Håber sådan jeg går i gang af mig selv!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.354 visninger
33 svar
0 synes godt om
19. juli 2012

Sofia24

Hej Piger...

Sidder her og er ved at være suuuper frustreret

Jeg er 40+2 idag med vores 2. barn...

Silas fødte jeg 1. august 2010 og med ham begyndte mit vand stille at sive da jeg nåede 40+3 og der skete bare INTET derefter....

Fik 2 stikpiller i løbet af et døgn og der skete intet, først da ve-droppet blev sat på skete der noget... Og Silas er så født 40+5 sen aften.

Jeg hååååber sådan at denne fødsel vil starte på en lidt anden måde og at jeg kan opleve selv at lave veer... Men der er intet der tyder på at der er en snarlig fødsel på vej

Har kun haft enkelte plukkeveer....

Nogen som har nogle opløftende historier at fortælle eller har prøvet noget lignende...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2012

fairlady

det kan sagtens være at du går i fødsel af dig selv denne gang. Du er jo ikke så meget over tid endnu.

Det behøver jo ikke være vandet der går først denne gang. Det kan være at du starter med at lave veer?

Anmeld

19. juli 2012

Nettemor

Har desværre ingen gode historier at dele.. Blev også selv sat igang da jeg fødte. Og håber da inderligt på at gå i gang af mig selv næste gang..

bunkevis af vestøv er hermed sendt afsted!

Der snart sker noget

Anmeld

19. juli 2012

Sofia24

fairlady skriver:

det kan sagtens være at du går i fødsel af dig selv denne gang. Du er jo ikke så meget over tid endnu.

Det behøver jo ikke være vandet der går først denne gang. Det kan være at du starter med at lave veer?

Årh det håååber jeg sådan....

Men min bekymring er jo om jeg overhovedet KAN lave veer, for har aldrig lavet mine egne veer...

Da jeg fik ve-drop med Silas prøvede de at skrue ned for det efter et stykke tid, for netop at se om jeg bare skulle have et spark i røven, men så forsvandt veerne totalt...

Anmeld

19. juli 2012

Sofia24

Nettemor skriver:

Har desværre ingen gode historier at dele.. Blev også selv sat igang da jeg fødte. Og håber da inderligt på at gå i gang af mig selv næste gang..

bunkevis af vestøv er hermed sendt afsted!

Der snart sker noget

Tak skal du have - det er lige hvad jeg har brug for...

Hvordan var din oplevelse af at blive sat i gang?

Og hvor langt har du til termin?

Anmeld

19. juli 2012

Nettemor

Sofia24 skriver:

Tak skal du have - det er lige hvad jeg har brug for...

Hvordan var din oplevelse af at blive sat i gang?

Og hvor langt har du til termin?

Jeg er slet ikke gravid endnu Men er da begyndt at tænke over den næste

Jamen det var egentlig ikke slemt. Jeg var inde og få den der stikpille om morgenen. Tog hjem ved middags tid og sov lidt. Så tog vi ud til mine forældre og fik kaffe hvor veerne så småt kom snigende. Og da vi kørte hjem ved 5 tiden begyndte de at bide lidt mere. Vi fik lidt mad og så tiden lidt an og ca kl 7 ringede vi til fg. Vi kom ind og og havde en del ventetid men ca kl20.10 kom en rigtig sød JM ind til os. Hun kunne fortælle at veerne havde ikke gjort det store men hun kunne komme til at tage vandet hvis jeg var interesseret i det.. Og det var jeg selvfølgelig.. Og derfra gik det stærkt. Hun tog vandet ca kl 21. Jeg kom i badekaret og var der lidt tid. Så var jeg nødt til at skulle op fordi jeg skulle have pencillin inden jeg fødte... kl 03.18 var han ude efter små 15-20 min presseveer.. Så det var fint.. Og jeg havde en super god fødsel. Så på den måde var det godt. Men jeg kunne godt have tænkt mig den der uforudsigelighed. Jeg blev godt nok sat i gang en dag 'for tidligt' men alle vidste jo at det var en af de dage det ville ske..

