Hader Ferie "langt"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juli 2012

Tulle28

Aj din stakkel:-( Det lyder godt nok frustrerende at være dig lige pt.

Mht. dine børns ferie, ER det så ikke mulighed at sende dem afsted, så de kun har en kortere ferie frem for 3 uger ad gangen? Jeg mener hvis det "bare" er fordi andre forældre kigger skævt til en, så ville jeg nok blæse dem et stykke, hvis mit barn/mine børn havde brug for noget andet. Det er da også synd at deres hverdag skal brydes op, bare fordi det passer nogle andre.

Mht. byggerod, så kan jeg desværre ikke rigtig være med, men jeg har et hold meget irriterende svigerforældre;-) Og en mand der er en knag til at rode (eller dvs. han LÆGGER JO TINGENE VÆK som han siger) - problemet er bare at han ikke sorterer inden han lægger væk, så der ender med at være rod her og der og alle vegne. Jeg er uge 35 og er gået i redebygger mode, så er ubeskrivelig træt af det (selvom det på en måde jo også er meget sødt:-))

Du må slå i bordet og kan du så ikke få nogen til at tage dine børn en dag eller 2 så du kan få lidt DIG tid?

Kram, Tulle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2012

Muhmi

Anonym skriver:

Hvad er man så ,hvis man ikke gider holde ferie med sine børn?

Hvorfor få børn hvis man alligevel lader dem vokse op med pædagoer i stedet for sine forældre?

Og hvorfor holde ferie og lade sine børn blive i vuggestuen?

Hvorfor har du mere ret til fri/ferie end dit barn?

Og jeg har sgu ret til min mening ,ano eller ej!

Jamen du har da ret til din mening, anonym eller ej... Men jeg synes godt du er hård i dine udtalelser, hvor du ikke aner hvad der egentlig ligger bag historien... Og må indrømme at jeg er glad for at du ikke er pædagog til mit barn, for hold da op hvor er det træls at være så snæversynet og dømmende når man er pædagog, så har man vist set sig sur på faget og de forskellige situationer børnene/forældrerne kan have.

Ja selvfølgelig skal man da kunne overskue at holde ferie med sine børn, men nogle gange er det bare ikke muligt at holde tre eller fire uger med dem... Desuden så synes jeg altså også at de har bedre af at komme ned og lege med jævnaldrene børn og hygge sig et par timer om dagen med dem, end at gå hjemme med mor og/eller far hele dagen... Anders og jeg har 3 mdrs. sommerferie og det ville dælme være surt for vores barn at skulle være hjemme i alle de tre mdr. Så ville han jo være en helt fremmed der kom ned i dagplejen når han kom tilbage... Vi holder et par fridage om ugen med ham og holder denne ene uges helt og aldeles bare os tre, men jeg er ret sikker på at han ville blive rigtig træt af ikke at komme ned og lege et par gange om ugen med de børn han kender og dagplejemoren som han holder rigtig meget af.

Anmeld

23. juli 2012

Anonym trådstarter

nielsen80 skriver:

Byggerod er aldrig sjovt, og kan være enormt stressende.

Men tænk på hvor dejligt det bliver, når I er færdige.

Helt sikkert, det glæder vi os også til, og overvejer hvilken gave er passende til svigerne som tak

Anmeld

23. juli 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

DDEDDDeDettåvavar

Jeg skriver jo også netop hvis børnene IKKE får ferie med sine forældre.

Hvis man holder dem i dec,får ungerne jo ferie....Men holder man 3 uger i sommerferie,og ikke magter at have dem hjemme overhovedet-ja så har man i min verden et prob.

Det var bare ikke sådan det virkede, Det lød som om at holdte man 1 uge hvor mor og far havde fri men ikke børnene var man dårlige forældre.

Anmeld

23. juli 2012

Anonym trådstarter

Tulle28 skriver:

hehelheltrpisikkesikksikkesikkersikkertAj din stakkel:-( Det lyder godt nok frustrerende at være dig lige pt.

