Håber sådan jeg går i gang af mig selv!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juli 2012

Sofia24

fairlady skriver:

Du kan sagtens have plukveer, selvom du ikke kan mærke dem. Har heller ikke mærket mine plukveer, hverken denne gang eller sidste gang

Håber jeg at jeg har

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2012

Sofia24

babyone skriver:

Jamen det er samme procedure så, lad os håbe vi ikk når dertil

Ja lad os håbe at vi ikke når der til

Er der noget nyt hos dig i dag?

Anmeld

20. juli 2012

babyone

Sofia24 skriver:

Ja lad os håbe at vi ikke når der til

Er der noget nyt hos dig i dag?

Nej der er ikke nyt, og kan heller ikke mærke plukkeveer eller nået, så det er helt i stilstand for os Jeg er dog ikke utålmodig har nok at give mig til, som jeg gerne vil have klar inden, så egentlig passer det meget fint.

Men ej hvor er man da spændt, glæder mig til at se den lille mand der har rumsteret i maven det seneste lange stykke tid.

Anmeld

21. juli 2012

Jibbe

Første gang med Frej havde Jeg også et langt forløb der endte med igangsættelse. (vandet gik d 28 juli og han er først ude 30 juli om aftenen).
Denne gang havde jeg vandafgang igen og stadig ingen ordenlige veer selv. Men blev sat direkte igang med vedrop da vi kom på sygehuset og jeg havde en drømmefødsel! Fra første rigtige ve til han var ude gik der 4 1/2 time. Ingen smertestillende - ingen bristninger og det på trods af kæmpe baby!
Så selvom det ender med igangsættelse igen så kan det bliver en god oplevelse anden gang!
Held og lykke og masser af vestøv!

Anmeld

21. juli 2012

Sofia24

Jibbe skriver:

Første gang med Frej havde Jeg også et langt forløb der endte med igangsættelse. (vandet gik d 28 juli og han er først ude 30 juli om aftenen).
Denne gang havde jeg vandafgang igen og stadig ingen ordenlige veer selv. Men blev sat direkte igang med vedrop da vi kom på sygehuset og jeg havde en drømmefødsel! Fra første rigtige ve til han var ude gik der 4 1/2 time. Ingen smertestillende - ingen bristninger og det på trods af kæmpe baby!
Så selvom det ender med igangsættelse igen så kan det bliver en god oplevelse anden gang!
Held og lykke og masser af vestøv!

Hej

Dit første forløb er faktisk ligesom mit, vandafgang en tidlig morgen og ventende på veer resten af dagen, dagen efter 2 stikpiller og vente på veer, på 3.dagen ve-drop og 12 timer efter er han født!

Dejligt at høre du havde et såø godt forløb 2 gang på trods af igangsættelse igen, det er jo bare sådan det må blive hvis der ikke sker noget her hos mig

Tak fordi du ville dele

Anmeld

21. juli 2012

Sofia24

babyone skriver:

Nej der er ikke nyt, og kan heller ikke mærke plukkeveer eller nået, så det er helt i stilstand for os Jeg er dog ikke utålmodig har nok at give mig til, som jeg gerne vil have klar inden, så egentlig passer det meget fint.

Men ej hvor er man da spændt, glæder mig til at se den lille mand der har rumsteret i maven det seneste lange stykke tid.

Dejligt at du bare trives i ventetiden

Det gør jeg såmænd også, er nok bare lidt utålmodig og spændt på det hele

Stadig ikke noget nyt her, bortset fra en plukve i ny og næ...

Glæder mig også til at se lillesøster og til at se hvad Silas siger til hende

Anmeld

21. juli 2012

piadas

Øv, hvor kender jeg bare så godt at være i dine sko!

Da jeg fødte første gang, blev jeg sat i gang 17 dage over tid. Jeg var stadig lukket som en østers, 3 cm. livmoderhals osv., så jeg fik piller tre gange i løbet af 1½ døgn, før jeg begyndte at få veer. Efter ½ døgn med veer, endte det i AKS på 19. dagen, fordi han stod skævt med hovedet og ikke ville trænge ordentligt ned i bækkenet.

Da jeg så skulle føde igen lidt over tre år senere, var jeg sikker på, at det hele ville gentage sig, efterhånden som jeg gik flere og flere dage over tid.

Jeg havde fået tid til igangsættelse en onsdag, hvor jeg ville være 16 dage over tid, men sørme om jeg ikke vågnede tidligt mandag morgen med småveer. Jeg fødte tirsdag formiddag 15 dage over tid - altså dagen før jeg skulle være sat i gang!

Jeg var virkelig modløs til sidst og sur på min krop, fordi den ikke kunne finde ud af noget, men det kunne den altså godt alligevel!

Da jeg fødte for tredje gang sidste år i februar gik jeg igen lang tid over og fødte 14 dage over tid. Det var meningen, jeg skulle have været sat i gang med ballonkateder den tirsdag, jeg var 42+0, men jeg havde haft småveer hele natten og tegnblødning om morgenen. I stedet mødte jeg op på fødegangen, og hun kunne lige akkurat tage vandet, så jeg slap for ballonkatederet. Jeg fik dog vedrop, fordi min krop ikke lavede ordentlige veer selv, men jeg er sikker på, at havde jeg bare ventet en dag eller to mere, var min krop blevet så meget mere parat, at det hele var gået af sig selv. Man kan vel kalde det en halv igangsættelse, fordi min krop jo var ved at gøre sig klar, men de fremskyndede det ved at tage vandet, give vedrop osv. Jeg fødte forresten same aften efter en meget nem fødsel.

