Anonym skriver:
Jeg kan forstå du er træt af det hele på nær det med børnene.
Selvfølgelig skal man holde ferie med sine børn,også selv om det kan være træls.
Jeg ser flere i vores vuggestue og børnehave der enten ikke giver børnene ferie,eller også får de lige en uge.
Børn har også brug for ferie,og ja man er sgi en dårlig forældre hvis man holder ferie uden sine børn.
Men alt det andet....puha det synes jeg er synd for dig 
Jeg kan til en vis grad følge dig i det du skriver, men synes det er vigtigt at fokusere på at ingen familier er ens. Hverken børn eller voksne.
Derfor gør det ikke nødvendigvis forældre til dårlige forældre, ved at holde ferie uden deres børn! (i mine øjne).
Der kan være flere grunde til at det vil være bedre for børnene at komme i inst. end at være hjemme. Fx. hvis moderen er helt nedkørt.
Måske kan man sende dem afsted om formiddagen hvor man så slapper af og blive "ladt op" og klar til at kunne overskue at få hente børnene.
Jeg selv har 4 uger med mine unger på 2 år og 4½ år. Uge 30-31-32-33. Uge 31-32 er min mand også hjemme. Uge 34 er de i inst. igen. Men jeg starter først mandag i uge 35. (der har jeg første vejledning til en eksamen). Så egentlig har jeg ferie uge 34, men ungerne er sendt afsted. Jeg skal dog have forberedt noget til den første vejledning. Men mener bestemt ikke at jeg er dårlig forældre fordi jeg sender dem afsted i ue 34 og selv bliver hjemme.
Det jeg ville, var at skrive at det nogen gange er vigtigt at mnde sig selv på at man ikke ved alt om andre familier, minde sig sig på at vi er forskellige
Anmeld