Anmeld

19. juli 2012

Sofia24

Nettemor skriver:

Jeg er slet ikke gravid endnu Men er da begyndt at tænke over den næste

Jamen det var egentlig ikke slemt. Jeg var inde og få den der stikpille om morgenen. Tog hjem ved middags tid og sov lidt. Så tog vi ud til mine forældre og fik kaffe hvor veerne så småt kom snigende. Og da vi kørte hjem ved 5 tiden begyndte de at bide lidt mere. Vi fik lidt mad og så tiden lidt an og ca kl 7 ringede vi til fg. Vi kom ind og og havde en del ventetid men ca kl20.10 kom en rigtig sød JM ind til os. Hun kunne fortælle at veerne havde ikke gjort det store men hun kunne komme til at tage vandet hvis jeg var interesseret i det.. Og det var jeg selvfølgelig.. Og derfra gik det stærkt. Hun tog vandet ca kl 21. Jeg kom i badekaret og var der lidt tid. Så var jeg nødt til at skulle op fordi jeg skulle have pencillin inden jeg fødte... kl 03.18 var han ude efter små 15-20 min presseveer.. Så det var fint.. Og jeg havde en super god fødsel. Så på den måde var det godt. Men jeg kunne godt have tænkt mig den der uforudsigelighed. Jeg blev godt nok sat i gang en dag 'for tidligt' men alle vidste jo at det var en af de dage det ville ske..

Det lyder som en god fødsel

Og dejligt at du kunne nøjes med 1 stikpille for selv at komme i gang med veerne... Det håber jeg sådan at jeg kan

NÅ UPS, troede du var gravid da du skrev sådan

Anmeld

19. juli 2012

Nettemor

Sofia24 skriver:

Det lyder som en god fødsel

Og dejligt at du kunne nøjes med 1 stikpille for selv at komme i gang med veerne... Det håber jeg sådan at jeg kan

NÅ UPS, troede du var gravid da du skrev sådan

Hehe det gør ingenting.. Det kan jo sagtens misforståes

Ja det var dejlig.. Men jeg var jo også üpper klar. De mener det var fordi jeg havde så sindsygt meget fostervand og bebs var så tung at det trykkede så meget på livmoderhalsen at den ikke kunne åbne sig ordentlig

JM troede hun kunne klare det vand der kom med et par enkelte af de der underlag.. Men hun måtte da ud og skifte tøj Hehe ..

Ja det var lækkert at det så kunne komme videre efter en. Jeg var blevet forberedt på at det kunne tage noget længere tid. Men det slap jeg da heldigvis for  Virkelig for at hvis du skal sættes igang at du får en lige så lækker fødsel som mig

Anmeld

19. juli 2012

fairlady

Sofia24 skriver:

Årh det håååber jeg sådan....

Men min bekymring er jo om jeg overhovedet KAN lave veer, for har aldrig lavet mine egne veer...

Da jeg fik ve-drop med Silas prøvede de at skrue ned for det efter et stykke tid, for netop at se om jeg bare skulle have et spark i røven, men så forsvandt veerne totalt...

men ved ikke hvor nervøs du skal være, da det jo netop var kunstige veer.

Jeg selv fik også ve-drop første gang, da mine veer gik i sig selv, efter en rygmarvsblokade, men regner da bestemt med at jeg selv kan lave veer...

Anmeld

19. juli 2012

Sofia24

Nettemor skriver:

Hehe det gør ingenting.. Det kan jo sagtens misforståes

Ja det var dejlig.. Men jeg var jo også üpper klar. De mener det var fordi jeg havde så sindsygt meget fostervand og bebs var så tung at det trykkede så meget på livmoderhalsen at den ikke kunne åbne sig ordentlig

JM troede hun kunne klare det vand der kom med et par enkelte af de der underlag.. Men hun måtte da ud og skifte tøj Hehe ..

Ja det var lækkert at det så kunne komme videre efter en. Jeg var blevet forberedt på at det kunne tage noget længere tid. Men det slap jeg da heldigvis for  Virkelig for at hvis du skal sættes igang at du får en lige så lækker fødsel som mig

Vildt

Tak skal du have - det håber jeg også Og tak fordi du ville dele

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.