Nu skal jeg føde igen til oktober, så jeg er spændt på, hvor mange dage jeg skal gå over denne gang!

Du må ikke opgive håbet, for hun skal nok komme ud - jeg tror bare, at nogle inklusive mig selv skal gå lang tid over, og jeg er nået frem til, at jeg hellere vil vente på, at min krop selv bliver klar, fremfor at fremprovokere en fødsel, som måske bliver hårdere end nødvendigt, fordi kroppen simpelthen ikke er klar.

Pøj pøj med fødslen som ligegyldigt hvad bliver inden for den næste uges tid!

Anmeld

21. juli 2012

Sofia24

piadas skriver:

Øv, hvor kender jeg bare så godt at være i dine sko!

Da jeg fødte første gang, blev jeg sat i gang 17 dage over tid. Jeg var stadig lukket som en østers, 3 cm. livmoderhals osv., så jeg fik piller tre gange i løbet af 1½ døgn, før jeg begyndte at få veer. Efter ½ døgn med veer, endte det i AKS på 19. dagen, fordi han stod skævt med hovedet og ikke ville trænge ordentligt ned i bækkenet.

Da jeg så skulle føde igen lidt over tre år senere, var jeg sikker på, at det hele ville gentage sig, efterhånden som jeg gik flere og flere dage over tid.

Jeg havde fået tid til igangsættelse en onsdag, hvor jeg ville være 16 dage over tid, men sørme om jeg ikke vågnede tidligt mandag morgen med småveer. Jeg fødte tirsdag formiddag 15 dage over tid - altså dagen før jeg skulle være sat i gang!

Jeg var virkelig modløs til sidst og sur på min krop, fordi den ikke kunne finde ud af noget, men det kunne den altså godt alligevel!

Da jeg fødte for tredje gang sidste år i februar gik jeg igen lang tid over og fødte 14 dage over tid. Det var meningen, jeg skulle have været sat i gang med ballonkateder den tirsdag, jeg var 42+0, men jeg havde haft småveer hele natten og tegnblødning om morgenen. I stedet mødte jeg op på fødegangen, og hun kunne lige akkurat tage vandet, så jeg slap for ballonkatederet. Jeg fik dog vedrop, fordi min krop ikke lavede ordentlige veer selv, men jeg er sikker på, at havde jeg bare ventet en dag eller to mere, var min krop blevet så meget mere parat, at det hele var gået af sig selv. Man kan vel kalde det en halv igangsættelse, fordi min krop jo var ved at gøre sig klar, men de fremskyndede det ved at tage vandet, give vedrop osv. Jeg fødte forresten same aften efter en meget nem fødsel.

Nu skal jeg føde igen til oktober, så jeg er spændt på, hvor mange dage jeg skal gå over denne gang!

Du må ikke opgive håbet, for hun skal nok komme ud - jeg tror bare, at nogle inklusive mig selv skal gå lang tid over, og jeg er nået frem til, at jeg hellere vil vente på, at min krop selv bliver klar, fremfor at fremprovokere en fødsel, som måske bliver hårdere end nødvendigt, fordi kroppen simpelthen ikke er klar.

Pøj pøj med fødslen som ligegyldigt hvad bliver inden for den næste uges tid!

Ihh 1000 tak for din historie

Sikke mange dage du er gået over tid hver gang!! Må jeg spørge hvor mange år det er siden, for det er jo ikke helt efter retningslinierne i dag?

Men det lyder bare perfekt at du selv gik i gang 2. gang og jeg har det præcis som du beskriver - er frustreret og lidt træt af at min krop "ikke ka hitte ud af det", men den er som du selv beskriver nok bare ikke helt klar endnu...
Og det er heller ikke en monster-stor baby vi skal have, så det kan vel gå at gå de dage over tid...

Hvor store nogle børn fik du når du gik så mange dage over tid?

Anmeld

21. juli 2012

babyone

Sofia24 skriver:

Dejligt at du bare trives i ventetiden

Det gør jeg såmænd også, er nok bare lidt utålmodig og spændt på det hele

Stadig ikke noget nyt her, bortset fra en plukve i ny og næ...

Glæder mig også til at se lillesøster og til at se hvad Silas siger til hende

Håber der snart skernået for dig, så du slipper for igangsættelse.

Her tror jeg der er begyndende optræk, har mens smerter der kommer fortil, ca hver 20 min og smerter der ruller hen over lænen.

De jager pænt til, men det bliver jo sikkert meget værre. Lad os se om det blir til en endelig fødsel inden for de næste par dage

Anmeld

21. juli 2012

Sofia24

babyone skriver:

Håber der snart skernået for dig, så du slipper for igangsættelse.

Her tror jeg der er begyndende optræk, har mens smerter der kommer fortil, ca hver 20 min og smerter der ruller hen over lænen.

De jager pænt til, men det bliver jo sikkert meget værre. Lad os se om det blir til en endelig fødsel inden for de næste par dage

ihh hvor er du bare heldig....

Bare det var mig...

Nu må vi håbe det fortsætter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.