Mht. dine børns ferie, ER det så ikke mulighed at sende dem afsted, så de kun har en kortere ferie frem for 3 uger ad gangen? Jeg mener hvis det "bare" er fordi andre forældre kigger skævt til en, så ville jeg nok blæse dem et stykke, hvis mit barn/mine børn havde brug for noget andet. Det er da også synd at deres hverdag skal brydes op, bare fordi det passer nogle andre.

Mht. byggerod, så kan jeg desværre ikke rigtig være med, men jeg har et hold meget irriterende svigerforældre;-) Og en mand der er en knag til at rode (eller dvs. han LÆGGER JO TINGENE VÆK som han siger) - problemet er bare at han ikke sorterer inden han lægger væk, så der ender med at være rod her og der og alle vegne. Jeg er uge 35 og er gået i redebygger mode, så er ubeskrivelig træt af det (selvom det på en måde jo også er meget sødt:-))

Du må slå i bordet og kan du så ikke få nogen til at tage dine børn en dag eller 2 så du kan få lidt DIG tid?

Kram, Tulle

Kan helt sikkert følge dig, ang kæresten og svigerne.

Ang dagpleje, holder de lukket, og ved kommunen må man så bare ikke få gæsteplads imens, men næste år slår jeg nok mere i bordet, for de første 2 uger har rodet godt rundt i søvnen på den ældste, keder sig hvis vi ikke kommer ud, men skal ikke meget til før indtrykkene bliver for meget og der så kommer mareridt om natten, og synes det er hårdt, ikke at kunne gøre andet end bare være der. Er rigtig synd

Anmeld

23. juli 2012

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Jamen du har da ret til din mening, anonym eller ej... Men jeg synes godt du er hård i dine udtalelser, hvor du ikke aner hvad der egentlig ligger bag historien... Og må indrømme at jeg er glad for at du ikke er pædagog til mit barn, for hold da op hvor er det træls at være så snæversynet og dømmende når man er pædagog, så har man vist set sig sur på faget og de forskellige situationer børnene/forældrerne kan have.

Ja selvfølgelig skal man da kunne overskue at holde ferie med sine børn, men nogle gange er det bare ikke muligt at holde tre eller fire uger med dem... Desuden så synes jeg altså også at de har bedre af at komme ned og lege med jævnaldrene børn og hygge sig et par timer om dagen med dem, end at gå hjemme med mor og/eller far hele dagen... Anders og jeg har 3 mdrs. sommerferie og det ville dælme være surt for vores barn at skulle være hjemme i alle de tre mdr. Så ville han jo være en helt fremmed der kom ned i dagplejen når han kom tilbage... Vi holder et par fridage om ugen med ham og holder denne ene uges helt og aldeles bare os tre, men jeg er ret sikker på at han ville blive rigtig træt af ikke at komme ned og lege et par gange om ugen med de børn han kender og dagplejemoren som han holder rigtig meget af.

God måde at gøre det på. Enig i alt med måde 3 mdr væk gavner jo på ingen måde og enig i de har brug for at være afsted også og have børn i samme alder at lege med. Der er jo også grund til legestuer blev så populære især blandt hjemmegående husmødre

Anmeld

30. juli 2012

lukaj

Anonym skriver:

Så burde du måske overveje om du magter børn i det hele taget,siden du ikke har overskuddet!!

hold da kæft hvor er du træls at høre på...

jeg har jo netop overskuddet fordi jeg tager mig tid til mig selv også. Ja jeg går hjemme, også mens mine børn er i institution. og jeg sender dem endda også i aflastning hver 3 weekend slemme forfærdelige mig. jeg må være et ondt ondt menneske som aldrig skulle have haft børn kan jeg høre.

mine to ældste drenge har begge ADHD og den lille er under udredning for autisme så undskyld mig da hvis jeg nyder et par fridage uden mine børn men det er fandeme tiltrængt nogen gange.

og så er jeg da bare lykkelig for at det ikke er mennesker som dig der skal passe mine børn når de er i institution for så var det da først at det var synd for børnene så snæversynet og intolerant du er.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.