Håber sådan jeg går i gang af mig selv!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2012

Nettemor

Sofia24 skriver:

Vildt

Tak skal du have - det håber jeg også Og tak fordi du ville dele

Det var da så lidt Glæder mig til at se en 'jeg har født' tråd fra dig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2012

babyone

Sofia24 skriver:

Hej Piger...

Sidder her og er ved at være suuuper frustreret

Jeg er 40+2 idag med vores 2. barn...

Silas fødte jeg 1. august 2010 og med ham begyndte mit vand stille at sive da jeg nåede 40+3 og der skete bare INTET derefter....

Fik 2 stikpiller i løbet af et døgn og der skete intet, først da ve-droppet blev sat på skete der noget... Og Silas er så født 40+5 sen aften.

Jeg hååååber sådan at denne fødsel vil starte på en lidt anden måde og at jeg kan opleve selv at lave veer... Men der er intet der tyder på at der er en snarlig fødsel på vej

Har kun haft enkelte plukkeveer....

Nogen som har nogle opløftende historier at fortælle eller har prøvet noget lignende...

MASSE ve støv til dig, og krydser for at du selv går igang. Jeg er også 40+2 idag, så vi må jo have samme termin

Heller ingen tegn på fødsel her, men nået sir mig det blir imorgen, hvorfor ved jeg ikke, men har hele tiden haft den 20. juli. på fornemmelse.

God snarlig fødsel.

Anmeld

19. juli 2012

Sofia24

babyone skriver:

MASSE ve støv til dig, og krydser for at du selv går igang. Jeg er også 40+2 idag, så vi må jo have samme termin

Heller ingen tegn på fødsel her, men nået sir mig det blir imorgen, hvorfor ved jeg ikke, men har hele tiden haft den 20. juli. på fornemmelse.

God snarlig fødsel.

Tak og i lige måde jo Ja vi må have samme termin

Jeg må ikke føde imorgen for min veninde, for der har hun fødselsdag, men det er jeg rimelig ligeglad med lige nu

Har du heller ingen plukkeveer eller noget?? Og er det dit første barn?

Anmeld

19. juli 2012

babyone

Sofia24 skriver:

Jeg må ikke føde imorgen for min veninde, for der har hun fødselsdag, men det er jeg rimelig ligeglad med lige nu

Det ville da være dejligt at dele fødselsdag med en lille ny Nej jeg har ikke nogle tegn på nået syntes jeg, og da det er min første er man nok egentlig lidt tvivl om hvad man skal mærke efter.

Mon ikke man ikke er i tvivl når det sker Kan se du også er fra fyn, skal du føde på ouh i Odense eller?

Anmeld

19. juli 2012

babyone

Sofia24 skriver:

Det ville da være dejligt at dele fødselsdag med en lille ny Nej jeg har ikke nogle tegn på nået syntes jeg, og da det er min første er man nok egentlig lidt tvivl om hvad man skal mærke efter.

Mon ikke man ikke er i tvivl når det sker Kan se du også er fra fyn, skal du føde på ouh i Odense eller?

Anmeld

19. juli 2012

Sofia24

babyone skriver:

MMaManeeriikikkikkeittvtvitviv

Man er ikke i tvivl

Jeg skal føde i Svendborg, skal du i Odense?

Ihh det er spændende hvornår der sker noget hos os

Jeg har fået en tid til overtids-vurdering med scanning mm, har du så også det?

Anmeld

20. juli 2012

babyone

Sofia24 skriver:

Man er ikke i tvivl

Jeg skal føde i Svendborg, skal du i Odense?

Ihh det er spændende hvornår der sker noget hos os

Jeg har fået en tid til overtids-vurdering med scanning mm, har du så også det?

Jeg skal føde i odense ja, ville også være ret sjovt hvis vi begge skulle der og med samme termin

Jeg skal ringe til fødegangen mandag, såfremt der ikke er sket nået. Skal så til en undersøgelse, hvoreftr de vil vurdere om jeg skal sættes igang, eller gå yderligere 5 dage. Er det ikke det samme du skal?

Anmeld

20. juli 2012

Sofia24

babyone skriver:

Jeg skal føde i odense ja, ville også være ret sjovt hvis vi begge skulle der og med samme termin

Jeg skal ringe til fødegangen mandag, såfremt der ikke er sket nået. Skal så til en undersøgelse, hvoreftr de vil vurdere om jeg skal sættes igang, eller gå yderligere 5 dage. Er det ikke det samme du skal?

Jo det må være det samme

I Svendborg får man lavet en scanning for at se mængden af fostervand og kørt en ctg for at se hvordan baby har det...

og udfra disse undersøgelser vurderes det så om jeg skal sættes i gang eller kan gå yderligere nogle dage

Anmeld

20. juli 2012

fairlady

Sofia24 skriver:

Du kan sagtens have plukveer, selvom du ikke kan mærke dem. Har heller ikke mærket mine plukveer, hverken denne gang eller sidste gang

Anmeld

20. juli 2012

babyone

Sofia24 skriver:

Jo det må være det samme

I Svendborg får man lavet en scanning for at se mængden af fostervand og kørt en ctg for at se hvordan baby har det...

og udfra disse undersøgelser vurderes det så om jeg skal sættes i gang eller kan gå yderligere nogle dage

Jamen det er samme procedure så, lad os håbe vi ikk når dertil

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.