj 2009

Miamaja

Caroline86 skriver:

Jeg er og bliver fan af Golden retriever!!!
Min lille baby hund (også som voksen)..hun er lige blevet 2 år

ahhhhh EEElsker bare goldens ogsaa rigtig meget og det nederste billede er da ikke til at staa for!! det er da den mest nuttede hvalp med sin lille bamseven jeg laenge har set

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.