LotusCPH skriver:
Helt ærligt - så forstår jeg udmærket. Men hvorfor ikke konfrontere dem - de er jo også selv forældre og kender da også selv til det - I har også brug for at være JER og kan godt se når hytten roder og det hele virker lidt ugennemført - så er der ik nemt - specielt med små børn også.
Men få din mand ind over problemet - og få ham til at snakke med sine forældre. Det er jo trods alt hans forældre. Og altså du har jo også riiigeligt at se til - og altså det med de halvfærdige ting er det samme her. Ka ik selv fordrage halvfærdige projekter, men fik en snak med manden min. Ikke et projekt igang før det seneste er færdigt.
Men det er sku synd for dig - men som der tidligere er skrevet så tag væk for en stund - Bare en dag i en stor park , legeplads eller sådan. -
Der er ikke så meget jeg kan gøre, alt er prøvet. De skulle ha været færdige i juni, nu er de ikke engang halv færdige og snakker om at de da nok skal blive færdige inden vinter, men nu har de ændret dato flere gange. Helt i starten hed den 14 dage, nu der gået 3 mdr

De kommer ofte ind uanmeldt og lige skal hente noget, hilser 2 min på børnene for at gå igen, det samme gør de hvis de går her og arbejder, så efterlader ulykkelig barn, da den ældste ikke kan forstå det, den mindste er kun spæd så opdager ikke så meget. I forgårs kom svigermor, helt uanmeldt, og frem for hoved døren, gik hun om i haven, og gloede ind af vores vindue og dør deromme, for at blive lukket ind. Og var efter spisetid om aftenen, netop som børnene skulle puttes, så blev rykket takket være svigermor

ikke nemt at have bare lidt ferierutine på den måde
Nogle ideer hvor man kan tage hen med 2 børn under 18 mdr på udflugt

Hader ikke ferie normalt eller ferie i den forstand, jeg er bare træt af denne ferie.